Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

igen, a kormanykapcsolonak fix helye van, lefele lehet lehuzni az alsot, ha mashova akarod tenni furni kell egy lyukat a kormanyra, arra figyelj ne furj nagyobbat mint a tuske mert lotyogni fog a kapcsolo.
a magas olajszint nemjo, az meg plane hogy felhigul benzinnel amitol a kenese a motornak roszabb, a benzin gatolja (ill. lemossa) az olaj rendes letapadasat pl a hengerfalon. Roszabb esetben lehet ez ha kopott a henger/gyuruk vagy torott valamelyik hengerben a gyuru. Kompresszio meressel ez ellenorizheto. Mielobb nezesd meg, en nem jarnek vele maximum a szervizig.
Van mód ennek a szelepnek a javítására vagy cserélni kell? Drága egy ilyen alkatrész? Okozhat kárt a motorban, ha így járok vele néhány tíz km-t mondjuk a szervízig vagy kárt tehetett a motorban, hogy így jártak vele? Esetleg engedjek le a benzin-olaj keverékből a max szintig?
A kapcsolóház pöckét a kormány furatjából hogy tudom kiszedni? Készíttetnék egy másik furatot rá.
Ha benzin szaga van, akkor lehet nem zár a karbinal a tuszelep. Gsx600f-nem talakoztam ilyennel. Szepen feltölti benzinnel a blokkot. Ez magyarázhatja a magas nivoszintet.

A kormanyon van egy furat, a kapcsolohazon pedig az ellendarabja ezert nem tudod forgatni
Sziasztok!

Néhány hete vettem egy 2001-es Honda Hornet 600-ast, jó(?) állapotban levő motor. Igyekeztünk minden apró részletet megnézni rajta vásárláskor, de szervízbe akkor nem tudtam elvinni, hogy félig szedjék szét. Elől a leömlő csöveknél mintha egy kicsit sisteregne, talán a pakoltás ereszt ki egy kis füstöt. Ettől függetlenül a motornak szép hangja van. Amit viszont csak most vettem észre, hogy az olajból a maximum fölé van töltve a motor (ez okozhat neki károsodást?) és az olajnak benzin szaga van. Az előző tulaj valamilyen Repsol olajat töltött bele, de nem tudta megmondani, hogy pontosan milyent. Ezt a benzin szagot mi okozhatja és jelenthet-e valami nagyobb problémát?

A másik, hogy a kormányon próbáltam bennebb tolni a gázkart (fél centivel), a fékolajtartályt két kis csavar tartotta, azt egyszerűen megengedtem és bennébb raktam, de a gázkart tartó két csavar megengedésekor csak az a köralakű műanyag rész vált ketté a felső részén a leállító kapcsolóval. Az alsó részt látszólag nem tartja semmi, de mégis fixen áll a kormányrúdon és nem tudom bennebb tolni. Bárhogy néztem nem találtam meg, hogy mi tartja és egyelőre a két gázkábelt nem akartam kikötni, mert maceránsnak tűnt visszatenni. Előre is kösz a válaszokat!
Nem kerdezted.
Persze hogy voltam.
Majd megyek vissza valamikor.
Kotelezo oda eljutni.
A "sárga" motort ismerem . Nem is tudtam hogy te is voltál velük Szardínián. Sárga motoros srác nem mondta
Nagyon jutányos áron jutottam hozzá, és úgyis fékbetét csere volt, még jobban néz ki mint a gyári :)
Miert kellett tarcsakat cserelni?
Üdv fórumozók!

Úgy néz ki eladó lesz a kis Darázs stílusváltás miatt :)
Egy pár infó:
Én vagyok a 3. Tulaj valós 46-ezer km 2003 évjárat,egy év műszaki törzskönyv, kapott új pirelli Ncel gumikat,K&N sport levegő szűrőt,új DID láncszettet,lsl lábtartókat előre /hátra,lsl bukógombákat,Harris Hornetes markolatot,Hornetes tankpadot,új féktárcsákat fékbetéteket,új aksit,Leo Vince Sbk sport dobot rozsda mentes összekötővel,pluing plexit,mini indexeket ezek a pozitív tulajdonságai.

Jöhet a hiba lista újra kellene fújni,a hátso idom össze törött c ezért egy bontott narancs van rajta amit sikeresen le fújt az előző tulaj eléggé rondán ( nekem így is jó volt inkább a műszaki tartalomra mentem)
Nem a rendszámtartóval van gond. Viszont egy konzol lehet megoldás lehetne a rendszám mögé...
Keress masik rendszamtartot, szebb iranyjelzot nem talalsz:-)
Apja-fia turanak indult, de fater egyeb okok miatt nem tudott jonni...indulas elott derult ki, igy hat egyedul maradtam:-)

