Sziasztok!
Nincs valakinek elfekvőben szelephézagoló lapkája?
210-es kellene 2 db..
Szolnoki vagyok és ebbe a tepedelem városba nincs semmi készleten csak rendelni tudnak 5-6000ft.ért darabját!
Ja...nekem egy 1000-ért hoztak tavaly 2db-ot.
Csak most itt van a moci szétborítva és nem tudom összerakni :(
A szinkron csakis alapjarat es annak nagyon kozeleben valo mukodeshez van koze. Azaz a szinkron a pillangoszelepek beallitasa a jaro motorhoz ill a hengerek kulombozo szivasahoz van igazitva. Ezert nem lehet ill nem erdemes szemre kivett karburatornal a pillangoszelepeket beallitani mert minden henger mas es mas mertekben sziv. Ezt a kulombseget merni szinte lehetetlen. Kb 15-20%-os pillangoszelep nyitasnal ha a szinkron 1-3%-ban van elterve azaz mondjuk alapjaraton az egyik henger szinte nem is kap annyit hogy elinduljon mar nehezen eszreveheto fel gazallasnal pedig eszrevehetetlen.
Es innen kovetkezik hogy ha alapjaraton az egyik henger kevesebbet kap es igy a motor jarasa nem sima a szinkron beallitasa behatarolja a hibat azaz kizarhato egy hibalehetoseg. A szervizkonyvben meghatarozott intervallumban illik megejteni a szinkront mar csak azert is mert roppant egyszeru es gyors muvelet. Masreszt ha a motor szepen egyenletesen jar ez a muvelet kihagyhato nem annyira kotelezo mint mondjuk az olajcsere.
Az is igaz hogy ha az egyik henger tobbet kap az beleszol a fogyasztasba de ez is hallhato alapjaratkor, autopalyas gurulasnal mar semmit sem veszel eszre.
az alant olvasott "témához"kapcsolódóan miből lehet észrevenni,h nem 100% os a karbi szinkron?
Nem indul jól a gép? alapjárat nem egyenletes? ebből következésképp ha mondjuk (és tényleg csak számot mondok) 90%ban van szinkronban, akkor sincs semmi észrevehető gond, max csak többet eszik és 5el kevesebb póniló van a főtengelyen?...de ha 80%os a szinkron akkor már észrevehetőbbek a gondok?
ill. egy ilyen karbi szinkront mindig érdemes (minden szezonban) megejteni vagy erre is van valami szervizperiódus előírva?
ha igen ez mennyi idő és mennyire bonyolult? miből áll? (nem műhelytitkot akarok megszerezni csak kíváncsiságból kérdem)
Amúgy a témához szólva-ahol ismét páran összefogva megint az embert lerohanjátok miközben az én olvasatomban (tudom én is a szemetekben troll vagyok) a Levinek totál igaza van. Almát akarta csak az almához hasonlítani ...és kb ennyi történt.
Másik oldalt is megértem-legalábbis annak tekintettében, hogy mihez hasonlít....én sem tettem másként mikor chipelték az autóm...annyit tudtam az egészről,h a gyári adat a 140paci az kb fix, legalábbis sokat olvastam akkor h bárki aki elvitte annak alapból csak egy két ló +/1 volt eltérés és tényleg nem több. ebből kifolyólag én sem csináltam előtte mérést gyári alkatrészekkel, mert amikor odamentem akkor már volt a kocsiban direktszűrőm a gyári helyett ill.a kipuff rendszerem is le volt cserélve (elvileg hoztak 15+ lovat...)szóval csak a chip végén került sor a mérésre mert előtte sem lett volna nagyon releváns-legalábbis gyári állapothoz hasonlítani...mert már nem volt az...
ha meg a tényekből és a fizikából kiindulunk akkor nem tudom elképzelni azt, hogy egy lefojtott (gyári) dobbal és katalizátorral(!) szerelve több ló lehet a mérésen, mintsem ezeket mellőzve egy "szellősebb"lefújással ellentétben...tehát nem csak placebo hatás az...az más kérdés h mennyit érzel meg valójában, mert nem a lóerőt érzi az ember hanem azt h hátba vágták-e lapáttal avagy sem....és azt a hátbavágást nem LE-be mérik hanem Nm-ben...(nyilván nem ennyire fekete fehér de gondolom értitek mire gondolok)
Sziasztok! Van egy pár bukógomba eladó, főleg hornethez méretezve.
Nem gagyi, erős maszív és jólcsúszó danamidból készült, méretes darabok. Végei lekerekitve, hogy ne akadjanak fel. Méretei: 80 mm hosszú, 60 mm átmérőjü. Bukásnál nagyon megtudja védeni a motort.
