Akkor miért van gyárilag D.I.D.525-ös O gyűrűs lánc a Horneteken?Ami ugye 20 pacival több mint 75 lóerő.Szerintem nem véletlenül szerelik ezekkel a láncokkal.Nálam 32zret futott a Horneten ilyen lánc rendszeres ápolás mellett,azt hiszem többet nem nagyon várhatunk el,legyen az bármilyen márkájú. Hali
Az O-gyűrűs DID525 máshol is 20.000 körül mozog, de! ...a terhelhetőség alacsonyabb (75 paciig ajánlják) mint az X-gyűrűsé(100 LE). Ennek megfelelően rövidebb az élettartama, bár ez nem tapasztalatból mondom, de szerintem nem véletlen adják meg ezeket az értékeket.
Előbbi 525V, utóbbi 525VM jelzésű.
A Honda kereskedésekben 20 ezer körül van a lánc Honda csomagolásban D.I.D. 525-ös 110 szemes O-gyűrűs.Első lánckerék 15 fogas gyári 7000 körül van.Érdemes megkérdezni.
Nekem a DID bevált...
Azt hiszem 110 szemes X-gyűrűs lánc illik a Hornetre (DID525VM), ez a típus 100 LE-ig van hitelesítve
A katalógusokban viszont csak 108, és 112 szemest látok.. elbizonytalanodtam
26.500 pénzért oda is adják a nagyobbat
Lánckerekek rendben vannak? Ha kopottak érdemes egyben cserélni az egészet (a láncszettet, a motor maradhat ).
Elvileg terheletlen állapotban kell állítani a feszességet (két keréken, üresen), arra azonban figyelj, hogy ha ráülsz, ne feszüljön! Ez puhább rugónál, nagyobb tömegnél jelentkezhet. Akkor kicsit több holtjátékot érdemes hagyni...
Hali!
Olyan kérdésem lenne, hogy a láncot hogy szoktátok állítani arra a kb 30mm-re? Lábtartón, állítva, vagy hátsó támasztón, vagy akkor ha rajta ül az ember? Szóval mikor kell neki kb 30mm-nek lenni? Mert ugye ilyenkor mindig változik...
Hy! Esésnél ha jobbos kanyarban esel el lábtartó, fékkar, kormány görbül, kipufogó karcolódik meg farokidom, tank nem sérül, akkor kormánysúly, meg a km óra burkolta ér le
Sziasztok!
Eladósorba került egy sportkipuffogó összekötő csővel együtt 600as Hornethez. Szép álapotban, mély hanggal. Nem 'E' szabványos, tehát vizsgára nem vinném vele.
Nagyon jól sikerültl, jó minőségű Akropovic koppintás.
Ha valakit esetleg érdekel, teszek fel képet.
Ár: 30 e froncsi
06205400355
Amiket felsoroltál, azzal szerintem kimerítetted a könnyen leszerelhető cuccokat.
Én semmit sem vettem le, csak a tükröt, mert azt ajánlott nem nézegetni menet közben.
Ha esés van, ....................................................hát
ez ilyen sport!
Ha pályára merészkedem, vannak dolgok amiket le lehet szerelni, hogy egy esés alkalmával kisebb legyen a kár? A tükrök meg a rendszámot hamar le lehet kapni, de ahogy néztem, az indexek vezetékei nem kapcsolhatók szét. Kiváncsi vagyok a tapasztalatokra, ötletekre, megoldásokra. Ne kíméljetek!
köszi jola a választ.
Csak furcsállottam már 1 jó idelye, aztán most kerültem egyet 1 SV-vel és újra eszembe jutott, hogy hogy is van ez
De akkor rendben...ez ilyen, mondjuk nem is baj, nem kell huzogatni a kuplungot legalább, úgy is annyi időt vesz el
Előbbi 525V, utóbbi 525VM jelzésű.
Azt hiszem 110 szemes X-gyűrűs lánc illik a Hornetre (DID525VM), ez a típus 100 LE-ig van hitelesítve
A katalógusokban viszont csak 108, és 112 szemest látok.. elbizonytalanodtam
26.500 pénzért oda is adják a nagyobbat
Lánckerekek rendben vannak? Ha kopottak érdemes egyben cserélni az egészet (a láncszettet, a motor maradhat ).
PinkMotors
Nagyvas Online
tudja vki hol lehet láncot venni legkedvezőbben?
és milyet vegyek,did stb?o gyűrűs v.sima?
Olyan kérdésem lenne, hogy a láncot hogy szoktátok állítani arra a kb 30mm-re? Lábtartón, állítva, vagy hátsó támasztón, vagy akkor ha rajta ül az ember? Szóval mikor kell neki kb 30mm-nek lenni? Mert ugye ilyenkor mindig változik...
A választ előre is köszi
A táska eredeti svéd gyártmány!
Felhasználható számtalan dologra:
- motorozáshoz
- téli-nyári extrém sportokhoz
- laptop táskának, stb.
Az index is tesztelte: http://index.hu/tech/hardver/t...
még nem használtam...minden papírjával együtt eladó
jóval a bolti ár alatt!
ha érdekel a profilomba van az e-mailem...
Nekem 2002-es Hornet van! Abba ha az aksitároló részből eltávolítottam azt a 2-3cm vastag szivacsot az aljáról, lazán bement az YTX7L-BS aksi!
Mi a pontos program?
MŰSZAKI ADATOK
4 ütemű, 600 ccm, 4 hengeres soros motor, 208 kg,
LEÍRÁS
Honda CB 600F Hornet, Puig fejidommal, ledes irányjelzőkkel, jó állapotban eladó.
ÉRDEKLŐDNI
telefonon egyeztetett helyszínen
telefon: 0630/3804193
panczelistvan@t-online.hu
tegyél fel képet...
Eladósorba került egy sportkipuffogó összekötő csővel együtt 600as Hornethez. Szép álapotban, mély hanggal. Nem 'E' szabványos, tehát vizsgára nem vinném vele.
Nagyon jól sikerültl, jó minőségű Akropovic koppintás.
Ha valakit esetleg érdekel, teszek fel képet.
Ár: 30 e froncsi
06205400355
Én semmit sem vettem le, csak a tükröt, mert azt ajánlott nem nézegetni menet közben.
Ha esés van, ....................................................hát
ez ilyen sport!
Ha pályára merészkedem, vannak dolgok amiket le lehet szerelni, hogy egy esés alkalmával kisebb legyen a kár? A tükrök meg a rendszámot hamar le lehet kapni, de ahogy néztem, az indexek vezetékei nem kapcsolhatók szét. Kiváncsi vagyok a tapasztalatokra, ötletekre, megoldásokra. Ne kíméljetek!
Kösz, mr
Elég nehéz így itt leírni a karburátortisztítást, de ha érdekel, telefonon megbeszélhetjük a dolgot.
Üdv: Buci
Csak furcsállottam már 1 jó idelye, aztán most kerültem egyet 1 SV-vel és újra eszembe jutott, hogy hogy is van ez
De akkor rendben...ez ilyen, mondjuk nem is baj, nem kell huzogatni a kuplungot legalább, úgy is annyi időt vesz el
Az előző motoromon nekem is kellett kuplungot húzni a Horneten nem kell.