Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Gyárilag is 10-es van benne és a friss olajjal újra érzed, hogy dolgozik
Nem csak tavasszal szerelek, hanem egész évben, így télen is szoktam és akkor nem kell beállni a sorba. Ha érted, hogy értem
Festve volt a fejidom, nem gyári a tükör, ez biztos nem véletlen
Ez jobban néz ki
És gyári kormány
Hmm ha még a hátsó dobozt is adják akkor eeeezzzz a tuti
Hogy ne csak egy motor miatt kelljen jönnöd, itt egy másik 2005 év végi. Kb. 10km-rel arrébb Ez viszont import, de szervizeltem ezt is.
Chubby!
Számos hasznos kommentedet olvastam már itt a fórumon, többek között nekem is segítettél már. A többiek kommentjeiből pedig kiderült számomra, hogy vállalsz szerelést is. Gondoltam, megkérdezem, be lehet-e még állni a páciensek sorába? Tavasszal kellene majd egy kis hozzáértő törődés a Hornetnek... Beszélhetnénk róla? Tudnál adni elérhetőséget?
Köszi előre is!
Csak kíváncsiságból... Hogy szól? Mert hát a lényeg mégiscsak a hangzás! Van róla videód?
chubby köszönöm szépen!
Lehet a héten oda is telefonálok....
Jól néz ki
de a mivv is enyiért került hozzám
Kép?
apróban megtalálható
Kipufogom, dob+összekőtő cső eladó 2006horneten van.
06 húsz 4587527
50000ft
Hmmm így már értem, bár pont 6.ban nem nagyon figyeltem, hogy hogy reagál a gázadásra alacsony fordulaton.
Természetesen nem szeretnék lovaskocsizni a mocival, szóval ha te azt mondod hogy realitve kemény lenne a 15w olajal akkor elhiszem.
Gyárilag nem 10w olajal töltik fel?
Vagy már maga a friss olajal is keményebb lenne?

Bár még messze van a tavasz, de ha jól tudom te is szerelsz
Egy karbi szinkron meg teló olaj cserével majd megkereshetlek?
Azt nem tudom hogy szelep állítás kell e, mert szerintem szépen ketyeg a motor, de ha úgy alakul akkor te meghalgatod...
Illik hozzáhangolni. Leginkább úgy jelentkezik a probléma, hogy 6.fokozatban nem igazán reagál alacsony fordulaton, vagy lesz egy teljesítménylyuk alsó-közép tartományban.
A 10W-s olajjal is érezni fogod a különbséget A 15W-s szerintem kicsit kemény gyári rugóval.
Chubby! Egy pár kérdésem lenne, de nem ehez a témához....
Én most cseréltem le a gyári dobot egy sport dob-ra . Hogy ha nem rendetlenkedik az alapjárat, meg a fogyasztása is jó, tehát nem megy az egekbe, szépen durúzsol bla bla Akkor is érdemes a karbira nézni?
Nekem nem a teljesítmény növelése volt a célom a dob cserével ,hanem csak pusztán a hang élmény miatt... Oké még nem mentem 50km-t sem a dob csere óta, de nem érzem sem gyengébbnek sem erősebbnek a motort (javarészt csak 3-6ezer között használom)

A másik kérdésem, hogy csak telo olajat szeretnék majd tavasszal cserélni nem pedig ilyen olyan rúgot beleépíteni ,akkor a 10w helyett a 15w olaj-al már lehet majd érezni a különbséget(egy kicsit keményíteni szeretném)? Vagy felejtsem el és maradjak a gyári 10w-s olajnál?
Köszi a válaszod
Szia! Chubby nem beszél marhaságokat, meg azt a kis szépséghibát, könnyen lehet orvosolni!
Ha tényleg endúroztál akkor nem fog zavarni a széles kormány!
De nekem személy szerint nagyon furcsa vezetni a Hornetet széles kormánnyal,
én nem cserélném le a gyárimat. Bár itt elég sokan utálják a gyárit.
Egy probát megér
Igen, a csúszásból adódóan görbült a kormány egy kicsit. Karbi beállítás miatt jöttek, akkor szúrtam ki. Addig úgy használták, mert nem volt vészes és amikor a cseréről beszéltünk, akkor a széles mellett döntött a tulaj. Hogy kinek, melyik kormány a kényelmes, azt majd elmondják itt a többiek. Ha te endúróztál, akkor ezt szeretni fogod. Még annyi, hogy a gyári kipu ki van nyitva, de ha a vásárlás mellett döntesz és zavar, nekem van egy teljesen egészséges.
Nem hirdetik a motort sehol, most szóltak nekem is, hogy eladnák.
Piliscséven van a motor. 06 harminc 205 kilencven 81. Csabinak hívják.
Köszi Chubby!
Igen,szimpatikus a motor.Igazából oylan motort szeretnék amin ennyi sérülés sincs de az vagy nagyon drága vagy kétes az előélete,mint amit ide fel is töltöttem linket.A többiek azt mondják(valaki vagy valakik) hogy meg lehet bízni benned,és ha te azt mondod hogy jó motor akkor nem tehetek mást mint megpróbálom elhinni.Szerintem inkább add meg az elérhetőséget,mint hogy nem aztán majd egyeztetek a tulajjal.
Amúgy helyileg merre van a motor?
A kormányt az esésből adódóan cseréltétek ki?Ez a széles kormány kényelmesebb a gyárihoz?
Most hirtelen ennyi jutot szembe...
Mégegyszer köszi!
Igen, csak a karbi kellett volna neki, de ő kocsira akarja építeni. Ladára....
Elvileg kompatibilis hozzá, de 35-t nem akar rászánni, talált valamit a neten 15-ért.
De köszi szépen a választ.
Ha esetleg találkoznál bármilyen állapotú 2003-as Hornet műszerfallal, az továbbra is érdekel engem.
Ennyi sérülés van rajta. A kormányt én raktam már rá és új erősített láncszett van rajta. Leszervizelve tavasszal volt, azóta kb. 1500km-t mentek vele. Ha érdekes, adok elérhetőséget hozzá.
hm lehet talaltam megoldast bar minosege kerdeses

http://www.amazon.com/Mpow-Str...
sajnos nem talaltam olyan megoldast hogy a telefon beepitett radiojat atnyomja BT-n ugy hogy bevan dugva fules antennanak.
abszolut semmi gond nincs vele, csak rajottem hogy kene bele radio, az meg csak 4-estol van. Telefonon keresztul meg maceras es kell netkapcsolat is hozza
Nem használtad sokáig, mi a gond vele?
erdekel esetleg valakit egy interphone f3c kb 3 honapos minden tartozekkal hibatlan allapotban meg garancialis
30e forintert. Uj ara 43 korul van.

http://www.fokt.hu/termekek/ki...