Eret vagnek magamon ha a barmilyen olcso csizma lenne a jelzokeszulek palyanapra.
Plane hogy a labam ials bennevan es a csitma utan jonne az.
A labtarto koptatoja azert van.
Olcsobb mint a csizma.
De ki hogy erzi ha ez kell.
Hát mivel kordura kabátban és farmerban mentem így nem volt más megoldás mint a csizmát koptatni mivel az volt az egyetlen dolog amivel érezni tudtam az ívet :D A lábtartó amikor leért annyira nagyot karistolt hogy megijedtem :D így jobb volt sokkal. 1 hete adtam le a bőr kabát + nadrág kombómat 1 bőrösnek hogy varrjon bele 1 tetves cipzárt.... azóta is várom a hívását
Énis voltam a Slovaki ringen nekem is a cipő ért le először de azt a testtartást tanulni kell és nagyon fárasztó cseszneken gyakoroltam párszor és nagy kondi kell hozzá de az tuti hogy élvezetesebb is tőle a menés :)
Sziasztok :D Gondoltam megosztom mai élményemet. Boragam átesett a tűzkeresztségen a Kakucsring-en és minden percét élveztem :D Cipő, Gumi elkopott. :D
Mindenek előtt nézesd meg hozzáértővel a karburátort, mert ha így használod sokáig akkor, mivel lemossa a benzin az olajat a hengerfalról, gyorsan kopik a motor. Lehet hogy az elméletem jó, de mindenképp át kell nézetni, mivel új motor azért is.
Most hogy mondod, nem volt elzárva a benzincsap szállítás alatt, utánfutón utazott így 2x100 km-t, de már nem tudom, hogy akkor indult-e elsőre. Szokott néha tökölődni induláskor, de az a gyengélkedő akkuja miatt van, ha nem indítom be 2-3 napig. (jövőre az akkut cserélnem kell) Egyszer volt, hogy nagyon sokára indult be, miután nagynehezen felraktam a gázkarra az új markolatot, valószínűleg azalatt került némi benzin a motorba, amit egyszer ki kellett onnan hajtani. De ha az akkuban van töltés és nem volt tekergetve a gázkar miközben állt a motor, olyankor mindig egyből indult.
Nem lehet hogy nem volt elzarva a benzincsap es ahogy pattogott a futon ugy a benzin szepen atvabdorolt az egesterbe ahol lefolyva a gyuruk mellett az olajban kotott ki? Indult elsore szepen?
Visszatérve a benzinszagú olajra. Ha a henger kopott lenne, vagy a gyűrűk eresztenének, akkor nem kellene valamennyi olaj visszafollyon az égéstérbe és kék füstöt eregessen a kipufogón keresztül? Mert a füstjének nincs semmi szine még hideg motorral sem.
Én is inkább az 5100-ast néztem ki, mint a 7100-ast, ami majdnem 2x annyiba kerül. Viszont láttam Repsol Moto Sintetico 4T 10W40 olajat kb 25%-kal olcsóbban, mint az 5100-as. Ez full szintetikus. Valaki próbálta már?
az olaj kuka lesz igen, mosni nincs sok ertelme szerintem mert valamennyi benzin mindig van/lesz az olajban ez normalis mivel nem tomit egy dugo/gyuru sem 100%-ra. Tok felesleges a full szintetikus, a sokak altal hasznalt motul 5100 10w-40 is felszintetikus es tokeletesen ellatja a feladatot, valakinek lelki nyugalmat ad hogy 2* annyit kolt olajra, lelke rajta. 5100 tokeletesen megfelelo.
Akkor a benne levő olajat kukázhatom attól függetlenül, hogy csak a tűszeleppel van baj, vagy nagyobb a probléma. Ha leengedem az egészet, ki kell / ki lehet mosni valamivel a rendszert, hogy a benzin minden maradékát eltűntessem? Hanem a friss olaj is valamennyire benzines marad.
Ha már olaj. minden motoros ismerősöm a full szintetikus olajokra esküszik. Tényleg ennyire igényesek ezek a motorok, hogy a félszintetikus vagy a hagyományos olaj nem is jó? Láttam 10W40-es szintetikus Repsol olajat kb fél árban a MOTUL 7100-ashoz képest. Mindkettő szintetikus 10W40-es, de az árkülönbség hatalmas. Mi lehet a különbség egyik vagy másik használata esetén?
Plane hogy a labam ials bennevan es a csitma utan jonne az.
A labtarto koptatoja azert van.
Olcsobb mint a csizma.
De ki hogy erzi ha ez kell.
Vagy gyorsan eldobtad a motort az első körben és azután gyalog nyomtad tovább a köröket?
Valaki meg tudná mondani, hogy hogy alakítják át a hátsó sárvédőket, hogy fel lehessen rakni másik rendszámtábla tartót, amire az index is felmegy.
Előre is köszi! Krisz
http://totalbike.hu/technika/motordoktor/doki040408/
http://totalbike.hu/technika/motordoktor/doki040408/
Labon vitted haza vagy esetleg utanfuton?
Ha már olaj. minden motoros ismerősöm a full szintetikus olajokra esküszik. Tényleg ennyire igényesek ezek a motorok, hogy a félszintetikus vagy a hagyományos olaj nem is jó? Láttam 10W40-es szintetikus Repsol olajat kb fél árban a MOTUL 7100-ashoz képest. Mindkettő szintetikus 10W40-es, de az árkülönbség hatalmas. Mi lehet a különbség egyik vagy másik használata esetén?