Nyomatek ugyan az. A karbis erzetre erosebb, mert jobban veszi a gazt, mint az injektoros, ami kicsit lagyabban indul meg es all le gazadasra/elvetelre.
Az injektorral kevesebb sokkal a gond, inkabb azt vedd.
1 misiert mar 2007 utanit is lehet venni, ami injektoros.
Roviden a lenyeg, hogy a 2007 elottiek karbisak, utana injektorosak. Injektoros lagyabban reagal a gazadasra, elvetelre. Illetve jobban fogyaszt, mert minden henger mindig optimalisan dolgozik. A karbis sem rossz, de neha tisztitani kell, meg szinkronizalni, ami penz, ido.
En 2007 utanit javaslok neked ebbol a penzbol. Kalkulald bele a vetelar es az atirasi koltsegek melle az esetlegesen felmerulo javitasokat is. Pl. teloban olajcsere (20e), uj gumik (60-80e), fekbetet csere (10e), esetleg fektarcsak (125e), lanccsere kerekekkel (50e), stb.
A korai modelleken jellemzo volt a vezermulanc nyulasa, de 2003 utani facelift-es modelleken ez mar nem volt gond. Neha a feszszabalyzo meghal, illetve a 2007 elottieken a benzincsap megy neha tonkre (nem megy rendesen a tartalek).
Mas nagy hibaja nincsen gyarilag ezeknek. Amit erdemes meg megcsinalni, az a fem elso fekcso, mert az marha sokat dob a nyulos feken. A hatso rugostag kb 30-40e km utan meghal, ezert erdemes vagy venni egy gyarit vagy a meglevot fel kell ujitani.
Jellemzo a futomure, hogy a 2007 elottieknel csak a hatso rugo elofeszites allithato, utana elol is mar. A gatlo nyomo es huzocsillapitasa nem allithato, es gyarilag elegge lagyra van hangolva.
A fekek jok, de fontos, hogy uj legyen a fekfolyadek es a betet/tarcsa paros is jo legyen.
Fogyasztasa a motornak ingadozo. Nalam a karbis 7 korul eszik atlagban. Ha nagyon ovatoskodok, akkor 6,2, ha baszatom, akkor 9.
Motorra jellemzo, hogy lent nyomatekszegeny, van 2500 korul egy nyomatekvolgy, utana linearisan megy. 8000 korul jon meg az ereje, alatta 2 emberrel szar elozni, meg gyorsitani, mert gyenge.
Van belole 900-as is, erdemes megnezni azt is. Nem sokkal erosebb, viszont nem kell porgetni es 1,5x nagyobb a nyomateka is.
Nalam gyari, de ujszeru hatso rugom van bent 5/7 allasban. Elol WP progressziv rugok vannak bent, de nincsen leultetve a motor.
Van egy ismerosom, neki 2000-res evjaratu Hornete van. Neki is hatul kb 1 cm a majrecsik. Kerdezem, hogyan. Mondta, hogy neki is karcol a labtarto, meg leer a cipoje mar, jobban nem tudja donteni.
Szerintem attol fugg, hogy milyen gumi van a motoron. Lehet, hogy egyes gumiknak kicsit szelesebb a profilja, mas gumik pedig elobb "veget ernek". Szerintem itt lehet inkabb a kutya elasva. Mindegy, nagy jelentosege nincsen, csak a vegere akartam mar jarni, hogy masok hogyan allnak ezzel.
Köszönöm. Úgy tudom 2007-től gyártották injectorral. Vagy vannak korábbi példányok is? A 2004-es model 94-96 loereje (nem tudom pontosan) és az injectoros 102LE között sok a külonbség? 20-30 LE-nél számít az a 6-8LE, de nem tudom 100LE-nél számit-e. Ha a nyomaték ugyan az akkor nem erdekel hogy 224 vagy 231 a vége.
Üdvözletem!
Különösebb gond nem igazán van a Hornet-el és itt tök mind1 hogy melyik évjáratról beszélünk, ha karban van tartva. Még a vez.lánc feszítő is ritka, nagy ritkán a fesz szabályzó adja meg magát.
Injektorossal kevesebb a nyüg, fogyasztás elenyésző a karbishoz képest.
A karbis több törödést igényel ha inditási nehézséged támad.
1 misiért nagyon jókat találni a 05-06 verzióból és abban már a névre írás meg a kis kötelező szervíz is benne van!
Szerintem a pc41-t 1 misiért nem kapsz patikát, de ez az én véleményem!
Sok sikert a beszerzéshez!
