hali -kawasaki zxr 400 ast
vagy kawasaki zzr 400 ast
vagy Suzuki drz-400 sm-et
vagy aprilia sxv-450 vagy 550 est
vagy kawasaki xzr6r, 636, zx7r, zx9r-t
vagy honda cbr 600ast
vagy yamaha r6ost
vagy suzuki gsxr 600ast
vagy yamaha fzs 400-600 faser-t
aki tud esetleg az alábbi motorok közül eladót (25kw-os papírokkal) ami Ak-val vezethető
vagy van ismerőse aki foglalkozik motorok papírjainak 25kw ra való átíratásával
az szóljon.
Van 1 feleslegessé vált lefolytó elektronikám Hornethez. 25KW-os rendszert csinál a 75ből.
Nekem 2007-es CB600F ben volt benne de nemtudom hogy a 08-as és a 09-es kompatibilis vele. Amúgy a hondáék 100ropiért vesztegetik, 50ért megválok tőle vagy esetleg ilyen értékben csere is érdekelne. Képet este felrakok róla. 06303979397 telmszámon tudtok érdeklődni.
Gumifákat
üdv
Sinkohornet,
kösz a választ! Légyszi írd meg, hogy tudsz e majd csinálni valamikor bukógombát, mert április közepéig mindenképp szeretnék felrakni valamit... ha nem az sem baj, majd körülnézek máshol, vagy esetleg ha méreteket rajzokat tudnál küldeni lehet megpróbálkoznék én is csinálni! Nem lehet annyira bonyolult!Persze ha te csinálod az neked is gazdaságosabb lenne Előre is sok-sok köszi!
Hondas74,
nekem Martin sportkipuff van fent, jó a hangja és jól néz ki! Pontos árat nem tudok, mert nem én rakattam rá, de ha viszonylag olcsón akarsz jót akkor érdeklődd meg Martinnál: http://www.martindob.hu/
a képeinél ott van az én gépem is, kék Hornet, ja meg a saját képeim közt is ...
Csááá
Sziasztok
Május 1.-én Flúgos futam Komáromban itt Gyertek el érdemes én tavaly voltam, egy csapatba 2 motoros kell és egy 250 km-es távot kell bemotorozni.
Sajnos kissé rossz hírem van a gombákkal kapcsolatban.Eddig a cégben gyártottuk fusiban a motoros cuccokat éjszakás műszakban:-D
Na mármost az a gáz hogy megszűnt az éjszakás műszak, nappal meg sok a főnök.De keressük a megoldást ígérem
Amint látom te csináltál magadnak bukógombát! És mások is kértek tőled! Kérdezném, hogy tudnál e nekem is csinálni egyet(Pontosabban kettőt:)? Ha jól emléxem mintha vaterán is hirdettél volna, de azt nem találom! Légyszi jelezz felém, remélem meg tudunk egyezni! Előre is THX
A gyári érték,az 30-40mm lógás a lánc közepén mérve,én mindig 30-ra állítom,mert,ha ráülök,akkor még feszül és pont akkor jó a láncfeszesség,a Honda szervizben is azt ajánlotta a szerelő,h ne állítsam feszesebbre,az pont úgy jó.
Hy! A láncot úgy szokták beállítani, hogyha ráülsz, ne feszüljön még, legyen úgy is egy kis játéka. A pontos mm-t én sem tudom, de nem hiszem, hogy valaki is tolómérővel állít láncfeszességet
A guminak azok a magasabb értékek a gyári gumira vonatkoznak, a Pilot Power szintű gumiknak olyan 2.3-2.4 körül szokott lenni a hátsó, első általában 1-2 tized bárral kevesebb. Most mivel hűvesebb még az aszfalt, 1-2 tized bárral kevesebbet szokás beletenni, hogy jobban tapadjon a gumma. 2 bar az inkább már pálya-beállítás Szerintem a 2.2 környéke reális még ilyen hűvösebb időben hátul, de én speciel megérzésre állítok, alap az olyan 2.2, aztán abból veszek el vagy adok hozzá, épp ahogy érzem Az M3-as Metzeler Sporttecen pl 2.3 volt az alap beállítás, ami nekem bejött, az kb ilyen gumi.
Hali Skacok!
Kéne nekem egy kis segítség.
A probléma oka, hogy most cseréltem gumit a gépen( Michelin Pilot Power elől,hátul ), és természetesen elállítódott a láncfeszítő hátul...Szóval beállítottam kb-ra, sztem jó, de elbizonytalanodtam, mert én 10-20mm-t tudok, viszont a villán vmi 35van, csak az a baj, h kicsit le van kopva a matrica, és nem tiszta a kép. Szal, h ez mennyi is valójában?
A második kérdésem, hogy 2bart tettem a kerekekbe, viszont látom hátul a láncvédőn, hogy előre 2,5öt, hátra pedig 2,9-et ír, amit én sokallok, de ha így van, akkor belenyomom, de előtte erősítsetek meg benne légyszi.
És elnézést az óvodás kérdésekért, de biztos akarok lenni a dolgomban...
Sziasztok!
Lenne egy eladó LED-es integrált indexxes hátsó lámpám hornethez.
600asra 2003-2006
900asra bármilyen évjáratra.
Még bontatlan dobozban van. Ellenállással, bekötési rajzzal mindennel.
Ha érdekel:
70/770 8720
pray@zelkanet.hu
35-ért vettem a láncszettet.DID X gyűrűrs 110 lóerőig.Nem a gyári lánca hanem egyel erősebb kivitel.Felrakásnál ki kellett venni belőle 3 szemet.De mindig ezt a fajtát használom mert kb 4000Km-el többet kibír mint a gyárilag előírt lánc.Azt hiszem ez a CBR600-nak a lánca ami most fent van nekem és fent szokott lenni.Szerelőm ajánlotta és igaza is lett.Tényleg jobb és tartósabb.
Szia!
Én kicseréltem az elsőt egy foggal kissebre.Szerintem nem olyan egetverő a változás.Kicsivel talán jobban gyorsul a vége meg ugyanott van.Amugy én a did-re esküszöm.
Itt is megkérdezem!
Mekkora a gyári első lánckerék 600-as Horneten(F2)?
Ha 1 foggal kisebbet tennék fel, mekkora változás történne? (jelenleg 15-ös van rajt, de 14-es ben gondolkodom)
Mennyiért vettetek mostanában láncszettet (DID,JT)?
vagy kawasaki zzr 400 ast
vagy Suzuki drz-400 sm-et
vagy aprilia sxv-450 vagy 550 est
vagy kawasaki xzr6r, 636, zx7r, zx9r-t
vagy honda cbr 600ast
vagy yamaha r6ost
vagy suzuki gsxr 600ast
vagy yamaha fzs 400-600 faser-t
aki tud esetleg az alábbi motorok közül eladót (25kw-os papírokkal) ami Ak-val vezethető
vagy van ismerőse aki foglalkozik motorok papírjainak 25kw ra való átíratásával
az szóljon.
üdv: Gyuszi 90