Motorvásárlás előtt vagyok és az egyik kinézett típus az a Hornet lenne. Találtam pár hirdetést és erről szeretném kérdezni tapasztaltabbak véleményét, hogy a képek alapján tudnátok pár tanácsot észrevételt adni? Köszi!
Ezek lennének azok:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cb_600_f_hornet-9249601
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cb_600_f_hornet_mo-i.vez.sz.konyv.garancialis-9209483
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cb_600_f_hornet_mo-i._1._tulajdonos._17300km-9220698
A váltás a költségvetéstől függ :) Nem szívesen válnék amúgy meg tőle mert nagyon sokan megdicsérték már, meg megnézik rendesen :D Ha a kérdezősködésnél tartunk nekem 1 bajom van... 70-80 km/h-nál szitál a kormány ha elengedem . Kormánycsapágy jó, Kerékcsapágy jó, Féktárcsák kicsit ütnek de fékezéskor nem szitál semmilyen sebességnél tehát nem az a baj, BT016Pro gumim van elöl és most eszi a második évét és a 12.000. kilóméterét de nem érzem hogy kagylós lenne.
Először is, ne Hawaii mintás rövidnadrágba motoroz
A viccet félretéve természetes hogy egy csupasz motoron érzed a blokk melegét
Bár engem nem zavar , mert nem annyira vészes, kivéve araszolgatáskor és a +40 fok.
Olajnál itt a többség motul-t használ, azon belül a 10w40 5100
Van aki 7100at, mert az nem szinezödik el, és újra felhasználható
hello4 köszi szépen! igazából ezek nagyon távlati tervek, egyenlőre biztos hogy marad így 16-os kerékkel. A tankon van egy kis korábbi csúszásból eredő karc amit le is gitteltek, majd festettek, rontja az összképet így most vagy újrafényezés vagy egy másik tank vételét fontolgatom!
olajat ki milyet ajánlana?
Illetve van egy kérdésem, remélem nem leszek vicc tárgya emiatt
mentem a motorral és feltűnt hogy menet közben a blokktól nagyon meleg jön, az normális? víz hőfok normál, tehát nem forral vagy ilyesmi.
Nekem ez az egy motorom van, nincs kocsim :D Anyámmal élek, macskám nincs de azért kemény vagyok :D Hát még nagyon sok lehetőség van de mindenképpen jó futóművel, fékkel megáldott gép kellene mert szeretnék pályázni néha. A szívem egy 2006-2008-ig Aprilia Tuono választana ( V2 rajongó vagyok ) vagy ZX10R ( Honda motorjai kicsik nekem méretre nem férek el rajtuk kényelmesen, a Yamaha meg már nagyon hardcore :D )
És van már kiszemelt, vagy még gondolkozol az utódon?
Én is tervezem, hogy kéne egy adrenalin bomba a Hornet mellé vagy helyett, de számomra meg nagyon kényelmes a darázs és elégedett is vagyok vele. de a kiszemeltem az 2 éven belül tuti, hogy egy 2008-10 közötti 750GSXR lesz.
Addig eldöntöm, hogy mitől váljak meg
3 autó+2 motor mellé már luxus lenne a 3. moci
bár a seggrakétától még idén megválok...
Köszönöm bár most van 2 probléma :D Az egyik hogy felszedett 1 követ a gumim és bevágta az elsősárvédő alá amitől az középen elrepedt, a másik meg hogy kipróbáltam az új mosónkat a cégnél és annyira erős volt megtépázta a felnicsíkom :D Csatlakoznék az előttem szólókhoz és szerintem se építsed át. Menettulajdonságokban nem veszed észre és +100000 forint körüli beruházás. Egy kicsit én is megbántam azt a 6 jegyű számot amit ráköltöttem az enyémre mivel jövő év tavaszán valószínűleg lecserélem.
Szia Gratulálok a géphez, sok BM. km-et kívánok!
Személy szerint osztom Exec véleményét, hogy 2-3 évre felesleges átépíteni a gépet, de a te döntésed, bár eleadáskór nem nagyon térülne vissza, aztán meg kitudja.
köszi! igen, de remélem beválik a gép. igen 16-os. olvasgattam ezekről a mocikról és hát sokan írják, hogy ha valaki hosszabb távon tervez ezzel az évjárattal akkor érdemes első kereket beszerezni, na meg még az ujjabb modellek fékeit is nagyon ajánlják hozzá, és mivel én is legalább 2-3 évet szeretnék ezzel lehúzni így sanszos hogy majd meglépem ezeket én is!
tulaj, ebből sokat le lehet szűrni.