Sosem szabad tele hagyni a tankot! Én minden télen üresre járatom, hogy egy csepp se maradjon benne. Egyszer belerohadt a benzin és eldugult a karbi, a Honda Lehrnél se tudták helyrehozni. Ha hallani akarom a hangját felugrok a kútra hozok egy liter benzint belerakom és beröffentem. Akksit kezdetben én is kiszedtem de már nem vacakolok vele, felesleges, nem fog lemerülni. Minimum 6 éves de mindig pöcc röff van
Sziasztok! Szeptember 25.e óta nem ültem a Hornetemen, de most nem is a motor lenne a téma hanem az hogy akkor ilyen esős szar időben viszonylag sokat motoroztam, és most ilyen krónikus kényszeres köhögésem van ami baszik elmúlni
Gyakorlatilag már negyedik hete tart. Akkor éreztem hogy átjárt a hideg pedig 120akat mentem max. Volt már valakinek ilyenje? Mi a teendő? (Azon kívül hogy nem kell motorra ülni, azóta vettem egy autót)
Én kb 1órával ezelőtt indítottam be ,mert már 3 hete minimum, hogy nem ketyeget....
Én azért járatom addig amíg nem kapcsol be a ventí, hogy a kipufogóban meg egyéb helyeken ne csapódjon ki a pára!
Mert most pl 80 fokig a kipufogóból párás gőz jött ki, 100fok-nál már ha emeltem is a fordúlatott sem látszót semmi....
Bár nekem a garázsban télen-nyáron is 17-19fok van, én azért kiveszem az akksit, mert fogalmam sincs hogy mennyi idős lehet meg, hogy milyen márkájú. Ártani meg nem ártok, ha felrakom a csepptöltőre
És persze ha már a gép a közelembe van, néha jól esik hallani ahogy magához téreget....
Először is gratulálok a motorhoz (szerintem nem bánod meg)
gumival kapcsolatban www.revolutionmotor.hu
Az ország egyik legolcsóbb és legnagyobb gumiválasztékuk van!
Én legalábbis őt javaslom!
Sziasztok!
A múltkorában írogattam nektek a kis hornettel kapcsolatban amit nézegetek. Jelentem mai nap megvettem :D Hétvégén fogom tudni elhozni, addig a szerviz + műszaki is meg lesz. Viszont jövőre mindenképp kell vennem egy gumi szettet, mert jelenleg még a gyári Michelinek vannak rajta (18e km, és 8 év) Tudtok ajánlani valami jó gumis oldalt ahol nézegessek?
Nem tudom mi értelme van addig járatni míg el nem indul a venti nem akkor van üzemi hőfokon ha beindul a ventilátor :) én ha beinditom sose járatom sokat 103 kapcsol a venti az kurva sok és szerintem felesleges addig járatni ha normális időben használat közben 75-85 között van a víz .... Tele a tankot ha hidegebb helyen van esetleg aksit ki oszt cső .... egy valamire való motor tulaj úgysem bírja ki hogy nem hallja a gépezetét 3-4 hónapon keresztül :)
És akkor egy kérdésem lenne az úrakhoz!
Föleg pc36 tulajokhoz, vagy hozzáértökhöz (chubby)
A téma a szokásos téli elrakás, ezen belül az üzemanyag. ....
Nyilván nem fogom leereszteni a benzint a tankból, mivel az enyémen nincs benzin csap, így csak az úszóházból engedném le a benzint.
Azt tudom , hogy hol kellene leereszteni a tankból, de konkrétan a karbisor alatt van az a cső ami az úszóházból jönne le?
Lehet maradok a tavalyi módszernél, hogy havi 1x beinditom, míg nem indul el a venti, csak kíváncsi vagyok, hogy valóban az e az a cső vagy sem, meg persze arra is hogy ti hogy szoktátok csinálni...
Előre is köszönöm a segítséget!
Én még minimum 2 szezont a Hornet nyergében töltök, hiszen mégis csak
ez az első saját nagy motorom, meg nem vagyok milliomos.
A relatíve amit tud (100ló) az meg elég nekem hogy ne az első szezon után cseréljem le, mert gyenge lenne... de soha rosszabb motorom ne legyen mert imádom
De ha cserélném akkor csak 2 típus jöhet szóba
GSX-S1000, az F verzió nem ad számottevően nagyobb szélvédelmet, meg hát a csupasz az 1000x jobban tetszik
Vagy az álmaim motorja GSX-R 750 K8
Én is agyalok egy nagyobb gépen, de még nem döntöttem el, mi legyen az utód. Motorozási szokásaimat tekintve nekem meg vagy egy (méreteiben is) nagyobb naked, vagy valami túraenduró kellene.
