Srácok, nektek kell húzni kuplungot indításkor?!
Mert nekem nem...és eddig amivel találkoztam, azon kellett, szal nekem akkor ott nem lenne bekötve vmi?
Előre is köszi a választ
Hja... hosszabb utakra kéne inkább, azt meg nem akarom a tankon hasalva tölteni. Ha csak a desing, akkor inkább naked.
Viszont valamit muszáj lesz előbb-utóbb hosszabb útra, továbbra is keresem az Igazit
Ne kíméljetek!
Hali!
Még 1 kérdés az előzőhöz kapcsolódva...
Nem vagyok otthon, aztán nem tudom megnézni mit ír, mennyi olajat kell bele önteni.Szóval, ha ezt valaki meg tudná írni, megvetetném az otthoniakkal a Castrol Power 1et az szimpatikus nekem is...
köszi a választ!
sziasztok!
erősen elgondolkodtam azon, hogy lecserélem a jelenlegi cross gépem egy 600as hornetre. kb 800 ezer ft-ot tudnék rászánni, ahogy néztem abból olyan '99/'00-es modelleket lehetne venni.
csak meg szeretnélek kérni benneteket, hogy 1-2 tapasztalatot, vagy fontosabb infót osszatok meg velem, hogy milyen a motor, vagy mire ügyeljek a vásárlásnál. esetleg a szervizeléssel kapcsolatban, hogy mit és milyen gyakran kell cserélni és milyen áron vannak az alkatrészek (bár most is hondám van és tudom, hogy aranyárban adnak hozzá mindent).
előre is köszönök minden segítséget!
Hali.
Nekem gyári a plexim,azért választottam ezt,m az utángyártottak elég gázul néznek ki rajtuk.Kétfajta gyári plexi van hozzá,nekem az alacsonyabb van,füst színű.Valamivel javul a menetszél,ha rajta van,de csodát ne várj tőle én is inkább a design végett vettem rá,m jól mutat.
Itt található a 600-as Hornethez is szerelési kézikönyv, ha esetleg valakit érdekel! Igaz angol nyelvű, de elég érthető, még annak is, aki egy kukkot sem tud külföldiül! http://919hornet.hu/darazsfesz...
Gondolkodom szélterelő plexi beszerzésén, hosszabb túrákon gyakran kényelmetlen a menetszél. Sajnos a legtöbb, amit eddig láttam nem nyerte el a tetszésemet, a darazsadon viszont jól mutat a tiéd. Tudsz mondani típust? Esetleg véleményt, tapasztalatot is szívesen veszek..
10-40-es kell bele,a gyári Honda a legolcsóbb,Castrol Actevo,Repsol syntetico,én Castrol power1-et használok.18ezernél csak olajcsere van,majd 24-nél van nagyszerviz.Gyertya,légszűrő,fékolaj,hűtővíz-cser
e,szelephézag ellenőrzés.A légszűrőt azért nézdd meg,nem árt kifújatni is.
Hali!
A helyzet, hogy erősen közelítek 18000 felé, és ha jól tudom, 6000km-enként van olajcsere. Kérdésem, hogy milyen olaj kell bele, mit vegyek meg, mit mond a gyár, és mi az,ami ugyan olyan jó esetleg és olcsóbb... Aztán, hogy kell e még ilyenkor valamit cserélni, nézni stb....Ja! és a gyertyacsere ideje mikor jön el!?!
Előre is köszi a segítséget, sörgető lenne az olajos rész, mert repülnek a kilóméterek
szia csak erdeklodni szeretnek hogy egyedul csinaltad ezeket a javitgatasokat mert nagyon jo szakember vagy akkor ,en is szerelgetem az enyemet de a carbit meg soha nem szedtem szet csak szinkronoztatni vittem gondolom nem egyszeru mondanal par szot rola
Help: akkut kellene vennem a darázsba (2003-2004-es 600ccm), gyárilag ugye az ytz7s típus van előírva, de az ytx7l-bs típusra is írják, hogy jó ehhez a mocihoz. Különbség csak méretben van: két mm-el szélesebb és 21mm-el magasabb, csak félek, hogyha megveszem, nem fog belemenni az aksitároló rekeszbe. Használja valaki az utóbbi típust (YTX7L-BS)? Tényleg belefér?
Mégegy kérdés: az normális, hogy néha üresből egyebsbe nem akar beváltani állóhelyzetben? Eztöbnyire meleg állapotban lámpánál szokott előfordulni. Ilyenkor kicsit meg kell gurítanom előre, aztán már beveszi.
Hali! Lenne egy kérésem Hornet-tulajok! Nemrég vettem a 99-es évjáratú Hornetembe 17 collos első felnit, VTR 1000 F-ét, ugyanúgy nézett ki mint az enyém, de sajna a tárcsáim nem passzolnak rá. Az lenne a kérésem, hogy akinek 2000-2003 közötti S vagy sima Hornetje van 17-es elsőfelnivel, mérje meg nekem legyenszives a tárcsa felfogatási pontjait, az osztókörét, meg a lyukak távolságát, hátha az újabbakon másféle a tárcsa, és akkor talán tudnék hozzá szerezni! Köszi előre is, Gábor
Sziasztok!
Kérdezném, nem e tud valaki eladó bukógombát 98’as 600as Hornet-ra! Az mindegy, ha házilag esztergált, csaj jó legyen, esztétikailag is és persze olcsó! Árban megegyezünk!
Üdv!
Szóval elől 14-es lánckerék, DNA-sportszűrő, MARTIN-rozsdamentes dob, természetesen "furulya" nélkül, ja és a 105-ös főfúvóka helyett 110-es a karbikba :-) A karbi szétkapva aprólékosan kipucolva, hihetelen mi retek tud összegyűlni benne.
Rá sem lehetet ismerni a vasra...pillanatok tört része alatt leforog, rettentően jó gázreakció, sokkal szebb alapjárat. Kibaszott jó lett az amúgy is pöpec gépezet. A széles vigyortól alig jött le a bukó a búrámról :-)
Srácok, nektek kell húzni kuplungot indításkor?!
Mert nekem nem...és eddig amivel találkoztam, azon kellett, szal nekem akkor ott nem lenne bekötve vmi?
Előre is köszi a választ