ISTENEM :D kiemelt a bukócső :D Látszik a felvételen hogy sem az eleje sem a hátulja nem indul meg hanem egyszerűen eldőlök mintha állóhelyzetben eldönteném. És bukócső alján megvan az ujjnyi karcolás, pont abban a szögben.
Ááá.... Én voltam hülye, hogy feltettem a kérdést.
De figyúúú! Ha már lúd, legyen kövér!
Miért használsz eltérő keveréket elől és hátul?
És hogy én is belevau a slick nem slick témába: Nekem második szett BT023 van fent. (A hátulja 19.000km-t bírt, az eleje 23.000km-t. A hátsót teljesen lekoptattam, az elejét meg azért kellett cserélni, mert az oldalán elérte a kopásjelzőt és így nem akartam műszakira vinni.)
A kecskeméti gokart pályát idén is megjártam, aminek az eredménye: hátul nincs majrécsík, koptatócsavarok cserések (több mint feléig elkoptak). Az elsőn is alig van majrécsík, de itt jön ki, hogy ha nagyobb a kanyar bejárati tempó, akkor az is jobban eltűnik.
Te Zoli, most ne jatszd itt magad. Masold be hogy hol irtam hogy milyen fasza a slick. Azt mondtad hogy nembiztos hogy melegen tudja tartabi mire en azt irtam hogy nem is kell melegen tartani mert decemberben tokeletesen motorozott vele a Martin amikor nekem mar csuszkalt a sportgumi. Ha fel tudnad fogni hogy mirol van szo akkor nem durrognal itt mar delutan ota, hajtva a sajat hulyesegedet mert miaz hogy nem neked van igazad. Kaposvaron errol volt szo hogy tokeletes a sporttura gumi. De en ha nem felnek a rendortol slickel jarnek, mert 18000 ert van egy par gumim ami jo 4000kmre mig pl az s20at ledaraltam 4000alatt 60000ert.
Fel tudod fogni ezt vagy vigyek kavintont neked ha jarok feled?
Ha már a piszkos anyagi érdekekről beszélünk: Ha a slick megfelelő volna utcára - mitöbb annyival jobb megoldás lenne az utcai sport gumiknál, ahogyan itt sokan istenítik - és én gumigyártó volnék, biztosan méregdrágán árulnám az utcai motorosoknak, mint versenytechnikát. Mert mindenki mindenből pénzt csinál, amiből csak tud - és a "versenytechnika" jeligével bizony sok motorosról le lehet gombolni nagyobb összegeket.
És hidd el, mellette ugyanúgy tömegével adnám el a "40 rongyos utcai gumikat", ahogyan most is. Mert a többség azért mégsem fog "versenytechnikát" venni, mert a luxust kevesen engedhetik meg maguknak - ez mindig így van.
A gumigyártók azonban mégsem ezt csinálják, hanem valamiért mégis a pályagépekre tartogatják ezeket a gumikat...
bukócső témához...Hornet600-Givi bukócső....Kakucson havert a bukócső emelte el az aszfalttól bizonyítottan...engem pedig Selmecbánya fele emelt el egy erős balos kanyarnál...bedöntöttem, ívre raktam, nézem az ívet rendesem, lábtartó kapar a csima spicce alatt....aztán már csak a csúszka jobb fele kifele....HA lábtartóig döntöd a vasat vagy főleg ha versenypályán tolod akkor NE használjatok bukócsövet szerintem...
aze van rairva mer gecik es elakarjak adni neked a 40 rongyos gumat de amugy tenyleg nekem8 hogy ki mivel jar, amig nem engem vagy a csaladomat uti el mert akkor a nyakara vagok mintat.
Ha már haverok a téma.
Cimbora tavaly októberben rámcsörgött, hogy mindjárt átugrik, 10 perc.
Egy óra múlva felhívtam, hogy mi van már merre vagy, kiderült vágott
egy high side esést az utcájuk végén a vágott slick miatt.
Na neki nem igen magyarázod meg többet, hogy az milyen fasza.
Lett 120 ezres kár a gsx-r ben.
Szerintem amire rá van írva, hogy nehasználd utcán, az
nem véletlenül kerül rá.
Másik cimbit elütötték egy kereszteződésben, rendőrök kijöttek
helyszínelni, hopphopp, ez milyen gumi? Ugrott is a rendszáma ott
a helyszínen.
Nagy igazság ez: A vélemény olyan mint a segglyuk, mindenkinek van
de nem igazán érdekli a másé. De okos ember más kárán tanul,
szvsz.
Tehat nem Levi nem rakott fel sliccet csak a haverok.
Fasza hogy elmeletet mondasz feszt.
