Csak visszakerdezek.
Miaf....ert kell a gumimelegítő?
Tan csak nem azert mert hidegen csuszik mint csiga a nyalan.
Ha meg nem mesz ugy akkor minek a slic?
Mint mondtam ha lassu vagy felnin is eldocogsz.
Es probaltam d211-et.
Semmivel nem ereztem tapadosabbnak egy powenel.
Csak olyan magas volt hogy kidaralta az elso sarvedomet.
Meg mrgvan.Ha kell vidd el.
Te mondtad hogy a slick nem tapad hidegben, probaltad? Azt mondtam hogy amikor en a sportgumjval csuszkaltam, Martin konnyeden laponfordulva kanyarodott a slickel. Ezen mit nem ertesz? Puha a slick, nagyon. Lehet annyira puha hogy akkor is jobban tapad ha meg el sem erte az uzemi homersekletet?
Üdvözletem!
Én nem rég értem haza egy kis kanyarvadászatból.
Hááát 2x-3x majdnem kicsúszott alólam a vas, pedig nem is döntöttem nagyon. Már nem kicsit lehet érezni, hogy nem 30 fokos az aszfalt .
Hiába próbáltam úgy mond melegíteni a gumik széleit, csak mire hazafelé vettem az irányt akkorra voltam egy kicsit bátrabb de azért túlzásba nem estem.
Na persze nekem nem sport gumim van, hanem túrázósabb fajta
BT023, de ettől fűggetlenül jó visszajelzéseket ad.
Most már ésszel kell motorozni és nem lesz baj, legalábbis remélem
fejen porgok es lepisalom magam ha itt barmelyikotok is kihasznalja egy supersport gumi hatarait utcan vagy akar palyan. Nekem nem slick volt fent (MT-01-en nem a horneten) hanem egy Pirelli Diablo Supercorsa, 5 fok korul hidegen ha akartam volna szerintem meg 3-ban is elforgott volna. Mi a tokomet csinalna a slick gumi? Akinek nem eleg egy sport gumi utcara vagy akar amator palyazasra az csak magat bassza at.
Szerintem ne nyissunk ezen vitát. Én a slick mellett tenném a voksom ( már ha lenne 16-os kerékre ), Zoli te vegyed a utcait. Szerintem egyikünk sem téved nagyot.
Meg mindig nem erted.
Utcai barmekkora legalabbis ertelmes sebesseg,tempo keves hogy kufogjon egy mai modernebb fejlesztesu sporttura gumin.De alairom vagy olyan penge,laponfordulos istennyila hogy rossi megemeli a tokfodojet,sot ezt a zyilkos tempot a tej-kenyer jaraton a kossuth utcaban egy angelt ugy porgetsz el a gonosz jobbosban hogy ott csak a slic ment meg,de akkor ott van a mintas szupersportok garmadaja,mert kockaztatsz yardot ha ott a 212 gp gyari minta a keverek meg slic?
De az tedd hozzá hogy pályán már a második kanyartól húzza a pilóta a motornak amit csak tud. És mi van ha az a gumi hidegen is jobban tapad mint mondjuk egy sport túra gumi, mert olyan puha a keverék ? Na meg utcán hol tudsz olyan rövid féktávot és olyan gyors tempókat menni mint pályán ?
Ha én megyek vele akkor sem csúszkál,Alattam lényegileg semmi nem csúszkál.Viszont egy bizonyos sebesség fölött amit én nem érek el tuti fog.
Nem mond komolyan hogy pályán ahol melegítővel indulnak,aszfalt hőmérséklettől függő keverékeket raknak fel ha ugyanez kikerül utcára akkor -10 től pusz 40 fokig esőben-hóban sárban rezzenéstelenül tudja mindazt a tapadást.
Ha ilyen lenne a gyártónak nem kéne csak egy keverék,kiadná gumisnak hogy cakkozon már rá valami sormintát oszt kész.
Mégegyszer.Kell,tudsz akkora tempót menni közuti körülmények közt hogy egy slic gumi tapadási többlete kelljen hozzá?
Már nem egy Angel,PR2 höz képest hanem egy Rosso corsa,D212,Pilot power-one,M7RR,S20,Sportsmart2,höz képest?
A fudejóvagy-al meg pársráccal motoroztunk talán decc 22.én. A Ktm-en vagy kr108 vagy 108 volt. A kb10 fokban úgy fordult lapon ahogy akart, én meg szenvedtem a sportgumimmal mert mászkált minden felé. Úgyhogy ennyit a melegen tartásról. Ha nem félnék a rendőrtől meg attól hogy ha elütnek még engem vonhatnak felelőségre a gumi miatt, én is slickel járnék.
Csak azért kérdeztem mert nem biztos hogy azon a tempón mész ami indokolná és mellegen tudnád tartani a slic-et.
Ezenfelül persze simán olcsóbb a beszerzése.
