Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Most hallom először, hogy valaki dícséri a gyári dob hangját. Nemtom, de én szeretem, ha a motorom hangja nem összetéveszthető egy fűnyíró hangjával. Szóval gyári le, MIVV fel!
Kb. ez az út ami járható.
Mondjuk leengedheted nem nagy meló, kb 15 perc alatt le lehet engedni...... egy próbát megér, de az enyémből leengedtem és tiszta volt.
Nem lehet h a pára miatt víz ülepszik a karbiba?
Hát szerintem úgy lesz az, hogy megveszem az eredeti dobot, majd rateszem az én katalizátor nélküli rendszeremre, majd meghallatszik.... Néha jó veretni akrapoviccsal, nade hogy szétverje a fejem... Volt nekem PC36, MIVV vel együtt vettem, db killer nem volt benne, az is néha jó volt, de vettem hozzá külön gyári dobot is, szép szuszogó hangja volt :-P
Az csak úgy derül ki, ha felteszel egy gyári dobot és kipróbálod. Mivel a tiédből ki van vágva a katalizátor valószínűleg gyári dobbal is kicsit hangosabb lesz mint az amiben a kat is benne van (gyári dobbal).
Te nyertél!
Visszagondolva tényleg ez volt, Repsolt tettem bele elsőre, és MOTUL-t másodikra, és attól lett álom a váltás, de akkor is kell egy kis idő míg megszokja az emberfia....
Hát így elsőre karbi gondod van.....
Szia!

Két dolog, rövid az idő hogy megtanuld, és mint itt említette az egyik márkatárs nekem is a MOTUL 5100-as olaj változtatott rajta. Jövőre úgy is cserélned kell, bár én amikor megvettem azonnal cseréltem az olajat, de elsőre Repsolt tettem, és attól jobban is csattogott.

Egy tanács ha most vetted:
- Fékolaj csere.
- Teló olaj csere.
- Motorolaj és légszűrő csere.

Ebből a motorolaj a legfontosabb, de ha nem mész már sokat ráér jövőre, de én nem spórolnék rajta semmiképp.
Dévidzon, az a lényeg h halk legyen ha úgy támad kedvem. Szóval ha a gyári dobot teszem fel, de a rendszerben nincs katalizátor, nem lesz gond? És a hangja is gyengébb lesz?
Hornetem 2004-es és mostanában tapasztalom, (lehet az időjárásnak is köze lehet a dologhoz), hogy bemelegítés után a motor egyenletesen jár de elindulva 3 ezer felett mintha 3 hengerem menne és dadog, majd magasabb fordulaton kb 8 ezernél kicsit később a gáz óvatos adagolásával elmúlik a jelenség és nem is jön elő. Hasonló a helyzet amikor tartalékra kell váltanom, néha nem jelzi időben, mint ahogy olvastam sok esetben, hogy miután tartalékra váltottam legalább 2-3 km-t kell mennem, mire elmúlik a dadogás. Mi lehet az oka? Tud valaki segíteni? Olasz piacról hozott motor. Előre is köszönöm!
Nekem segitett,bar nem honda.
A Hondán ha az ujjad befér a kar és a konzol közé, akkor is kiemel a kuplung. Simán szar az olaj ami benne van. Biztos valami fullsynt, vékony olaj.
Gyárival sokkal halkabb. Sokkal hosszabb a gáz útja, a plusz dobról nem is beszélve.
Igen, szerintem sem értjük egymást. Sebaj, majd legközelebb. Peace!
mivel nem érted hogy miröl beszélek így felesleges beszélni róla
Aham... és figyi, az utason közben milyen színű zokni legyen? És az mindegy, hogy keresztben, vagy hosszában csíkos a pólója?

Bocs a szarkazmusért, csak olyan konstellációt raktál itt össze...

Hidd el, hogy váltottam már mindenféle fordulaton vele, tiltás közelében is, meg túrákon alacsony fordulaton fel 6-ig. Nem csattan, na. Csak egyesben. Ne akard már elhitetni, hogy normális lenne, ha csattogna.
És ahány motort eddig vezettem, egyik sem csattogott 1-esnél magasabb fokozatban. Igaz, nem volt sok, eddig 6 darab.
Épp ez az hogy én a hornetet nem repeszgetésre meg cirkuszolásra használom, én szeretem ha a motornak szép halk hangja van. (igen, ilyen is van) a motort akrapoviccsal vettem, de úgy, hogy a katalizátor ki van vágva belőle. Eredeti dobot tudnék is venni hozzá, kérdés hogy meg e éri, halkabb e lesz, ha nincs benne a katalizátor..
Próbálgasd és rájösz hogy nem lehet minden fordulaton szépen váltani. Bár ez a csattanás mindenkinek mást jelent Főleg utassal próbáld és mondjuk gurulj 1-ben 6000es fordulaton és húzz egy kettőt neki, nem fogja szépen bevenni a sebességet
Akkor valószínűleg azon a Horneten sem volt rendben valami. Vagy szerinted normális az amit leírtál, hogy vagy alacsony fordulaton, vagy leforgatva kell váltani egy motorral, mert középtartományban csattan?! Na neeee...
Kapsz sok pénz meg egy ezrest! :D
ha nincs benne akkor semmit nem tesz ha benne van akkor kémiai folyamat útján "tisztítja" a kipufogó gázt, kevésbé környezetszennyező, de cserébe minimálisan folyt a motoron és kicsit halkít rajta. Azt mondom, aki nem versenyzik az hagyja benne:)
Nincs az a pénz
Dévidzon mennyért válnám meg az ARROW rendszertől? :P
Egyébként miért a katalizátor a rendszerbe, és mit tesz ha nincs benne?