2003-as 600-as Hornetben hogyan kell az olajszintet ellenőrizni teljesen be kell tekerni a nívót vagy csak vele tenni? Más a fordulatszám mérő Mz-s lett egyik percről a másikra nem folyamatosan emelkedik a fordulat hanem ugrál ez miért van?
Az utolsó mondatod valóban elgondolkodtatott, mert nem csak méretben szeretnék nagyobb vasat, hanem erőben is, ill. a felsőbb sebességtartományban is dinamikusabb gépet keresek. Így a TDM valószínűleg kiesik.
Szerintem a nagy dl-t felejtsd el. Kicsit erősebb mint a 650, cserébe nem tudsz vele kis fordulaton menni, beteges a kuplungja. Rengeteget kell váltani, alul van méretezve a futómű meg a fék a teljesítményhez.
A tdm teljesen korrekt motor, könnyű kezes,jó futómű bitang fék, kényelmes keveset eszik és elég dinamikus.
VFR meg VFR kicsit sportosabb testtartás.
Tdm jó ha 110-150 fölött nem akarsz utazótempóba menni vagy innan nagyot gyorstani de túrázni kényelmesen. A vfr meg ha gyorsan akarsz túrázni...
Vstorm 1000 jó gép, húz mint 1 vonat, jó kipufogóval mennyei a hangja de a Hornethez képest nehéz mint a beton :D Meg hát a manóverezőképessége a kettőnek összehasonlíthatatlan. TDM 900 assal még nem mentem de a 850-es nem nyerte el a tetszésem. Én VFR800-at pártolnám :D
Még nem teljesen érett meg bennem a gondolat, de már gondolkodom a váltáson és a következő vasak tetszenek:
- VFR 800 (V-TEC; 2006 után)
- Yamaha TDM 900
- Suzuki V-Strom 650 / 1000
Tudom, hogy stílusra is nagyon különböznek egymástól, meg árban is, meg gyakorlatilag mindenben, csak 1 kérdés: próbálta valamelyikőtök valamelyiket?
Hornethez képest milyen(ek)? Agilitás, vezethetőség, "jóindulat", fordulékonyság, ...meg ami eszetekbe jut.
Sok tesztet olvastam már mindegyikről, ami hiányzik az egy-egy tesztút. De addig is, ha egy Hornet-es kollégának már van összehasonlítási alapja, esetleg az is mondana valamit... :-)
Minden reményed ellenére NEM esett bajom:-DDDDD
Viccet félretéve...
Igen annyira tipikus helyen, százszor láttam már hogy veszélyes hely, de csak sikerült.
A Tököly-n mentem a Keleti felé és a Tököly-Murányi utca kereszteződésben, ez a Dózsa út után van előre gurultam, most kivételesen nem a busz sávban ami itt a belső sáv, hanem a bringasávban..... és egy szuzi hirtelen befordult, nekimentem oldalról, úgy hogy beszorult a lábam a motor és az autó közé, majd valahogy félre álltam a fa.....fej meg elhajtott. Pechére a rendszámot még megjegyeztem....
Se nekem és úgy fest a motornak se lett komolyabb baja...
Sziasztok! Van egy eladó Yoshimura replika kipufogó dobom, PC36-hoz tartozó összekotő csővel. Hibátlan állapotban, nagyon szép mély hanggal. Akit érdekel: pirobi kukac gémél pont kom-on érdeklődhet.
2003-as 600-as Hornetben hogyan kell az olajszintet ellenőrizni teljesen be kell tekerni a nívót vagy csak vele tenni? Más a fordulatszám mérő Mz-s lett egyik percről a másikra nem folyamatosan emelkedik a fordulat hanem ugrál ez miért van?