Szuper, kösz!
Nade mi az, hogy csak így hever ,, a fiókban,, egy majdnem komplet kipufogórendszer? Azt hittem eleinte hogy a katalizátor levehető, de nem... egybe vehető csak... Am ez eladó vagy mi?
hidd el hogy tudnád de mivel ez egy honda ezért nem nagyon kéne előforduljon ilyen. Az sem mindegy hogy kinek mit jelent a csattanás, mert aki autóból ül át annak ugye furcsa hogy nincs a váltó szinkronizálva és nem olyan sima a váltás mint autónál. Apu tdm-jén pl ha rossz fordulaton és rossz ütemben váltasz akkor csattan szinte minden sebesség.
Én a hornetemnél azt vettem észre hogy 1ből kettőbe vagy kis fordulaton vagy le kellett forgatni hogy ne csattanjon, ha ilyen köztes állapotban nagyjából 4 és 8 ezer között váltottam akkor csattant, ezért nem is nagyon használtam az 1-et
ha ilyennel odaallitasz egy szerelohoz lehet nagyot fog nezni.... Meg jol lehuz ha olyan. A kuplungkarnak mekkora a holtjateka? Ha meghuzod a kart lassan, kb hany millimetert tudod ugy huzni amig nem huzza meg a bowdent?
Bocs, de szerintem ez hülyeség. Dehogy trükk, vagy technika kérdése.
Nem kell ezt túlbonyolítani. Vagy csattan, vagy nem. Lefogadom, hogy nem a technikád rossz. Én az enyémet ha akarnám se tudnám úgy 2-esbe (3-asba, stb.) rúgni, hogy csattanjon.
Vagy olaj, vagy... más. Nézesd meg egy szerelővel. Nem normális, ha 2-3-4-... sebességben is csattan a váltó.
Ha az első képet nézzük amit feltöltöttem.. (egyébként neked PC41 van?)
Akkor nem látni hogy melyik nem eredeti hegesztés... kivéve azt a tartót középen. Találtam egy ilyen, meg egy ilyen képet. A szondától a katalizátor felé, a hegesztés után a cső szélesedik, nagyobbodik. Itt is jól látni.
Ha a második képet nézzük amit feltöltöttem, elég szépen meg van csinálva, de szerintem ott volt elvágva, és hozzáhegesztve az akis nayar, hogy egyenesen a dob menjen rá.
Nade mi az, hogy csak így hever ,, a fiókban,, egy majdnem komplet kipufogórendszer? Azt hittem eleinte hogy a katalizátor levehető, de nem... egybe vehető csak... Am ez eladó vagy mi?
Én a hornetemnél azt vettem észre hogy 1ből kettőbe vagy kis fordulaton vagy le kellett forgatni hogy ne csattanjon, ha ilyen köztes állapotban nagyjából 4 és 8 ezer között váltottam akkor csattant, ezért nem is nagyon használtam az 1-et
Nem kell ezt túlbonyolítani. Vagy csattan, vagy nem. Lefogadom, hogy nem a technikád rossz. Én az enyémet ha akarnám se tudnám úgy 2-esbe (3-asba, stb.) rúgni, hogy csattanjon.
Vagy olaj, vagy... más. Nézesd meg egy szerelővel. Nem normális, ha 2-3-4-... sebességben is csattan a váltó.
Akkor nem látni hogy melyik nem eredeti hegesztés... kivéve azt a tartót középen. Találtam egy ilyen, meg egy ilyen képet. A szondától a katalizátor felé, a hegesztés után a cső szélesedik, nagyobbodik. Itt is jól látni.
Ha a második képet nézzük amit feltöltöttem, elég szépen meg van csinálva, de szerintem ott volt elvágva, és hozzáhegesztve az akis nayar, hogy egyenesen a dob menjen rá.
Én ilyesmi képre gondoltam...