Ha allandoan 6ban megyek, plane 100 alatt, akkor az olyan, mintha lenne egy 250-es robogom... Nem azert vettem, hogy ne gyorsuljak, meg izguljak ra a hangjara.
Nalam akkot is 6ot evett, mikor megvettem es allandoan elvaltottam, meg fostam huzni neki kicsit is.
Ha nagyon finoman megyek, nalam akkor eszik 6 litert. Ha normalis megyek 100-120 korul orszaguton, neha elozve, akkor 6,8 kb. Varosban 7-7,5 gyorsulastol fuggoen. Az autopalya 120 korul 6,2. 180-200-as temponal egy emberrel olyan 8,8-9 a fogyi.
Egyebkent sokallom a fogyasztast, mert a kocsimmal megyek utassal 160 korul, aztan az eszik 8,5-9et. Aztan 1 tonnaval nehezebb, nagyobb a negy gumi ellenallasa, stb. Sokallom a motor fogyasztasat ehhez kepest. Nem a penz resze faj anugy a legjobban, hanem az allando tankolgatas.
Haveromnak van egy 1000res Fazere. Neki 120nal 5,5-6-ot eszik. Varosban sem megy fel neki 6,5 fole. Igaz, o finoman vezet mindig, de akkor is. Megis csak 143LE, 1000-res es karbis az is meg. Ehhez kepest a Hornet nem takarekosabb.
Na ez már másképp hangzik, mint a 3,9-4,5. Az a fél lityit a 4,5 és 5 liter között meg nyugodtan ráfoghatjuk a vezetési stílusok közötti különbségre.
Mert bocs, de a csodákban nem hiszek. Márpedig 600-as motor négy liter alatti fogyasztással erősen csodaszámba menne.
Mikor megvettem a motort a ferodo platinum volt benne, szétszedtem darabokra a nyergeket is mert zselés trutyi volt benne, dot4-es folyadékkal össze, jó minden de csak nem harap a fék. Lecseréltem 5.1re de szinte semmi javulás, 3-4 nagyobb fékezés után fogott, pár km egyenes már megint nem, akkor megelégeltem és bele a brembo. 2-3 nagy fékezés, azóta esőben melegben hóban satu a fékem.
Nyugodtság van. Nem eszik sokat a motorod, ennyit eszik normálisan a PC36.
Néhány hónapja körbement a kérdés itt a fórumon és az jött ki, hogy legtöbbünknél városban kb. 7 liter, túrán kb. 5 liter a fogyasztás.
Nándi akkor is jött ezzel a csoda-fogyasztással, ami számomra hihetetlen adat. Valószínűleg az ő motorja eszik a legkevesebbet a világon. Vagy... amikor számolgatta a fogyasztást, nem figyelt oda és beleszámolta azt a sok-sok kilométert is, ameddig tolnia kellett a motort a kútig, mert naivan azt hitte, hogy elmegy majd 400 km-t egy tankkal.
Nem, mert kipróbáltam és nekem is beharapott a fék. Simán megnyikkantottam az első gumit egy ujjal fékezve
Mellékesen, a jó fék feltétele nem csak a fékbetét, hanem a fékfolyadék minősége is.
nem lehet felhasználói hiba? Platinum nekem 2nagyobb fekezes utan csak visitott de nem lassultam. Bremboval kb fele a fektavom, az elejen fura volt hogy ugyanott kezdtem fekezni a bremboval mint a ferodoval es nem az hogy lelassultam amennyire akartam de kb meg is alltam a bremboval. Nekem a ferodo bizonyitotta hogy levelnehezeken kivul semmire sem jo.
Nem vagyok szerződött partnerük, de tapasztalat ezzel van, úgy utcán, mint versenysportban.
Meg kell választani a keveréket, mert pl. valamilyen szinter betéttel (már nem emlékszem a nevére) 3x estek pofára, mert megállt az első kerék, nem lehetett adagolni. Kapott platinumot és kezesbáránnyá változott.
