Megnéztem a videót, hát mit mondjak, tényleg szépen mentek , én már hangsúlyozom, így tuti nem fogok menni, így ne vegyétek, én de sokkal jobb vagyok mondatnak inkább építő kritikának:
Amit észrevettem rajta, hogy a folyamatos szép ívek egyszerűen nincsenek meg....
Az eséseddel meg egyet értek a többiekkel, kiemelte a bukógomba az elejét...
Ami engem illet sose engednék max fél kör eltéréssel két gépet gyakorolni, hogy mindenki jobban tudjon figyelni, vagy csinálnék ilyen etapot is..
Gumi ide gumi oda, a slicket melegíteni kell különben nem kapod meg azt a pluszt amit a gumi tud.
Nem drága egy melegítő, csak elég vacak a belvárosban felrakni:-D
Mondjuk én örülnék ha a pizzás is előmelegített gumikkal hozná ki a kaját:-D csak ne döntse be nagyon mert akkor összekeveredik a feltét
hát ha most a mosolyt nekem szántad és az Istenemet is a bukócső miatt amit írtam akkor ezt most benézted gyerek... ...az Isteni jelzőt elfogadom, ráfér az arcomra az is... ....de....videódon 1:57-1:58 ...bal kanyar,a bukócső elemel és tisztán látszik 1:58-nál, hogy a kormányodat "becsavarod" bal fele, mert megszűnt alatta az elemelés miatt a tapadás...a valaga is elindult rögtön kifele... ....ennyi történt...te vagy a sokadik bar**m aki ezt benézi az évtizedek alatt..no para, nem vagy egyedül és lesznek még sokan.... ....én mint írtam is utcán játszottam ezt el egy balosban.. ....MINDENkinek a bukógombát ajánlom(jó minőségűt) ...hogy félre ne értsétek, azzal is estem már..no para...és a gombánál sem történt nagyobb kár, mint a csőnél, szál tökmindegy melyikkel csúszol ki egy kanyarban... ....pályán erősen ajánlott levenni a tükröt is, mert belenézegetsz akaratlanul is és elbaszod a kanyart rögtön....fogd inkább a tükrödre....
Pedig nyugodtan megtehetted volna. Hornet utan furcsa lesz hogy nem kell forgatni. En az sv-t az első 100km en kb 5x tiltattam le véletlenül, azota soha.
Nem tettünk fel transzpondert, nem a köridők miatt szoktunk menni, csak az élvezetért. A videókat megnéztem és úgy 40-50 sec között váltakozik a köridő. (Sima utcai gumik, BT023, Dunlop Sportmax aszem, meg ilyenek.) Annyi, hogy július végén voltunk és 20 pár fok volt, felhős, a végén eset is és egy piszok jót gokartoztunk a vizes pályán. (Nem áll rajta a víz, csak szépen összegányolta, ami elég volt mindenhol a "kilinccsel előre" mutatványhoz.
Egy dolog, hogy a bukócsőnek köszönheted azt, hogy nem sérült jobban a motor, de magát az esést is felírhatod a számlájára.
Többször visszanéztem az ominózus pillanatot, én is ugyanazt látom, amit te: szerintem is a bukócső emelte ki a motort.
Akármennyire is neheztelek a BT016-ra, ennek itt nem ment el az eleje.
Főféket (főfék hengert) keresek megvételre elvileg PC34-eset, igaz nem a Hornetemre kell de ez a típus passzolna hozzá amihez kell.
Akinek van eladó kérem jelezze, persze ha működőképes
Hát van most van 2 motorom. 1. Hornet 2. Yamaha YZF 750 R ( Szét van döntve a gép ). A két motort felkészítem szezonra. Aztán attól függ hogy megy el egyik vagy másik vagy mind a kettő. A legderűlátóbb esetben egy 07-08-as Aprilia Tuono 1000 lenne. Ha pedig nem jön össze akkor vagy mind a kettőt használom ( Honda-túra, Yamaha-pálya )
Hát az én gépemnek nem lett túl nagy baja. Az övé jobban megsínylette. Miután esett azt mondta olyan volt mintha leesett volna a lánca. Ez van. A fényezés így marad. Én már nem akarok csicsára költeni mivel jövő év elején meg szeretném hirdetni. Előkészítem, leszervizelem.
Szerintem igaz lehet hogy a bukócső ér le, mert majdnem érintési ponton ment el a motor. Ez olyan tipikus esés. Kezd belerázódni az ember aztán jön a baj amikor már úgy érzi hogy jól megy. Aki videóz nagyon szép hangja van a hornetnek, de nála is ez a tipikus megijedünk és egyenesen (én is csináltam már ilyet jópárszor).
Kára két motorért, de szerencsére egyikőtöknek sem lett baja és nem tántorított el a motorozástól
Megnéztem a videót, hát mit mondjak, tényleg szépen mentek , én már hangsúlyozom, így tuti nem fogok menni, így ne vegyétek, én de sokkal jobb vagyok mondatnak inkább építő kritikának:
Amit észrevettem rajta, hogy a folyamatos szép ívek egyszerűen nincsenek meg....
Az eséseddel meg egyet értek a többiekkel, kiemelte a bukógomba az elejét...
Ami engem illet sose engednék max fél kör eltéréssel két gépet gyakorolni, hogy mindenki jobban tudjon figyelni, vagy csinálnék ilyen etapot is..
Gumi ide gumi oda, a slicket melegíteni kell különben nem kapod meg azt a pluszt amit a gumi tud.
Nem drága egy melegítő, csak elég vacak a belvárosban felrakni:-D
Mondjuk én örülnék ha a pizzás is előmelegített gumikkal hozná ki a kaját:-D csak ne döntse be nagyon mert akkor összekeveredik a feltét