Kiveve a rank vadasznak. Az utolso nagy ellenorzesrol vegul nem jott info, hogy hany motorost sikerult elkapni hangos kipufogo miatt, lehet nem jott be nekik a razzia:-) Remelem en is, hogy tovabbra se fognak nagyon baszogatni.
sajnálatos. Gondolom semmilyen kártérítésre nem lehet számítani. Hasonlóan jártam majdnem, akkor két angol nyelvű részeg/drogos szálingózott elém kb 20-al mentem, fékezésben kicsúszott az első de éppen megtudtam tartani mielőtt lefeküdt a motor. Résen kell lenni tényleg.
Kedves Motorostársak! Nem szeretném sokat rabolni a helyet, így próbálok rövid lenni. Van egy CBF1000-rem (2007-es, narancs), amivel sajnos balesetet szenvedtem, emiatt az elülső műanyag elemeket, illetve még pár alkatrészt cserélnem kell. Van egy kapcsolatom, aki Honda autókhoz tud kb. 40%-os kedvezménnyel gyári alkatrészt hozni, de a motoralkatrészeket nem engedik neki megrendelni, mert nem a saját motorja... A kérdésem az lenne, hogy esetleg nem tudtok-e ilyen emberkét, aki motoralkatrészek beszerzésében tudna segíteni? Sajnos az alkatrészek összköltsége közel 300 ezer Forint még a kedvezményes áron is, így számomra a teljes ár kifizetése esélytelen... Amennyiben valaki tud ilyen embert, kérem írjon! Röviden a baleset: augusztus 28-án, este 10-kor, a 13. kerületi Lehel utcán haladtam a menyasszonyommal a hátam mögött, szabályosan, át a teli zöldön, amikor egy tök ittas, hajléktalan férfi egy autó takarásából, a piros lámpa ellenére megpróbált átszaladni előttünk az úton, ami nem jött neki össze, mert pont telibe kaptuk... Vigyázzatok magatokra! Üdv!
Nem kell szarakodni :D Keress 1 sportdobot, fényképezd le az E számot és gravíroztassad bele a dobodba. Az angol feliratot meg valamivel ragaszd le addig. Nekem a MIVV dobom gyári sérült így nem kapta meg az E számot. Amikor megvettem volt 1 csomó MIVV az eladónál és lefényképeztem 1 Xcone számát :D az van most benne. Meg ha esetleg van türelmed mérd meg a kilépő oldalon a csőátmérőt és vegyél bele méretre 1 hangtompítót. A műszakin fényképezik a motort ugye és ha nem gyári a dob akkor keresni fogják az E szám fényképét a felügyeleten, ha nagyon szar napod van és megállítják a vizsgasort akkor a parkolóból a segged alól is visszatolhatják ellenőrzésre. Viszont a szám hitelességét nem tudják ellenőrizni.
Sajnos benne van a pakliban. Nem tartom kizártnak ,hogy a rendőrök is hamarosan bekeményítenek.
Én E betűs dobbal és hangtompítóval mentem műszakira, be se indították. Próbáld meg egy másik műszakisnál.
Sziasztok. Fontos kérdés, lejárt a műszakim, (2006os Hornet, arany színű), felhívtam a szervízt ahová szoktam vinni, azt mondják sportdobbal nem lehet levizsgáztatni
Egy Arrow dob van rajt, eddig mindig átment vizsgán, állítólag tavaly hoztak valami buzi törvényt hogy így már nem engednek át motort a vizsgán. Ki mit tud erről?
Megvolt. Csak nekem az eleje ment el a Transzfogarasin és azzal úsztam meg, hogy belerúgtam az aszfaltba. Pont a kanyarcsúcsponton volt homok, mert hol máshol...
Majd megtanulják az első olyan alkalom után, mikor lecsúszik a csizma a lábtartórol gepeszkedes közben és faszan letapad az aszfaltra
/ és le fog tapadin, mert befosol, megbillensz és rateszed a súlyt a leero labadra... csizma megáll... motor/test meg megy tovább... akkorát ránt, mint a picsa /
Az az igazán izgi, mikor előre csúszik le es elkaszalja a labtarto
Nagy baromság ám ez a csizmin tartom magam téma...
Nemtudom mit kell erezz a csizmaddal az iven :D labujhegyen kell a labtarton allni es mindig terdet, segget felsotestet huzni, igy a motor sokkal inkabb fuggoben all, tehat nem er le se a labtarto se a csizma...
Mi folyik itt, mindenki pályázik? Csütörtökön voltam fent én is a hornettel az Euroringen. Hatalmas élmény volt. A csizmám nekem is leért pár kör után, aztán spiccen tolta tovább :D
Én amúgy évente 1x támogatnám a motorosokra irányuló közúti ellenőrzést: mondjuk minden januárban, vagy februárban!