Meglássuk... 2016-ban még marad a Hornet. Ha el nem rabolja valaki egy bizonyos ezüst színű alkatrész miatt...
Ha megfigyeled van a motorod jobb oldalán valami ami ezüstbe ütösebb
Ha kölcsön kérhetném egy kicsit, csak hogy demonstráljam...
igérem hallani fogod ahogy elsuhanok vele
Tiéd is Patent :) Ha minden jól megy jövőre stílust váltok és jön egy literes sportgép :) persze csak ha elviszik a Darazsat :) ha nem akkor se leszek szomorú
Engem is érdekelne ez a bukógomba kérdés... amúgy ezt hogyan lehet rögzíteni? Azt látom, hogy menetes a vége, csak az nem világos, hogy nekem kell furatot készíteni, vagy valami gyári helyre megy...
Köszi!
Saját véleményem!
Ha pályázol, akkor felejsd el a bukócsővet.....
oda csak gomba, de ne valami gyilkos galócát
Ha nem fordulsz minden fagyizónál lapon , akkor a bukócső a jó választás
Gyakorlatilag már negyedik hete tart. Akkor éreztem hogy átjárt a hideg pedig 120akat mentem max. Volt már valakinek ilyenje? Mi a teendő? (Azon kívül hogy nem kell motorra ülni, azóta vettem egy autót)
Én azért járatom addig amíg nem kapcsol be a ventí, hogy a kipufogóban meg egyéb helyeken ne csapódjon ki a pára!
Mert most pl 80 fokig a kipufogóból párás gőz jött ki, 100fok-nál már ha emeltem is a fordúlatott sem látszót semmi....
Bár nekem a garázsban télen-nyáron is 17-19fok van, én azért kiveszem az akksit, mert fogalmam sincs hogy mennyi idős lehet meg, hogy milyen márkájú. Ártani meg nem ártok, ha felrakom a csepptöltőre
És persze ha már a gép a közelembe van, néha jól esik hallani ahogy magához téreget....
gumival kapcsolatban www.revolutionmotor.hu
Az ország egyik legolcsóbb és legnagyobb gumiválasztékuk van!
Én legalábbis őt javaslom!
A múltkorában írogattam nektek a kis hornettel kapcsolatban amit nézegetek. Jelentem mai nap megvettem :D Hétvégén fogom tudni elhozni, addig a szerviz + műszaki is meg lesz. Viszont jövőre mindenképp kell vennem egy gumi szettet, mert jelenleg még a gyári Michelinek vannak rajta (18e km, és 8 év) Tudtok ajánlani valami jó gumis oldalt ahol nézegessek?
Föleg pc36 tulajokhoz, vagy hozzáértökhöz (chubby)
A téma a szokásos téli elrakás, ezen belül az üzemanyag. ....
Nyilván nem fogom leereszteni a benzint a tankból, mivel az enyémen nincs benzin csap, így csak az úszóházból engedném le a benzint.
Azt tudom , hogy hol kellene leereszteni a tankból, de konkrétan a karbisor alatt van az a cső ami az úszóházból jönne le?
Lehet maradok a tavalyi módszernél, hogy havi 1x beinditom, míg nem indul el a venti, csak kíváncsi vagyok, hogy valóban az e az a cső vagy sem, meg persze arra is hogy ti hogy szoktátok csinálni...
Előre is köszönöm a segítséget!
Én még minimum 2 szezont a Hornet nyergében töltök, hiszen mégis csak
ez az első saját nagy motorom, meg nem vagyok milliomos.
A relatíve amit tud (100ló) az meg elég nekem hogy ne az első szezon után cseréljem le, mert gyenge lenne... de soha rosszabb motorom ne legyen mert imádom
De ha cserélném akkor csak 2 típus jöhet szóba
GSX-S1000, az F verzió nem ad számottevően nagyobb szélvédelmet, meg hát a csupasz az 1000x jobban tetszik
Vagy az álmaim motorja GSX-R 750 K8
Meglássuk... 2016-ban még marad a Hornet. Ha el nem rabolja valaki egy bizonyos ezüst színű alkatrész miatt...
Ha kölcsön kérhetném egy kicsit, csak hogy demonstráljam...
igérem hallani fogod ahogy elsuhanok vele
u.i. jobb ha a párnád alá rakod
szép álmokat
Csak a fekete!
Köszi!
Ha pályázol, akkor felejsd el a bukócsővet.....
oda csak gomba, de ne valami gyilkos galócát
Ha nem fordulsz minden fagyizónál lapon , akkor a bukócső a jó választás
És bukó volt?
https://www.google.hu/search?q...
Gombából ezt néztem ki első körben:
http://www.motostyling.hu/webs...
De további véleményt és ötleteket meghallgatok