Haverom olyat motorozott ilyen gumival egy r6 nyergeben hogy itt sokan csak bamulnatok. Elso gumit dontotte peremre. Azt mondta nagyon jo gumi es azota felrakott egy uj 16ot...
A BT016 PRO-ról annyit, hogy nem a Hornet-re való. Talán egy nehezebb gépre. Vagy arra se. Én pl. 2000 km után cseréltem az enyémet, mert már komolyan féltem a motoron. Mintha taknyon motoroztam volna, az a sz*r csúszkált hidegen-melegen is.
A gumis topicban az R17-es kolléga is bevallotta, hogy többen panaszkodtak a BT016 PRO tapadására. A revolutionmotor-os Tibivel beszéltem is, tőle vettem a mostani gumikat. Mikor mondtam neki, hogy tapadósabb kellene, mint a BT016 PRO, azt mondta, hogy szerinte annál csak tapadósabb gumik vannak a piacon.
Most egy pár Michelin Pilot Power 2CT van fent és csak tapad és tapad...
Még szerelés előtt megvizsgáltam egymás mellé téve a két gumit: a Bridgestone sokkal merevebb falú, keményebb keverék. Hozzá képest a Michelin könnyű és vajpuha. Szóval talán nem is meglepő a viselkedésbeli különbség...
Lehet, hogy nem a gumi miatt taknyoltál, de a BT016 helyett melegen ajánlom a PP2CT-t. Meg fogsz lepődni a különbségen. Akárhogy döntesz, vagy akármilyen agresszívan dobálod a motort jobbra-balra, az a gumi tapad stabilan.
Dehogy töltöm fel :D Elég ha szóban tudjátok hogy pereceltem :D Egyébként nem tudom hol indulhatott meg mert 1 pillanat alatt a földön voltam :D Korrigálni lehetetlen lett volna.
Hát haverom amikor kergettem pont felvette ahogy eltaknyoltam úgyhogy nemsokára kielemzem a hiba okát. A kiülést próbálgattam de valahogy úgy éreztem időt veszítek mire elrakosgatom magam egyik oldalról a másikra. ( Igaz ebben benne vagy hogy konkrétan nem tudom hogy hogy kell jól csinálni. Másrészt mivel újra húzattam az ülésem eléggé tapadós volt a bőrruhához. ) Hát igen, a bukócső nélkül most egy motor sérült, horpadt tankos, törött farokidomos motor gazdája lennék :D
Ezt tényleg nagyon olcsón megúsztad. Nem tudom, hogy csináltad, mert álló helyzetben eldőlésnél is simán képes ennél többet sérülni a motor (pl. tükör, index, sebváltó).
kb a pálya közepén van a erős jobbosból balra visszafordító. Kergettem szintén Hornetes kollégát és a balos visszafordító közepén elfogyott a gumi és mér csúsztam is. Hát a kár: Az önbecsülésemen jelentős kár keletkezett. A motoron: Kormányvégsúly, Farok idom bal oldalán 1 30mm-es darabon lement a fényezés. Tulajdonképpen a repsol feliratból az R sérült, A tank bal oldalán 1 kis darabra mintha kátrányt kentem volna. jövőhéten megnézem mennyire ment le mert nem horpadt meg. A bukócső 1 kicsit és megóvta a blokkot.
Pénteken elmentem cimborákkal az Euroringre és sanjnos megtörtént amitől a legjobban féltem. Eltaknyoltam :S Isten áldja meg a bukócső feltalálóját. Meg a bőrruháét
sziasztok,
sajnos gerinc sérveim miatt már nem tudtam hajtani a vasat 2 éve, így el kellett adnom... ....maradt 1-2 dolog ami talán érdekel valakit itt....a vas 2005 Hornet 600 volt..
1, lámpa és fejvégtartó konzol...20k huf
2, Abus 300 féktárcsazár(1 kulcs, nem használt)..5k huf
3, Optimate III plus csepptöltő, regeneráló( párszor használt szerencsére:) )...15k huf
4, gyári hátsó lánckerék: 5k huf
vizsga előtt tedd fel a gyárit...miért?...mert a vizsgánál kötelező lefotózni a dobot a biztosnak és feltölteni a rendszerbe...ami ugye már online és azonnal küldi az adatokat a kpm-nek...így ha nem gyári a dob vagy R papíros akkor hangot kell mérnie 6000 fordulatnál és ha magas akkor bukta...akkor már a motort sem tolhatod ki a vizsgaállomásról..:(....persze ha a vizsgabiztos bevállalja a rizikót érted mert megkented vagy haver...akkor átmehet, de az neki is rizikó mert ha random kiszúrják vizsga közben akkor a cég elveszti az engedélyét a vizsgáztatásra ami ugy enm 2 fillér...szál haver aki vizsgabiztos mindig arra kér, hogy rakjam fel a gyárit mielőtt viszem a vasat, mert nem akar ja elbukni az engedélyét egy szár 15k-s dob miatt...vágjátok..
Szia.
Nem az én képem, de ugyan ilyenem van asszem, de holnap megyek a garázsba és ha gondolod lefotózom.
Igazándiból az a problémám vele, hogy most benn van mind a két indexrelé, de néha, tényleg csak néha mikor indexelek, észreveszem, hogy az első három villanás gyorsabb, utána beáll normálisan.
Itt vettem Veszprémben egy autósboltban 3300ft/db áron.
A gumis topicban az R17-es kolléga is bevallotta, hogy többen panaszkodtak a BT016 PRO tapadására. A revolutionmotor-os Tibivel beszéltem is, tőle vettem a mostani gumikat. Mikor mondtam neki, hogy tapadósabb kellene, mint a BT016 PRO, azt mondta, hogy szerinte annál csak tapadósabb gumik vannak a piacon.
Most egy pár Michelin Pilot Power 2CT van fent és csak tapad és tapad...
Még szerelés előtt megvizsgáltam egymás mellé téve a két gumit: a Bridgestone sokkal merevebb falú, keményebb keverék. Hozzá képest a Michelin könnyű és vajpuha. Szóval talán nem is meglepő a viselkedésbeli különbség...
Lehet, hogy nem a gumi miatt taknyoltál, de a BT016 helyett melegen ajánlom a PP2CT-t. Meg fogsz lepődni a különbségen. Akárhogy döntesz, vagy akármilyen agresszívan dobálod a motort jobbra-balra, az a gumi tapad stabilan.
Milyen gumma volt, ami feladta a tapadást? (Gondolom az eleje ment el.)
ezt mondjuk nem hiszem el, nincs joguk visszatartani a jarmuvet. Semmi koze ahhoz hogy hogyan viszed haza, sajat laban, tolva vagy a hatadon.
sajnos gerinc sérveim miatt már nem tudtam hajtani a vasat 2 éve, így el kellett adnom... ....maradt 1-2 dolog ami talán érdekel valakit itt....a vas 2005 Hornet 600 volt..
1, lámpa és fejvégtartó konzol...20k huf
2, Abus 300 féktárcsazár(1 kulcs, nem használt)..5k huf
3, Optimate III plus csepptöltő, regeneráló( párszor használt szerencsére:) )...15k huf
4, gyári hátsó lánckerék: 5k huf
ha érdekel valakit valami keressetek..kösz
Nem az én képem, de ugyan ilyenem van asszem, de holnap megyek a garázsba és ha gondolod lefotózom.
Igazándiból az a problémám vele, hogy most benn van mind a két indexrelé, de néha, tényleg csak néha mikor indexelek, észreveszem, hogy az első három villanás gyorsabb, utána beáll normálisan.
Itt vettem Veszprémben egy autósboltban 3300ft/db áron.