Csak nehogy belefuss egy kvalifikációs cuccba.
22-es csapdája, mert ugyanakkor viszont milyen írásra mondhatod azt, hogy tényleg szabatos és hozzáértő, ha nem egy szakmai portál, vagy szakfolyóirat cikkeire.
Én meg vagyok elégedve vele. 27.000 nél raktam fel és most van a gépben 44.000 jól fog. Annyi hogy mivel 16 első kerekem van, így nem sok a választási lehetőség. Meg ha nem ilyen lenne az elsőm már vágott slickel rohangálnék.
Nem mondtam, hogy senkinek nem jön be, biztos van, aki szereti. De legalább annyian szidják is. És nem olyan "apróságok" miatt, hogy milyen a gumi visszajelzése az útról, vagy mennyire könnyű dönteni vele a motort, esetleg milyen hangos a gördülési zaj. Tapadás gondok vannak vele.
Még az is lehet, hogy típuson belül sem standard a minőség, lehet, hogy az egyik széria sikerült, a másik meg nem.
Én csak megosztottam a saját tapasztalatom, meg azt, amit egy-két gumiszakértő mondott róla a BT016 PRO-ról.
Én személy szerint egy sima körforgalmat nem bírtam rendesen bevenni vele, mert folyton ki akart mászni alólam.
Ezzel szemben a PP2CT szélén már csak 2 mm majrécsíkom van. Pedig ugyanaz a motor, ugyanaz a futómű, ugyanaz a pilóta.
Miaf....ert kell a gumimelegítő?
Tan csak nem azert mert hidegen csuszik mint csiga a nyalan.
Ha meg nem mesz ugy akkor minek a slic?
Mint mondtam ha lassu vagy felnin is eldocogsz.
Es probaltam d211-et.
Semmivel nem ereztem tapadosabbnak egy powenel.
Csak olyan magas volt hogy kidaralta az elso sarvedomet.
Meg mrgvan.Ha kell vidd el.
Az úgy sokkal viccesebb volna.
Kösz a motivációt! Már csak ezért is megtanulok nagyondurván jól motorozni!
Én nem rég értem haza egy kis kanyarvadászatból.
Hááát 2x-3x majdnem kicsúszott alólam a vas, pedig nem is döntöttem nagyon. Már nem kicsit lehet érezni, hogy nem 30 fokos az aszfalt .
Hiába próbáltam úgy mond melegíteni a gumik széleit, csak mire hazafelé vettem az irányt akkorra voltam egy kicsit bátrabb de azért túlzásba nem estem.
Na persze nekem nem sport gumim van, hanem túrázósabb fajta
BT023, de ettől fűggetlenül jó visszajelzéseket ad.
Most már ésszel kell motorozni és nem lesz baj, legalábbis remélem
Mondjuk én is.
Utcai barmekkora legalabbis ertelmes sebesseg,tempo keves hogy kufogjon egy mai modernebb fejlesztesu sporttura gumin.De alairom vagy olyan penge,laponfordulos istennyila hogy rossi megemeli a tokfodojet,sot ezt a zyilkos tempot a tej-kenyer jaraton a kossuth utcaban egy angelt ugy porgetsz el a gonosz jobbosban hogy ott csak a slic ment meg,de akkor ott van a mintas szupersportok garmadaja,mert kockaztatsz yardot ha ott a 212 gp gyari minta a keverek meg slic?
Nem mond komolyan hogy pályán ahol melegítővel indulnak,aszfalt hőmérséklettől függő keverékeket raknak fel ha ugyanez kikerül utcára akkor -10 től pusz 40 fokig esőben-hóban sárban rezzenéstelenül tudja mindazt a tapadást.
Ha ilyen lenne a gyártónak nem kéne csak egy keverék,kiadná gumisnak hogy cakkozon már rá valami sormintát oszt kész.
Mégegyszer.Kell,tudsz akkora tempót menni közuti körülmények közt hogy egy slic gumi tapadási többlete kelljen hozzá?
Már nem egy Angel,PR2 höz képest hanem egy Rosso corsa,D212,Pilot power-one,M7RR,S20,Sportsmart2,höz képest?
Vagy csak az vonz hogy 15 rugó/db?
Ezenfelül persze simán olcsóbb a beszerzése.
Csak nehogy belefuss egy kvalifikációs cuccba.
KATT IDE!
Még az is lehet, hogy típuson belül sem standard a minőség, lehet, hogy az egyik széria sikerült, a másik meg nem.
Én csak megosztottam a saját tapasztalatom, meg azt, amit egy-két gumiszakértő mondott róla a BT016 PRO-ról.
Én személy szerint egy sima körforgalmat nem bírtam rendesen bevenni vele, mert folyton ki akart mászni alólam.
Ezzel szemben a PP2CT szélén már csak 2 mm majrécsíkom van. Pedig ugyanaz a motor, ugyanaz a futómű, ugyanaz a pilóta.