Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!

Megnéztem a videót, hát mit mondjak, tényleg szépen mentek , én már hangsúlyozom, így tuti nem fogok menni, így ne vegyétek, én de sokkal jobb vagyok mondatnak inkább építő kritikának:
Amit észrevettem rajta, hogy a folyamatos szép ívek egyszerűen nincsenek meg....

Az eséseddel meg egyet értek a többiekkel, kiemelte a bukógomba az elejét...

Ami engem illet sose engednék max fél kör eltéréssel két gépet gyakorolni, hogy mindenki jobban tudjon figyelni, vagy csinálnék ilyen etapot is..

Gumi ide gumi oda, a slicket melegíteni kell különben nem kapod meg azt a pluszt amit a gumi tud.
Nem drága egy melegítő, csak elég vacak a belvárosban felrakni:-D
Mondjuk én örülnék ha a pizzás is előmelegített gumikkal hozná ki a kaját:-D csak ne döntse be nagyon mert akkor összekeveredik a feltét
Ne haragudj de nem az egódnak szántam a kijelentést :D Hát ez van. Majd a másikkal, vagy jövőre ezzel vagy valahogy :D
hát ha most a mosolyt nekem szántad és az Istenemet is a bukócső miatt amit írtam akkor ezt most benézted gyerek... ...az Isteni jelzőt elfogadom, ráfér az arcomra az is... ....de....videódon 1:57-1:58 ...bal kanyar,a bukócső elemel és tisztán látszik 1:58-nál, hogy a kormányodat "becsavarod" bal fele, mert megszűnt alatta az elemelés miatt a tapadás...a valaga is elindult rögtön kifele... ....ennyi történt...te vagy a sokadik bar**m aki ezt benézi az évtizedek alatt..no para, nem vagy egyedül és lesznek még sokan.... ....én mint írtam is utcán játszottam ezt el egy balosban.. ....MINDENkinek a bukógombát ajánlom(jó minőségűt) ...hogy félre ne értsétek, azzal is estem már..no para...és a gombánál sem történt nagyobb kár, mint a csőnél, szál tökmindegy melyikkel csúszol ki egy kanyarban... ....pályán erősen ajánlott levenni a tükröt is, mert belenézegetsz akaratlanul is és elbaszod a kanyart rögtön....fogd inkább a tükrödre....
Mert a méret igenis lényeg:
http://cycle-ergo.com/

Csak megadod a méreteidet és nézegetheted, hogyan festenél egyik-másik motoron.
A VTR kisebb mint az SV
Hornet 600 98-06 givi wingrack kapaszkodóval egyben eladó,csak tel 70 3179083
a hornet szerintem kisebb mint a vtr Nekem a horneten fájt a térdem, az sv-n kimegyek a világból
Meg Fehérváron van egy eladó a Honda motorcenternél. Ráültem és kicsinek találom a méretit :S 183cm és 100kg. Nem érzem hogy jól elférnék rajta.
Nem idegen a téma :) Faterom SV 650-esét hajtottam régen néha napján. Azért is szerettem meg a V kettőt
Pedig nyugodtan megtehetted volna. Hornet utan furcsa lesz hogy nem kell forgatni. En az sv-t az első 100km en kb 5x tiltattam le véletlenül, azota soha.
Nem kellett rágerjedni mert idáig is a rajongója voltam. Azért vettem a Hornetet mert nem mertem VTR1000F-et venni kezdőmotornak.
csak nem ragerjedtel a V2-re
Nem tettünk fel transzpondert, nem a köridők miatt szoktunk menni, csak az élvezetért. A videókat megnéztem és úgy 40-50 sec között váltakozik a köridő. (Sima utcai gumik, BT023, Dunlop Sportmax aszem, meg ilyenek.) Annyi, hogy július végén voltunk és 20 pár fok volt, felhős, a végén eset is és egy piszok jót gokartoztunk a vizes pályán. (Nem áll rajta a víz, csak szépen összegányolta, ami elég volt mindenhol a "kilinccsel előre" mutatványhoz.
Egy dolog, hogy a bukócsőnek köszönheted azt, hogy nem sérült jobban a motor, de magát az esést is felírhatod a számlájára.
Többször visszanéztem az ominózus pillanatot, én is ugyanazt látom, amit te: szerintem is a bukócső emelte ki a motort.
Akármennyire is neheztelek a BT016-ra, ennek itt nem ment el az eleje.

Jobbulást nektek!
Főféket (főfék hengert) keresek megvételre elvileg PC34-eset, igaz nem a Hornetemre kell de ez a típus passzolna hozzá amihez kell.
Akinek van eladó kérem jelezze, persze ha működőképes
Hát van most van 2 motorom. 1. Hornet 2. Yamaha YZF 750 R ( Szét van döntve a gép ). A két motort felkészítem szezonra. Aztán attól függ hogy megy el egyik vagy másik vagy mind a kettő. A legderűlátóbb esetben egy 07-08-as Aprilia Tuono 1000 lenne. Ha pedig nem jön össze akkor vagy mind a kettőt használom ( Honda-túra, Yamaha-pálya )
Visszanéztem vagy 6x, de nekem úgy tűnik, hogy az eleje ment el...
mit szeretnel helyette?
Hát az én gépemnek nem lett túl nagy baja. Az övé jobban megsínylette. Miután esett azt mondta olyan volt mintha leesett volna a lánca. Ez van. A fényezés így marad. Én már nem akarok csicsára költeni mivel jövő év elején meg szeretném hirdetni. Előkészítem, leszervizelem.
Szerintem igaz lehet hogy a bukócső ér le, mert majdnem érintési ponton ment el a motor. Ez olyan tipikus esés. Kezd belerázódni az ember aztán jön a baj amikor már úgy érzi hogy jól megy. Aki videóz nagyon szép hangja van a hornetnek, de nála is ez a tipikus megijedünk és egyenesen (én is csináltam már ilyet jópárszor).

Kára két motorért, de szerencsére egyikőtöknek sem lett baja és nem tántorított el a motorozástól
Az eleje esett ki alólad.
Szerintem.
A haver nagyobbat taknyol ( Aki veszi a videót )
Na most akkor jo hogy volt rajta? ha nincs akkor lebbe egy karcos motorod, vagy egy karcmentes mert nem esel el
Lássuk! Tanuljunk belőle. Én az 5. kanyarnál fostam ,hogy kimegy alólam, de nem csúszott meg.