Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

koptató sem drága :) meg nem lesz ebből rendszer.
Eret vagnek magamon ha a barmilyen olcso csizma lenne a jelzokeszulek palyanapra.
Plane hogy a labam ials bennevan es a csitma utan jonne az.
A labtarto koptatoja azert van.
Olcsobb mint a csizma.
De ki hogy erzi ha ez kell.
Hát mivel kordura kabátban és farmerban mentem így nem volt más megoldás mint a csizmát koptatni mivel az volt az egyetlen dolog amivel érezni tudtam az ívet :D A lábtartó amikor leért annyira nagyot karistolt hogy megijedtem :D így jobb volt sokkal. 1 hete adtam le a bőr kabát + nadrág kombómat 1 bőrösnek hogy varrjon bele 1 tetves cipzárt.... azóta is várom a hívását
Énis voltam a Slovaki ringen nekem is a cipő ért le először de azt a testtartást tanulni kell és nagyon fárasztó cseszneken gyakoroltam párszor és nagy kondi kell hozzá de az tuti hogy élvezetesebb is tőle a menés :)
Terdet, segget belso ivre felsotestet minel lejjebb es akkor nem kopik se a labtarto se a csizma
De mitől kopott el a csizmád? Nem lábujjhegyen támaszkodtál a lábtartón és előbb ért le a cipőd orra, mint a lábtartó?

Vagy gyorsan eldobtad a motort az első körben és azután gyalog nyomtad tovább a köröket?
rakok fel 1-2 felvételt :)
Sziasztok :D Gondoltam megosztom mai élményemet. Boragam átesett a tűzkeresztségen a Kakucsring-en és minden percét élveztem :D Cipő, Gumi elkopott. :D
Levágják.
Sziasztok!

Valaki meg tudná mondani, hogy hogy alakítják át a hátsó sárvédőket, hogy fel lehessen rakni másik rendszámtábla tartót, amire az index is felmegy.

Előre is köszi! Krisz
Mindenek előtt nézesd meg hozzáértővel a karburátort, mert ha így használod sokáig akkor, mivel lemossa a benzin az olajat a hengerfalról, gyorsan kopik a motor. Lehet hogy az elméletem jó, de mindenképp át kell nézetni, mivel új motor azért is.
Most hogy mondod, nem volt elzárva a benzincsap szállítás alatt, utánfutón utazott így 2x100 km-t, de már nem tudom, hogy akkor indult-e elsőre. Szokott néha tökölődni induláskor, de az a gyengélkedő akkuja miatt van, ha nem indítom be 2-3 napig. (jövőre az akkut cserélnem kell) Egyszer volt, hogy nagyon sokára indult be, miután nagynehezen felraktam a gázkarra az új markolatot, valószínűleg azalatt került némi benzin a motorba, amit egyszer ki kellett onnan hajtani. De ha az akkuban van töltés és nem volt tekergetve a gázkar miközben állt a motor, olyankor mindig egyből indult.
itt irja a benzincsap vakum membran hibat is mint lehetoseget

http://totalbike.hu/technika/motordoktor/doki040408/
itt irja a benzincsap vakum membran hibat is mint lehetoseget

http://totalbike.hu/technika/motordoktor/doki040408/
Nem lehet hogy nem volt elzarva a benzincsap es ahogy pattogott a futon ugy a benzin szepen atvabdorolt az egesterbe ahol lefolyva a gyuruk mellett az olajban kotott ki? Indult elsore szepen?
igazad van, ha az lenne a baj valószínű füstölne is!
Utánfutón, azóta nem sokat ment. Gurult párszáz métert, és helyben állt alapjáraton járó motorral összesen max 20 percet.
Repsolt hanyagold.

Labon vitted haza vagy esetleg utanfuton?
Viszont elég erős benzinszaga van a kipufogógáznak, mintha sok benzin kerülne bele ami nem ég el rendesen.
Visszatérve a benzinszagú olajra. Ha a henger kopott lenne, vagy a gyűrűk eresztenének, akkor nem kellene valamennyi olaj visszafollyon az égéstérbe és kék füstöt eregessen a kipufogón keresztül? Mert a füstjének nincs semmi szine még hideg motorral sem.
Én castrol actevo extrát használtam eddig de a motul 5100 100x jobb. Halkabb a blokk és a váltó is sokkal simábban működik.
Én is inkább az 5100-ast néztem ki, mint a 7100-ast, ami majdnem 2x annyiba kerül. Viszont láttam Repsol Moto Sintetico 4T 10W40 olajat kb 25%-kal olcsóbban, mint az 5100-as. Ez full szintetikus. Valaki próbálta már?
az olaj kuka lesz igen, mosni nincs sok ertelme szerintem mert valamennyi benzin mindig van/lesz az olajban ez normalis mivel nem tomit egy dugo/gyuru sem 100%-ra. Tok felesleges a full szintetikus, a sokak altal hasznalt motul 5100 10w-40 is felszintetikus es tokeletesen ellatja a feladatot, valakinek lelki nyugalmat ad hogy 2* annyit kolt olajra, lelke rajta. 5100 tokeletesen megfelelo.
7100 felesleges bele. 5100 félszintetikus, teljesen jó bele és közelebb van a gyári ásványi olajhoz is.
Akkor a benne levő olajat kukázhatom attól függetlenül, hogy csak a tűszeleppel van baj, vagy nagyobb a probléma. Ha leengedem az egészet, ki kell / ki lehet mosni valamivel a rendszert, hogy a benzin minden maradékát eltűntessem? Hanem a friss olaj is valamennyire benzines marad.
Ha már olaj. minden motoros ismerősöm a full szintetikus olajokra esküszik. Tényleg ennyire igényesek ezek a motorok, hogy a félszintetikus vagy a hagyományos olaj nem is jó? Láttam 10W40-es szintetikus Repsol olajat kb fél árban a MOTUL 7100-ashoz képest. Mindkettő szintetikus 10W40-es, de az árkülönbség hatalmas. Mi lehet a különbség egyik vagy másik használata esetén?