Ahelyett, hogy a gázt húznátok, fékezgettek.
Ha valaki kíváncsi a véleményemre, akkor utcára gyári, vagy Ferodo platinum.
Erősebb igénybevételnél ST,
Pályára XRAC, CP211, CP1. Csak a CP amelyik esőben nem fog, viszont szárazon brutális, de ezek verseny betétek.
"Így a Super Duke GT megkapja a LED-es kanyarfényszórót, a tempomatot és az elektronikus félaktív futóművet - a kanyar ABS, a fejlett kipörgésgátló és a választható menetprogramok pedig már alapnak számítanak. Durva."
Na ezzel a felszereltséggel, kellene egy `13-as Hornet és megjöttünk
Ferodo szinter,mire leértem büdös volt mint a döglött ló.
Ez volt egy alkalom.
Azóta motorváltás 32e km EBC HH egy pöttyet erősebb motor,egy pötyet jobb fék és sose ég meg csak fog,tárcsán nem veszek észre meghalódást,barázda minimális van de ez volt gyári nissinnel is,nem lett az EBC-től mélyebb.
Nalam akkot is 6ot evett, mikor megvettem es allandoan elvaltottam, meg fostam huzni neki kicsit is.
Egyebkent sokallom a fogyasztast, mert a kocsimmal megyek utassal 160 korul, aztan az eszik 8,5-9et. Aztan 1 tonnaval nehezebb, nagyobb a negy gumi ellenallasa, stb. Sokallom a motor fogyasztasat ehhez kepest. Nem a penz resze faj anugy a legjobban, hanem az allando tankolgatas.
Haveromnak van egy 1000res Fazere. Neki 120nal 5,5-6-ot eszik. Varosban sem megy fel neki 6,5 fole. Igaz, o finoman vezet mindig, de akkor is. Megis csak 143LE, 1000-res es karbis az is meg. Ehhez kepest a Hornet nem takarekosabb.
Mert bocs, de a csodákban nem hiszek. Márpedig 600-as motor négy liter alatti fogyasztással erősen csodaszámba menne.
Túrán pedig válts fel minél hamarabb 6-ig és meglásd, lemegy az 5 körülre.
Néhány hónapja körbement a kérdés itt a fórumon és az jött ki, hogy legtöbbünknél városban kb. 7 liter, túrán kb. 5 liter a fogyasztás.
Nándi akkor is jött ezzel a csoda-fogyasztással, ami számomra hihetetlen adat. Valószínűleg az ő motorja eszik a legkevesebbet a világon. Vagy... amikor számolgatta a fogyasztást, nem figyelt oda és beleszámolta azt a sok-sok kilométert is, ameddig tolnia kellett a motort a kútig, mert naivan azt hitte, hogy elmegy majd 400 km-t egy tankkal.
Komolyan!
Mellékesen, a jó fék feltétele nem csak a fékbetét, hanem a fékfolyadék minősége is.
Meg kell választani a keveréket, mert pl. valamilyen szinter betéttel (már nem emlékszem a nevére) 3x estek pofára, mert megállt az első kerék, nem lehetett adagolni. Kapott platinumot és kezesbáránnyá változott.
Ha valaki kíváncsi a véleményemre, akkor utcára gyári, vagy Ferodo platinum.
Erősebb igénybevételnél ST,
Pályára XRAC, CP211, CP1. Csak a CP amelyik esőben nem fog, viszont szárazon brutális, de ezek verseny betétek.
Na ezzel a felszereltséggel, kellene egy `13-as Hornet és megjöttünk
Ez volt egy alkalom.
Azóta motorváltás 32e km EBC HH egy pöttyet erősebb motor,egy pötyet jobb fék és sose ég meg csak fog,tárcsán nem veszek észre meghalódást,barázda minimális van de ez volt gyári nissinnel is,nem lett az EBC-től mélyebb.
Road - SP vagy Road Carbon Ceramic vagy Racing - SC