Ha lehet, pontos tipusrol beszeljunk, mert markakrol onmagaban nem erdemes, hiszen van 4-5 fele komponense mindegyik gyartonak. Az egyik alap termek, masik sportos termek, harmadik versenyzesre valo, stb...
Ferodo-n belul van Platinum is, ST is, meg masik 5 fele komponens. Kinek melyik nem valt be es milyen szituacioban?
Glocknerezesnel mi volt bent? Sima organikus Platinum vagy szinteres ST?
EBC-bol pontosan ki melyiket hasznalta es mi a tapasztalata? Abbol is van 5 fele legalabb.
Mindegyik gyartonak van jo es rossz termeke is, mindekinek masok az igenyei is.
Nem akarok nevet mondani, de motoros oktatokkal beszelve azt mondtak nekem, hogy ami bevalt nekik, az a gyari Honda, a Ferodo egyes modelljei, meg az EBC felsobb kategorias termekei. Azt mondtak, hogy a Goldfren-t es a sok kisebb ceg termekeit jobb elkerulni. Ezek utan legyen okos az ember.
Ferodo-val mi a baj? Jokat hallottam rola tobb motorostol. Kocsiban is evek ota hasznalom megelegedessel.
Vagy motoros cuccokban nem annyira jok? EBC-t hasznaltam autoban, de nem voltam elajulva tole. A tarcsaja fasza volt, de a beteteik nem a legjobbak. A Ferodo Premier siman elverte az EBC Greenstuff-ot minden tekintetben.
Sokan hasznaljak motorba az EBC HH szinteres beteteket. De a neten ezekrol is hallani vegyeseket. Gyarit nem akarok venni, mert marha draga, meg kiprobalnek mas tipusokat is, mert nekem a gyari nem elegge fog.
A gyari fekbetet nagyon jo ,en azt veszek tavasszal. Normal hasznalat mellett elegendonek tartom a gyari feket, de palyan mar nagyon puha. Eppen ezert a felcsoveket is lecserelem femre.
ferodon ne is gobdolkodj, ne engedd a motorod közelébe. Ebc vagy a brembo, ha van kedvezmenyed a bardinal akkor brembo ha teljes ár akkor ebc. Es szintert, nem eszi a tárcsát, fog hidegben melegben
Ha mar itt tartunk. Szinter vagy organikus elso betetet hasznaltok. Hajlok a szinteres fele (Ferodot ST), de felek, hogy szetmarja ido elett a tarcsat, meg hidegen/vizesen nem fog majd kellokeppen.
szerintem is a 36a legszebb hornet, annak hornet formaja van a 41meg olyan olyan semmilyen szerintem, a 41utan, nemtudom mi van lehet csak a facelift az egybeseggu, na az szebb de ott is inkabb a 36ot probaltak utanozni
Egy jobb váz, jobb futomu es tokeletes is lenne a 36
2003-as fenyszoro jol is nez ki. Csak hajlamos rezonalni, ezert belulrol ki kell belelni. Csak par centi melysegig tart benne a lampa resz, a nagy resze rejtett kabeltarolo/eloszto rendszer. A foncsor mogott van kurva sok kabel, ami tud zorogni rendesen, ha ugy all eppen...
A lampaja nem vilagit se rossz, se jol. A 125-os YBR-em lampaja sokkal erosebb es szebb ivu, mint a Hornete. Igaz van is 10 ev kozottuk. En tettem bele Nightbreaker izzokat a Hornet lampajaba, de meg igy sem vakulok meg a fenytol.
Azt mondjak a xenon sem jo annyira bele, mert nagyon foltosan vilagit, meg vakit is nagyon. Meg ugye a sok le es felkapcsolas nem tesz jot a xenonnak, ezeknel meg mar fix a vilagitas, nem lehet manualisan kapcsolgatni...
Gondolkozok valami lampa tuningon, de nincsen semmi ertelmes megoldas a piacon. Annyit lehet, hogy vesz bele az ember erosebb izzot, aztan kesz.