Amugy ennek is megvan a pozitiv oldala. Sajat tempo, nekem megfelelo szunet, stb...:-)
Nyekergek nemetul, ha gondolod ranezek. Dobd at mailben.
Bazz :D Kaptam 1 feljelentést az osztrákoktól.... A bogaram rendszáma is benne van tehát valami rosszat tettem viszont csekk, nem jött csak 1 adatközlő lap.... Mi a fene lehet...?
Ezesetben boccs, ezt benéztem.
Vatta zsír új a cucc, hétfőn fogom tesztelni Paks-Balatonfüred távon. Egyébként nem lesz fent állandóan, bár csak oldaldobozzal nekem kifejezetten tetszik.
Két bibi van:
- az oldaldobozba nem fér be a sisak
- szintén az oldaldoboz miatt át kellett helyeznem az indexet (ez nem tetszik, de majd megoldom vmi másfajta indexszel)
Levinek mondtam.
Nem neked.Ő csesztet nem te.
Vágom hogy a doboz a best of best.Mikor mondtad hogy be lehet fejezni én befejeztem.
Tetszikérteni?

Apró kérdés.Nem csesztetés nem szórakozás.

Mindig fenn van a fullos szett?
Mikor nem Transzfogara anyival vagy grosglocner a nagyival fullon pakolva?
Tehát csak ügyintézés az OBI-ban tekergés Máfa felé vagy mittomén mi.
Jól van, elfogytak az érvek, jön a sértegetés. De csak, hogy értsd a lényeget: én nem mondtam, hogy te vagy bárki vegyen ilyet, mert ez a legszebb/legjobb/akármi... Te jöttél azzal, hogy grillrács forever
Én is elszagattam már egy nyeregtáskát, van tanktáskám is, és teszek rá , hogy kinek tetszik vagy kinek nem, mert ez az én motorom.
Ezen kívül tele van a pélóm azzal, hogy nem lehet ide semmit felrakni, anélkül hogy vki ne tudja jobban, hogy a másik hogy csinálja.
Tetszikérteni?!
Persze.
Tudod mi?
Elugrom a Weisseespitze hotelba wellnesre kocsival.
Ott bérelek egy BMW S1000R-t 2 napra kiállatkodom magam és hazajövök..........kocsival.
Kombi.Tengernyi cucc elfér mindennap szmokingban tudok lakkcipővel vacsorázni.
Te meg azt nem fogod fel hogy mielőtt letettél a sárga sv650-ről én már elvetettem mind a dobozt mind a nyeregtáskát (igen volt mindkettő verzió) mivel az ülés alatti KÉT dob miatt boeing érzés volt mindkét változat.

És én még birom emelni a lábam.
A gond ott kezdodik hogy azt nem fogtad fel hogy David nem egyedul motorozik. Ha lenne utasod te sem tudnad felrakni a hatso ulesre a taskat. Nekem sincs utasom, de en nem pakolok ilyen magas taskat hatra mert lusta vagyok emelgetni a lábamat. Attol hogy te elhiszed, nincs jobb megoldas a tiedenel, van jobb...

Egyebkent mar csak lopas ellen is jobb a doboz, ott nem eleg a 4csatit kicsatolni es futni. Ez sem utolso szempont.
A gond veled hogy csak olvasol de szövegértés nulla.A grillrács alapból a sátor,hálózsák,matrac kombónak került fel.
Amit felkötöztem az pusztán a hideg elleni plussz kabátrnak és egy palack ásványíznek volt fenntartva.Ezeket elhagyva semmit nem fogok ezután kötözni.4 sima heveder fogja az üléstáskát ami a normál 24 liter nem nyitottam ki de kinyitva a kötözött cuccot elnyeli.És egy tanklockos emgage sport tanktáskába belefér KB 1 hét cucca úgy hogy egy halom felesleges alkatrészt meg szerszámot is bepakoltam.
Érthető vagy írjam nagyobb betűvel?
KÖtözni semmit nem fogok többet.
Muszaj volt mosni, de kinek vab kedve sorozes helyett este alsogatyat mosni? Eleg volt az alaoltozot kiobliteni. Inkabb viszek ket oldaltaskat a plusz 3alsogatyanak es majd itthon kimosom az ksszes cuccommal. Kb 10-10centivel szelesebb az sv a taskakkal, ennyit siman meger minthogy kotozgessem mint pl te. Mert nekem a grillracs baromira nem tetszik, nem is pakolok a motor vege utan semmit. Ket oldaltaska plusz ha kell egy hengertaska az ulesre es ezzel en kitudok menni a vilagbol, ha felrakom a tanktaskat akkor pláne.

Persze, ismerek ilyan embert aki osszehajtogatta a ruhait, bele egy kukaszsakba es kacsszalaggal felnyomatta a gixer tankjara.
Tényleg baj.De nem nagy.Van mosószer is..........vagy becsíkozott?
Baj van a pakolasi technikaddal

Montebegroba s1000r-el jott haverom, egy dainese hatitaskat rakott a hatsoulesre, kerdezem tole, ennyi az ossz csomagod, mondja hogy jaja. Lent kiderult hogy elfelejtett papucsot vagy cipot berakni, alsogatya sem lett eleg
Erre csak azért haragszom mert egyedül mentél:-D