Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mondhatnám, hogy akinek erre futja, akkor biztos nem minimálbérből él.
És nem is azért veszi, mert csak erre futja... ugye.... meg csak ez az egy közlekedési eszköze van....ugye.....
Vagy ha mégis, adja el a rossz fogyasztással biró kétkerekűjét, és vegyen hybrid-t ha futja rá :P

Jöhet a sav ;)
Ilyen ez a motoros világ.. Van aki leszarja, mert futja rá, van akit meg az zavar, hogy feleslegesen locsolja el a benzint.
A lényege az lenne hogy nem nézem mert nem érdekel
Nincs bot kezem nem is ringezek de a 6-8 L közötti fogyasztás tuti
Akkor most vigyem el szerelőhöz ?
Nos, megvettem az eredeti dobot a motorra, de semmi értelme, ugyanolyan hangos. Szóval PC41 Hornet 2007-2010es modelre keresek katalizátort eladót akinek van. Nem gond ha nincs leömlővel.
gondolom itt tobben, hozzam hasonloan napi szinten hasznaljak a motort pl munkabajaras ugyek intezese stb. olyankor azert eves szinten eleg huzosra jonne ki a 3l differencia.
Szerintem rosszul látod.
Nem agyontuningolt kedvencről beszélünk, amitől azt várnánk el, hogy 2 literes fogyasztással 180Le legyen és 300-at menjen. Normál esetben ezek a motorok 5 liter környékén fogyasztanak átlagban és ha ez felmegy 8-ra, akkor az abnormális. Nem nyélgázon való közlekedés mellett elvárás az alacsonyabb fogyasztás.
Értelemszerűen ha a ringen 10 felett fogyaszt, belefér, de a hétköznapokon az átlag bele kell férjen az 5-5,5-be, még ha bot keze is van valakinek. Arról nem is beszélve, hogy azt a pluszt nem égeti el, csak elfüstöli..
Szevasztok

Ez a fogyasztás-méréses dolog olyan.....nem is tudom.
Nekem a motorozás egy hobby - leszarom, hogy 5L vagy 8L eszik, mert örömömet lelem benne, hát pont nem azt fogom kutatni, ami miatt elvész a feeling egésze vagy része

....olyan dolog, mintha a haverjaiddal méregetnéd össze a farkad havi szinten, hogy kinek rövidebb vagy hosszabb......
Többnyire. :D De még így csak 2-3 dl volt a difi a motorok között.
Mindegy. Oktatás van.
Kb 2-3 dl-el volt több mint a srácoké. Nem 2-3 literrel. Egyébként nem a fogyasztás miatt néztem meg a guminyomást, hanem azért mert bizonytalannak éreztem a motort .
Nem arra írta
Ha annyira alacsony a guminyomás hogy 50% körüli fogyasztásnövekedést okoz akkor már a menetstabilitáson is észre lehet venni. Ha motoros az illető!
Azaz te voltál a harmadik
Az enyém azért evett többet mert alacsony volt a guminyomás és mindig nekem kellett sietni, mert én zártam a sort .
Szerintem ne merülj bele..
Ennyi fogyasztást egy 1 tonnás autónál azt a tömeget gyorsítva -fékezve rendben találhatónak tartok. De egy motornál ez qrva sok! A tűszelep felakadhat egyik pillanatról a másikra is . Nekem egy öreg CBX-em van. Én is jártam így . tűszelep csere lett a vége.
Szelephezag okes teljesen. Legszuro es a gyartyak ujak. Olajban van 4e km.

A karbi nem lett regota szinkronizalva, piszkalva. Ugy voltam vele, hogy ami jo, azt nem basztatjuk.
A fogyasztásnak 5 liter körül kellene lenni. Szelepek, légszűrő, átnézésre vár ! Lehet nem zár le valamelyik tűszelep pl.
Bele kéne nézni abba a karbiba. Lejjebb lehet azt a fogyasztást vinni. Szerintem az előző tulajnak valami anti-tuningot csináltak.
Amúgy melyik motorról beszélünk?
Meg hát az sem mindegy, ki hány kg, milyen a guminyomás, van-e plexi, ami plusz légellenállást csinál, ...

Messze vagyunk a laboratóriumi steril körülményektől, így nem biztos, hogy érdemes vitatkozni azon a 100 km-enként néhány deci különbségen.
Egyetlen egyszer volt egy túrán két tankolás között 4.9 a fogyasztásom: emlékezetes szakasz volt, unalmamban elkezdtem közben magamban beszélni.

Általában persze igyekszünk szép, kanyargósabb utakon túrázni. na itt eszik az enyém 5-5.2 között. Ebben vannak már izgalmas szerpentines szakaszok is.
A szerpentineken 3-4-5-ben, ívtől függő sebességgel, a kevésbé izgis szakaszokon meg 6-ban, ~120 km/h túratempóval. Az egyenesekben meg persze jól kihúzatva, mert szereti a motor is, meg én is.

Én így szeretem csinálni.
Probald ki a motort hosszu tavon es megtapasztalod a csodat...Ezt turatempoval lehet elerni, nem halalba porgetve napi 600-700km-en keresztul.
Gondolom, mert erezni 100 folott gyorsitaskor a kulonbseget, ha egyenesen ulok vagy ha fekszek a kis pleko mogott.

Olyan a sportmotor, mint a vadaszgep. Amig megy a hajtomu, addig megy eszeveszettul, de ha kifogy a kerozik, akkor megall azonnal es lezuhan. Mikor kifogyott a benya normal allasban es megallt, akkor ereztem ezt igazan.