Bármelyik mai túrasport gumit le lehet tenni peremig, erre van kitalálva. Bátorság és jó aszfalt kell hozzá. Azért jó ha az ember néha felmegy pályára, mert ott nagyobb veszély nélkül próbálgathatja hogy mire is képes. De legjobban terepmotoron lehet megtanulni motorozni
Nagyon jo a kis Akrapovic. Nekem is ez van. Kar lenne kiszedni. Kozepes tartomanyban es csutka gazon a gyari dobbal sem sokkal halkabb. Inkabb a 4000 alatti tartomany az, ahol az Akra jellemzoen hangosabb.
Nem kell bele a dB killer, mert halkabb sokkal nem lesz tole, viszont a szep, tiszta hangot megoli elegge. Nekem legalabbis ez az Akrapovic-csal a tapasztalatom.
Nekem is van kb 1-1,5 cm-es csik ket oldalt. Nem merem jobban donteni a motort, mert erzem, hogy csuszik mar a hatso kereke. Egy nagyon puha gumival lehet, hogy jobban lehetne donteni, de a sporttura gumma nem is erre valo.
Elegge draga volt ahhoz a motor, hogy lefektessem, igy nem szivesen probalgatom a hatarait. Kurva meno, ahogyan mennek a MotoGP-ben lapjaval, de mikor azt latom, hogy a Marquez megint perecelt, akkor rajovok, hogy sztem velem is ez lenne elobb-utobb, ha ennyire 110%-on mennek a magam tudasahoz merten.
Igazából nem kaptam fel a vizet, még ha úgy is tünik!
Mellesleg én tudom , hogy nem vagyok nagy motoros hiszen csak másfél éve
motorozok. Bőven van hová fejlődnöm főleg a kanyar technikát tekintve de én ezt beismerem. Pesti utakon meg döntögesse az aki akarja, pálya meg engem nem hoz lázba.
Nekem 1-be mindig csattan, 2-be is sokszor. De megfigyeltem, hogy melegebb olajjal hangosabban veszi a fokozatot. Ha a varosban araszolok es 3/4-en van a hutoviz, akkor jellemzoen mindig csattan. Ha hidegebb a motor, akkor kevesbe.
Szerintem a lanc feszessege is szamit elegge sokat, ha tul feszes vagy tul laza, akkor is csattanhat.
A Hornet valtoja nem rossz, de nem is a legjobb a vilagon. Erdemes hatarozottan es gyorsan huzni a kart, ekkor nincsen csattanas, meg felre valtas.
Végre egy szakértő
A majré a lényeg, semmi más
Nekem is van vagy 1.5-2cm és élvezem a motorozást, bár tudom az nem igazi motoros akinek van majré csíkja, azok csak mocizni szoktak.
Ezzel nem sértegetni vagy megbántani akartalak, ha meg poénból irtad, akkor
is csak ezt tudtam volna írni!
Na, egyeztessük álláspontjainkat
Dobot szeretnél vagy gyári leömlőt? Az akrát kár lecserélni, max vmi hasonló kvalitásúra. Ha meg gyári leömlőt szeretnél, akkor az a kérdés, hogy a dobra van-e hegesztve összekötőcső vagy nincs.
A tieden úgy látom hegesztve van, ergo PC41-re készült, de ez az E számból is kiderül. Így elvileg simán felmegy a gyári leömlőre is.
Öröm és bódottá
2007-től a leömlővel volt egybe a katalizátor. Ahogy nézem a felfogatás nem változott, csak a katalizátort helyettesítették egy csővel :D
Ha veszel egy dobot akkor az biztos felmegy,de lehet hangos lesz.
Nekem hidegen még az 1 se csattan, melegen meg csak kicsit ,de határozottan
csattan. Kuplung nélkül sincs nagy hangja, de ha te kuplungolni szoktál és ugy
is nagyot csattan, akkor még azt nézném meg h rendesen kiemel e a kuplung
Nem kell bele a dB killer, mert halkabb sokkal nem lesz tole, viszont a szep, tiszta hangot megoli elegge. Nekem legalabbis ez az Akrapovic-csal a tapasztalatom.
Elegge draga volt ahhoz a motor, hogy lefektessem, igy nem szivesen probalgatom a hatarait. Kurva meno, ahogyan mennek a MotoGP-ben lapjaval, de mikor azt latom, hogy a Marquez megint perecelt, akkor rajovok, hogy sztem velem is ez lenne elobb-utobb, ha ennyire 110%-on mennek a magam tudasahoz merten.
Mellesleg én tudom , hogy nem vagyok nagy motoros hiszen csak másfél éve
motorozok. Bőven van hová fejlődnöm főleg a kanyar technikát tekintve de én ezt beismerem. Pesti utakon meg döntögesse az aki akarja, pálya meg engem nem hoz lázba.
Szerintem a lanc feszessege is szamit elegge sokat, ha tul feszes vagy tul laza, akkor is csattanhat.
A Hornet valtoja nem rossz, de nem is a legjobb a vilagon. Erdemes hatarozottan es gyorsan huzni a kart, ekkor nincsen csattanas, meg felre valtas.
Oszt ehhez képest azért kevesebb van egy centivel.
Egy gikszeres ezt persze biztos másképp gondolná (nála talán még a gumi oldalfala is majrécsíknak számít), de egy gikszeres az ugye más állatfaj...
A majré a lényeg, semmi más
Nekem is van vagy 1.5-2cm és élvezem a motorozást, bár tudom az nem igazi motoros akinek van majré csíkja, azok csak mocizni szoktak.
Ezzel nem sértegetni vagy megbántani akartalak, ha meg poénból irtad, akkor
is csak ezt tudtam volna írni!
Dobot szeretnél vagy gyári leömlőt? Az akrát kár lecserélni, max vmi hasonló kvalitásúra. Ha meg gyári leömlőt szeretnél, akkor az a kérdés, hogy a dobra van-e hegesztve összekötőcső vagy nincs.
A tieden úgy látom hegesztve van, ergo PC41-re készült, de ez az E számból is kiderül. Így elvileg simán felmegy a gyári leömlőre is.
Öröm és bódottá
Nekem is volt, régóta van meg a gép? Értem ezalatt hogy kb egy idény után tanultam meg rendesen váltani, azóta nem csattan, csak 1-esben...
Ha veszel egy dobot akkor az biztos felmegy,de lehet hangos lesz.
Elég ha csak dobot veszek, vagy katalizátorostól együtt kell?
Van egy aprókavicsom:
link
De a katalizátor ki van hajítva belőle...
Hogyan lehetne még erre tenni gyári kipuffot?
csattan. Kuplung nélkül sincs nagy hangja, de ha te kuplungolni szoktál és ugy
is nagyot csattan, akkor még azt nézném meg h rendesen kiemel e a kuplung
levélre, adig nem nézem meg közelebbről.