Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ebbe most tényleg nem nyúltál bele

Hali!

Nincs meg véletlenül a műszerfal is? Az sem baj, ha törött, a benne lévő nyáklap kellene. Az enyém sajna teljesen tönkrement, így nem mér sem fordulatot, sem sebességet. Egyedül vízhőfokot jelez. A napi számlálók, és az összkilométerem is eltűnt. Motor eleje folyamatosan kapta egyik éjszaka a vizet, és ez okozta a problémákat....
Előre is köszi!
Ha felfúrod 600-asod, akkor lesz.

Egyébként nem írnak róla sehol sem, hogy lenne ilyenről bármi terv.

Mondjuk most nem is sírok emiatt, majd 10 ev múlva, mikor megvenném...
hajrá, esküszöm most nem nyúltam bele. Én is kíváncsian várom mit sikerült szerezni, remélem vala`mivv jó
Természetesen majd rakok fel képet, csak legyen már vasárnap.....
Bár ha sikerül is megszerezni, az nap biztos nem lesz időm felrakni, majd kiderül csak nem akarom elkiabálni
A korábban beharangozott új Hornetről (elvileg 800ccm) is akkor a csend, mint volt itt a fórumon. Lesz, nem lesz? Mi a helyzet ezzel?
Drukkolok, hogy sikerüljön! Ha fent van, ugye teszel fel képet róla?

Az alapjárat... jó kérdés. Chubby tanácsát megfogadom és megnézem a szivatót - de legközelebb csak a hét végén lesz rá lehetőségem, addig sajnos nem leszek motorközelben.
Köszi szépen, Chubby! Csekkolom!
Shhhhhhhhh
Ne ilyen hangosan!
A végén megint elhapolják elölem, akkor az illetőt lelövöm

Elvileg le stopoltam, csak a hirdetés még fent van

Én is kíváncsi vagyok, hogy mitöl állitodott el az alapjáratod...
Első körben nézd meg, hogy valóban visszament-e a szivató. Ha a kar vissza van tolva, a karbi tetején elöl, jobb oldalról még kézzel meg tudod nyomni a rudazatot.
Köszi szépen. Mivel nem most vettem a gépet és az utolsó csavarig minden be van (vagy volt) állítva rajta rendesen, ezért leginkább az zavar, hogy mitől kúszhatott fel az alapjárat. Úgy értem, a tüneti terápián, a csavar állítgatásán túl (vagy az helyett) szeretném a jelenség okát is megtalálni és azt orvosolni. Ha van ilyen. Vagy ez tényleg "csak úgy" elállítódik néha és valóban annyi volna az egész, hogy azzal a bizonyos csavarral kell bíbelődni?

Van esetleg valakinek valami tippje a lehetséges okokat illetően?
Tavasszal aztán úgyis vizsga, előtte meg egy alapos átnézetés, de addig is hátha...
Csak nem...?!
Szép színe van a darázsnak!
20km-t biztos beleraktam az enyémbe
Bár idén nem sikerült valami sokat motoroznom kb 5-6 ezer max...
Várom a 7végét, mert akkor kap egy nagy pucolást meg egy apróságot, de elkiabálni még nem akarom...
Remélem az idén mindenkinek sikerült 20 Km menni. :)
Szép napot.
Valaki segítsen! A sebességváltóból pötyög az olaj, tömítés lesz?
Egyszerű. Nincs beállítva az alapjárat. Blokk belső oldalán van egy kis forgaható kerék, indítsd el a motort, mikor hideg, oda nyúlj be és állítsd oda h kb.1000-1100et forogjon. Ha tovább nő a hőmérséklet és felemelkedik attól, akkor passz. Én mikor megvettem a Hornetem 600 volt az alapjárat mégse fulladtam le vele sose, aztán feltekertem 1500ra hidegen, ami üzemin már 3000 lett, na ott voltak kemény váltócsattogások pláne belvárosi közlekedésnél, lámpától lámpáig :D
Sziasztok!

Eddig kb. 900 / min. volt az alapjáratom, most meg 1500.
Üzemi hőmérsékleten - és természetesn visszatolt szivatóval.
Tudtok tippet adni, mi lehet a gebasz?
Köszi!
Mi ez a nagy csend?
A motorral együtt ti is álomba szenderettetek
Ha minden jól megy 1 hét és én is tombolhatok
Akkó még ne cserélj csapágyat
Ne legyél lusta, fordítsd le és tudni fogod.
Aztán má te oszthatod az eszetet
Bazzz... Erre nem is gondoltam, pedig furcsán tiszta volt - nem a teljes felülete - a rögzítő csavaroknak. Igaz azért sem gondoltam erre, mert csak egy fix helyen (mindig adott kerékpozícióban) lehetett hallani az "ütést", nem olyan darálós hangja volt. Ahogy hazaértem megnéztem, állványra tettem és elsőre nem is nagyon hallottam semmit, aztán elkezdtem hátulról figyelni a kereket, ahogy 1be alapjáraton hajtotta és bizony így már látszik a fogaskeréknél, láncon, hogy van oldalirányú mozgás. Simán kézzel megmozgatva semmi nem volt.
Engem az az így tovább érdekelne!
A tuning mértékétől függ. 1 az alap. Slip-on, sportszűrő. S, így tovább.
600-as karbis Hornet Dynojet készletnél, mi külömbség van a stage1, stage2 és stage3 között ?