Vagy nagyon barbar modon, bele lehet faragni egy projektort kozepre, aztan be a xenon trafo moge, meg egy kapcsolo a vilagitashoz (2000 koruliek kapcsolo rendszere okes lehet).
Egy szóval se írtam :D Nekem nem tetszik, hogy 2007-től olyan furán külön van a fényszórótól a km-óra, de erre van orvosság. A pc36 és az utolsó széria feneke jobban tetszik. Szép motor a tiéd is, de van ami jobban tetszik :D
Jah, meg baromira tetszik 2003-tól a fényszóró. Nem mezei üveg van benne, van egy kis formája, ez baromira bejön.
Nem tudom megbocsátani, hogy nincsen benzinszintmero a motoromon. Annyira gagyi, tiszta Simson feeling. Faszer` nem tudtak beleintegralni azt is az oraba?! Utolag meg csak gagyira lehetne megcsinalni, meg ossze-vissza kellene ganyolni a motort ehhez. :(
Karbis az enyem is, de nem tudom elhinni, hogy masoknak ilyen jol fogyaszt. En kozepesen veretem neki, de varosban 7 korul eszik. Oszaguton megyek olyan 120-140 korul vele dinamikusan, akkor sem megy lejjebb. Autoplayan 2 emberrel mentunk 160-170 korul, majdnem 9 litert evett.
"En ha ma vennek, akkor egy 2007 utani modellt valasztanek, ami meg korlampas, de mar injektoros es digitalis muszerfalas. "
Ez szép és jó, de ilyen nem létezett :D
"Azert nem csak az injektor a kulonbseg. Az egy dolog csak. Mas a muszerfal, van benzinszint mero peldaul. Nem kell szorakozni a benzincsappal, nincsen tartalek, meg izgalom, hogy van-e benzin vagy nincs-e benzin benne."
2005-ről már nem volt benzincsap és digitálisan jelzik ki az üzemanyag szintjét.
Szóval lecsúnyáztad a motoromat! Jóvan... jóvan... megyünk még túrázni
Azé karbival annak is utána kell menni. Nekem is másik rendszer van fent, de nincs commander. Persze ez nem jelenti azt, hogy nem szeretnék
Fogyasztásban nekem 4,2 volt a minimum két személlyel, a max meg 7 de akkor ki volt iktatva a lambda szonda
Azert nem csak az injektor a kulonbseg. Az egy dolog csak. Mas a muszerfal, van benzinszint mero peldaul. Nem kell szorakozni a benzincsappal, nincsen tartalek, meg izgalom, hogy van-e benzin vagy nincs-e benzin benne.
A 2007 utaniaknak alu a vaza, nem acel. Ezaltal konnyebb a motor es mas picit a viselkedese. En mentem ujabbal is, kicsit hatrebb van a sulypontja, nem annyira orrnehez motor.
A villaja jobb, bar kerdeses, hogy a forditott villanak a gyakorlatban van-e barmilyen elonye ebben a kategoriaban. Szerintem nincsen, de most divatos.
A lampaja a reginek is jo, de ketsegtelen, hogy az ujabbe modernebb. Nekem speciel egyik sem tetszik annyira, a Yamaha R6 fejidoma jon be.
A ket motor kozott marginalis kulonbseg nincsen azert, de modernebb az ujabb es van benne par extra feature, mint a benzinmutato pl.
Az ujabbra is ra kell kolteni valoszinuleg ugyan azokat, mert a 2007-es is 8 eves mara mar. Ugyan ugy aktualis a gumicsere, fekcsere, lanccsere, stb. Bar nyilvan ez motoronkent es tulajonkent valtozik...
En ha ma vennek, akkor egy 2007 utani modellt valasztanek, ami meg korlampas, de mar injektoros es digitalis muszerfalas.
Nem beleszólni akarok, nyilván el tudod dönteni, hogy mi tetszik, de van pár gép a használtautón is, ami érdemes lehet megtekintésre és belférhet a keretbe. Karbantartásra meg télen ráérsz gyűjteni. Mondjuk én a helyedben jövőre venném meg. Ez az év már úgyis a kutyáké
Az injektor csak abból a szempontból fontos, hogy karbantartás mentes. Idén voltunk 3 Hornettel a Glockneren (2 PC36- 1 PC41) szinte decire ugyanannyit fogyasztottak. Persze csak miután Sicc belenyomott bő fel bar-t a hátsóba
A PC41 mellett szól még az új merevebb alu hídváz, az új 600RR blokk, meg persze az alapoktól új konstrukció.