Ne feledd állapotot veszünk!
Sziasztok. Következo motorom egy hornet lesz. Érdeklődnek tipus hibákrol sűrűn cserére szoruló alkatrészek...stb. Mire érdemes odafigyelni? 2003 és annál fiatalabb példányt szeretnék. Karburátor vagy innyektor? 1M szánnék rá. Elore is köszi.
Nekem mintha azt mondták volna hozzáértők hogy nagyobb első majrécsík alacsony kanyarbemeneti sebességet jelez.
De ez nem tuti,nem is figyeltem rájuk,meg az agyam is szita.
Amúgy nincs a szerelőjével semmi baj. Jó áron dolgozik
Keres másik szerelőt!
Az injektorral kevesebb sokkal a gond, inkabb azt vedd.
Roviden a lenyeg, hogy a 2007 elottiek karbisak, utana injektorosak. Injektoros lagyabban reagal a gazadasra, elvetelre. Illetve jobban fogyaszt, mert minden henger mindig optimalisan dolgozik. A karbis sem rossz, de neha tisztitani kell, meg szinkronizalni, ami penz, ido.
En 2007 utanit javaslok neked ebbol a penzbol. Kalkulald bele a vetelar es az atirasi koltsegek melle az esetlegesen felmerulo javitasokat is. Pl. teloban olajcsere (20e), uj gumik (60-80e), fekbetet csere (10e), esetleg fektarcsak (125e), lanccsere kerekekkel (50e), stb.
A korai modelleken jellemzo volt a vezermulanc nyulasa, de 2003 utani facelift-es modelleken ez mar nem volt gond. Neha a feszszabalyzo meghal, illetve a 2007 elottieken a benzincsap megy neha tonkre (nem megy rendesen a tartalek).
Mas nagy hibaja nincsen gyarilag ezeknek. Amit erdemes meg megcsinalni, az a fem elso fekcso, mert az marha sokat dob a nyulos feken. A hatso rugostag kb 30-40e km utan meghal, ezert erdemes vagy venni egy gyarit vagy a meglevot fel kell ujitani.
Jellemzo a futomure, hogy a 2007 elottieknel csak a hatso rugo elofeszites allithato, utana elol is mar. A gatlo nyomo es huzocsillapitasa nem allithato, es gyarilag elegge lagyra van hangolva.
A fekek jok, de fontos, hogy uj legyen a fekfolyadek es a betet/tarcsa paros is jo legyen.
Fogyasztasa a motornak ingadozo. Nalam a karbis 7 korul eszik atlagban. Ha nagyon ovatoskodok, akkor 6,2, ha baszatom, akkor 9.
Motorra jellemzo, hogy lent nyomatekszegeny, van 2500 korul egy nyomatekvolgy, utana linearisan megy. 8000 korul jon meg az ereje, alatta 2 emberrel szar elozni, meg gyorsitani, mert gyenge.
Van belole 900-as is, erdemes megnezni azt is. Nem sokkal erosebb, viszont nem kell porgetni es 1,5x nagyobb a nyomateka is.
Van egy ismerosom, neki 2000-res evjaratu Hornete van. Neki is hatul kb 1 cm a majrecsik. Kerdezem, hogyan. Mondta, hogy neki is karcol a labtarto, meg leer a cipoje mar, jobban nem tudja donteni.
Szerintem attol fugg, hogy milyen gumi van a motoron. Lehet, hogy egyes gumiknak kicsit szelesebb a profilja, mas gumik pedig elobb "veget ernek". Szerintem itt lehet inkabb a kutya elasva. Mindegy, nagy jelentosege nincsen, csak a vegere akartam mar jarni, hogy masok hogyan allnak ezzel.
Különösebb gond nem igazán van a Hornet-el és itt tök mind1 hogy melyik évjáratról beszélünk, ha karban van tartva. Még a vez.lánc feszítő is ritka, nagy ritkán a fesz szabályzó adja meg magát.
Injektorossal kevesebb a nyüg, fogyasztás elenyésző a karbishoz képest.
A karbis több törödést igényel ha inditási nehézséged támad.
1 misiért nagyon jókat találni a 05-06 verzióból és abban már a névre írás meg a kis kötelező szervíz is benne van!
Szerintem a pc41-t 1 misiért nem kapsz patikát, de ez az én véleményem!
Sok sikert a beszerzéshez!
Ne feledd állapotot veszünk!
1M-ért PC41-est is kapsz.
De ez nem tuti,nem is figyeltem rájuk,meg az agyam is szita.