Mer a haverok........ha a haver bezug a susnyasba mesz utana mert jo neki neked is jo lessz.
De mar latom jo a bandit forumban a bt023 is de nem a pure az fasza.......ah fenet ha slic a tema az mindent visz.
Vagomen.
Ha a transzi lesz a divat azisjo?
Mondtam hogy hagyjal beken. Nem erdekel hogy te nem tennel fel slicket mert elolvastal valami irast, en feltennem mert korulottem sokan motoroznak slickel es soha senki nem panaazkodik hogy hisegen szar lenne. Ennyit az elmeletedrol. Mondtam hogy leazarom es hagyjal beken. Palyab amikor van 20perced szabadedzesre akkor akarst menni 2belegito kort es azon gondolgodni hogy na vajon mar uzemmeleg? Ne is valaszolj, csak fogd mar fel hogy ne gyere nekem az elmeleteiddel
Hagyjal békén, Te mondtad hogy nem tudja melegen tartani a slicket. En azt mondtam hogy hidegben sem volt rosszabb mint egy sportgumj, sőt meg jobb is.
Az en kepessegeim a tema vagy te csuszkaltal?
Mondtam en olyat hogy gyors vagyok?
Te feltettel mar slic-et?
Vagy csak a martin igy meg ugy?
Mert tudok en olyat aki d220-al alazta a slicces csavokat is.
Csak keves van ilyen.
Es az se mindegy hogy supermoto vagy ezresgixxer vagy a starwarszurrobogo van alattad.
De figyúúú! Ha már lúd, legyen kövér!
Miért használsz eltérő keveréket elől és hátul?
És hogy én is belevau a slick nem slick témába: Nekem második szett BT023 van fent. (A hátulja 19.000km-t bírt, az eleje 23.000km-t. A hátsót teljesen lekoptattam, az elejét meg azért kellett cserélni, mert az oldalán elérte a kopásjelzőt és így nem akartam műszakira vinni.)
A kecskeméti gokart pályát idén is megjártam, aminek az eredménye: hátul nincs majrécsík, koptatócsavarok cserések (több mint feléig elkoptak). Az elsőn is alig van majrécsík, de itt jön ki, hogy ha nagyobb a kanyar bejárati tempó, akkor az is jobban eltűnik.
Csak elmondtam a saját tapasztalatomat.
Fel tudod fogni ezt vagy vigyek kavintont neked ha jarok feled?
És hidd el, mellette ugyanúgy tömegével adnám el a "40 rongyos utcai gumikat", ahogyan most is. Mert a többség azért mégsem fog "versenytechnikát" venni, mert a luxust kevesen engedhetik meg maguknak - ez mindig így van.
A gumigyártók azonban mégsem ezt csinálják, hanem valamiért mégis a pályagépekre tartogatják ezeket a gumikat...
Cimbora tavaly októberben rámcsörgött, hogy mindjárt átugrik, 10 perc.
Egy óra múlva felhívtam, hogy mi van már merre vagy, kiderült vágott
egy high side esést az utcájuk végén a vágott slick miatt.
Na neki nem igen magyarázod meg többet, hogy az milyen fasza.
Lett 120 ezres kár a gsx-r ben.
Szerintem amire rá van írva, hogy nehasználd utcán, az
nem véletlenül kerül rá.
Másik cimbit elütötték egy kereszteződésben, rendőrök kijöttek
helyszínelni, hopphopp, ez milyen gumi? Ugrott is a rendszáma ott
a helyszínen.
Nagy igazság ez: A vélemény olyan mint a segglyuk, mindenkinek van
de nem igazán érdekli a másé. De okos ember más kárán tanul,
szvsz.
Fasza hogy elmeletet mondasz feszt.
Mer a haverok........ha a haver bezug a susnyasba mesz utana mert jo neki neked is jo lessz.
De mar latom jo a bandit forumban a bt023 is de nem a pure az fasza.......ah fenet ha slic a tema az mindent visz.
Vagomen.
Ha a transzi lesz a divat azisjo?
Most akkor volt slicced vagy nem?
Es jobb a pure-nal vagy nem?
Tudom-tudom en crossal se megyek jol.......de megis?
Es mint motorszerelo.......minek a melegito?
Nameg tuzetesen elolvastad a linkelt dodor fele irast?
Teljesen egyet ertek vele.
Mondtam en olyat hogy gyors vagyok?
Te feltettel mar slic-et?
Vagy csak a martin igy meg ugy?
Mert tudok en olyat aki d220-al alazta a slicces csavokat is.
Csak keves van ilyen.
Es az se mindegy hogy supermoto vagy ezresgixxer vagy a starwarszurrobogo van alattad.