Erosebb egy hangyafasznyit, de az nudli. A karbis motorom fogyasztasa 3,9-4,5 hosszu tavon. A szepseg meg hat... nem vagyunk egyformak :-)
Nekem sokkal jobban tetszik a pc36 es a pc41 utolso szeriaja.
Nagy elonye a karbisnak, hogy kipufogo csere eseten nem kell power commander (es meg hangja is lesz:-))
Nem csak az injektorról van szó.
A pc41-es nem a régi Hornet frissítgetéséből született, hanem egy nulláról tervezett, teljesen új gép.
Erősebb, modernebb, kisebb fogyasztású, kisebb karbantartási igényű paripa.
És szerintem sokkal szebb is.
Doo!
Ha rám hallgatsz akkor kiprobálod, megnézed mind a p36 mint a pc41-et, van annyi pénzed hogy próba körre elvid...
Nem kell félni a karbitól nem harap és amúgy sincs vele gond, ha nem tc gazdaságos benzint raksz bele, mert azt igen is gyorsan tudtodra adja hogy ilyet többet ne tegyél vele!
03-04-es szériánál van benzin csap, tartalék állás stb. A 05-06-nál ilyen nincs.
Nekem nagy átlagban 5 litert eszik, de én csak ritkán húzom a bajszát, 1x kijött 4.3 fogyasztás bár nem tudom hogy, mert akkor csapatostúl mentem.
Személy szerint nekem a 07-11ig gyártott hornet nem tetszik, a 11 végi vagy 12től gyártotra meg nem volt pénzem, ezért néztem egy fordított villásat mert az még nagyon tetszett és nem bántam meg
A döntés a tiéd, de szerintem egyikben sem fogsz csalódni
Ui. 800-900 körül azért szép darabok vannak, megint magán vélemény, ha külföldi mocit néznél meg azt 3x jobban nézd át... tapasztalat
1M bol ahogy nezem nem kapok 2007-est vagy ujabbat. Gazdátlan, milliomos csemeték megunt játékszerére pedig nincs szükségem. 1.4-1,5M ért vannak jók. Amivel tenyleg csak menni kell. Inkább 2005 - 2006-os példányok közül egy gondos gazditól. Igy bele férne átírás, KGFB esetleg néhány fogyóeszköz cseréje. Olaj, fek betet, levegő szűrő...stb.
Ha csak megnem győz valaki h az az injector bizony kell a hornetre. Akkor gyüjtögetek még tavaszig.
Mire gondoltal a karbis példányok esetében mi az h problémás? Kifejezetten a karburátorral járo plusz melora? Gondolok itt tisztításra, szinkronra. Vagy van meg valami betegsége a karbis horneteknek?
Arra szeretnek kilyukadni h 03-05`-ös példányokat már 700körül lehet találni ami nem patika, de nem is egy leharcolt vas. Még pc41 ennek a duplája. szvsz megér közel 2x annyit az injector?
Ferodo-n belul van Platinum is, ST is, meg masik 5 fele komponens. Kinek melyik nem valt be es milyen szituacioban?
Glocknerezesnel mi volt bent? Sima organikus Platinum vagy szinteres ST?
EBC-bol pontosan ki melyiket hasznalta es mi a tapasztalata? Abbol is van 5 fele legalabb.
Mindegyik gyartonak van jo es rossz termeke is, mindekinek masok az igenyei is.
Nem akarok nevet mondani, de motoros oktatokkal beszelve azt mondtak nekem, hogy ami bevalt nekik, az a gyari Honda, a Ferodo egyes modelljei, meg az EBC felsobb kategorias termekei. Azt mondtak, hogy a Goldfren-t es a sok kisebb ceg termekeit jobb elkerulni. Ezek utan legyen okos az ember.