Mondhatnám, hogy akinek erre futja, akkor biztos nem minimálbérből él.
És nem is azért veszi, mert csak erre futja... ugye.... meg csak ez az egy közlekedési eszköze van....ugye.....
Vagy ha mégis, adja el a rossz fogyasztással biró kétkerekűjét, és vegyen hybrid-t ha futja rá :P
A lényege az lenne hogy nem nézem mert nem érdekel
Nincs bot kezem nem is ringezek de a 6-8 L közötti fogyasztás tuti
Akkor most vigyem el szerelőhöz ?
Nos, megvettem az eredeti dobot a motorra, de semmi értelme, ugyanolyan hangos. Szóval PC41 Hornet 2007-2010es modelre keresek katalizátort eladót akinek van. Nem gond ha nincs leömlővel.
gondolom itt tobben, hozzam hasonloan napi szinten hasznaljak a motort pl munkabajaras ugyek intezese stb. olyankor azert eves szinten eleg huzosra jonne ki a 3l differencia.
Szerintem rosszul látod.
Nem agyontuningolt kedvencről beszélünk, amitől azt várnánk el, hogy 2 literes fogyasztással 180Le legyen és 300-at menjen. Normál esetben ezek a motorok 5 liter környékén fogyasztanak átlagban és ha ez felmegy 8-ra, akkor az abnormális. Nem nyélgázon való közlekedés mellett elvárás az alacsonyabb fogyasztás.
Értelemszerűen ha a ringen 10 felett fogyaszt, belefér, de a hétköznapokon az átlag bele kell férjen az 5-5,5-be, még ha bot keze is van valakinek. Arról nem is beszélve, hogy azt a pluszt nem égeti el, csak elfüstöli..
Ez a fogyasztás-méréses dolog olyan.....nem is tudom.
Nekem a motorozás egy hobby - leszarom, hogy 5L vagy 8L eszik, mert örömömet lelem benne, hát pont nem azt fogom kutatni, ami miatt elvész a feeling egésze vagy része
....olyan dolog, mintha a haverjaiddal méregetnéd össze a farkad havi szinten, hogy kinek rövidebb vagy hosszabb......
Kb 2-3 dl-el volt több mint a srácoké. Nem 2-3 literrel. Egyébként nem a fogyasztás miatt néztem meg a guminyomást, hanem azért mert bizonytalannak éreztem a motort .
Ennyi fogyasztást egy 1 tonnás autónál azt a tömeget gyorsítva -fékezve rendben találhatónak tartok. De egy motornál ez qrva sok! A tűszelep felakadhat egyik pillanatról a másikra is . Nekem egy öreg CBX-em van. Én is jártam így . tűszelep csere lett a vége.
Egyetlen egyszer volt egy túrán két tankolás között 4.9 a fogyasztásom: emlékezetes szakasz volt, unalmamban elkezdtem közben magamban beszélni.
Általában persze igyekszünk szép, kanyargósabb utakon túrázni. na itt eszik az enyém 5-5.2 között. Ebben vannak már izgalmas szerpentines szakaszok is.
A szerpentineken 3-4-5-ben, ívtől függő sebességgel, a kevésbé izgis szakaszokon meg 6-ban, ~120 km/h túratempóval. Az egyenesekben meg persze jól kihúzatva, mert szereti a motor is, meg én is.
Gondolom, mert erezni 100 folott gyorsitaskor a kulonbseget, ha egyenesen ulok vagy ha fekszek a kis pleko mogott.
Olyan a sportmotor, mint a vadaszgep. Amig megy a hajtomu, addig megy eszeveszettul, de ha kifogy a kerozik, akkor megall azonnal es lezuhan. Mikor kifogyott a benya normal allasban es megallt, akkor ereztem ezt igazan.
És nem is azért veszi, mert csak erre futja... ugye.... meg csak ez az egy közlekedési eszköze van....ugye.....
Vagy ha mégis, adja el a rossz fogyasztással biró kétkerekűjét, és vegyen hybrid-t ha futja rá :P
Jöhet a sav ;)