Járó motornál 3000-es fordulaton mérj rá az akku pólusaira ha 14 környékén mérsz akkor van töltés az akku szar ha 13 vagy az alatt akkor nincs töltés valami más a gebasz sok városi használatnál lemeríti az akkut mivel alacsony fordulaton nincs rendes töltés tesómnak most olvad szét a csati a fesszabályzon rossz kontakt miatt csati csere meg minden csatlakozási pont tisztítása után újra stabil töltés van a motoron
sziasztok, kérdés lenne hogy döntsem el hogy az akksim a halott vagy a fesszabályzóm? akksi kb egy éves, egyszer csak nem indított , gyors töltés (kb 5-10 perc) lementem 100km-t semmi gondja nem volt.letettem a motort majd rá 2napra indítok indul szépen ,5km tankolás és ott már újra nem indult. ma félóra töltés , kipróbáltam kb 5-10 kilóméter, pár kapcsolás az udvaron mert a kilóméter órát bütyköltem előtte és újra nem indít de megtekeri csak nagyon haloványan.... esetleg valakinek ötlet?
Na, még egyszer és utoljára. Itt a többség azt mondta ,hogy ha sportdobot basznak fel a gépre, akkor csökken a teljesítmény, Amit érzel az csak a képzeleted műve. Eddig fogtad?
Nos, a méréssel nem akartam többet bizonyítani mint az ellenkezőjét, nem csökken... Hogy nőtt-e? A gyári adathoz viszonyítva igen. Igen, faszább lenne, ha lenne egy mérés a gyári dobbal is, de erre nincs lehetőség. Viszont nagyon ostoba gondolat, hogy egy katalizátoros fojtott dobbal is hozza ezt a szintet.
Van egy ötletem, fizesd ki Chubby-t meg AGO-t, én meg viszem a motort a gyári kipufogóval. Na?
E-mail az adatlapomon!
Nincs valakinek elfekvőben szelephézagoló lapkája?
210-es kellene 2 db..
Szolnoki vagyok és ebbe a tepedelem városba nincs semmi készleten csak rendelni tudnak 5-6000ft.ért darabját!
Ja...nekem egy 1000-ért hoztak tavaly 2db-ot.
Csak most itt van a moci szétborítva és nem tudom összerakni :(
Es innen kovetkezik hogy ha alapjaraton az egyik henger kevesebbet kap es igy a motor jarasa nem sima a szinkron beallitasa behatarolja a hibat azaz kizarhato egy hibalehetoseg. A szervizkonyvben meghatarozott intervallumban illik megejteni a szinkront mar csak azert is mert roppant egyszeru es gyors muvelet. Masreszt ha a motor szepen egyenletesen jar ez a muvelet kihagyhato nem annyira kotelezo mint mondjuk az olajcsere.
Az is igaz hogy ha az egyik henger tobbet kap az beleszol a fogyasztasba de ez is hallhato alapjaratkor, autopalyas gurulasnal mar semmit sem veszel eszre.
Nem indul jól a gép? alapjárat nem egyenletes? ebből következésképp ha mondjuk (és tényleg csak számot mondok) 90%ban van szinkronban, akkor sincs semmi észrevehető gond, max csak többet eszik és 5el kevesebb póniló van a főtengelyen?...de ha 80%os a szinkron akkor már észrevehetőbbek a gondok?
ill. egy ilyen karbi szinkront mindig érdemes (minden szezonban) megejteni vagy erre is van valami szervizperiódus előírva?
ha igen ez mennyi idő és mennyire bonyolult? miből áll? (nem műhelytitkot akarok megszerezni csak kíváncsiságból kérdem)
Amúgy a témához szólva-ahol ismét páran összefogva megint az embert lerohanjátok miközben az én olvasatomban (tudom én is a szemetekben troll vagyok) a Levinek totál igaza van. Almát akarta csak az almához hasonlítani ...és kb ennyi történt.
Másik oldalt is megértem-legalábbis annak tekintettében, hogy mihez hasonlít....én sem tettem másként mikor chipelték az autóm...annyit tudtam az egészről,h a gyári adat a 140paci az kb fix, legalábbis sokat olvastam akkor h bárki aki elvitte annak alapból csak egy két ló +/1 volt eltérés és tényleg nem több. ebből kifolyólag én sem csináltam előtte mérést gyári alkatrészekkel, mert amikor odamentem akkor már volt a kocsiban direktszűrőm a gyári helyett ill.a kipuff rendszerem is le volt cserélve (elvileg hoztak 15+ lovat...)szóval csak a chip végén került sor a mérésre mert előtte sem lett volna nagyon releváns-legalábbis gyári állapothoz hasonlítani...mert már nem volt az...
ha meg a tényekből és a fizikából kiindulunk akkor nem tudom elképzelni azt, hogy egy lefojtott (gyári) dobbal és katalizátorral(!) szerelve több ló lehet a mérésen, mintsem ezeket mellőzve egy "szellősebb"lefújással ellentétben...tehát nem csak placebo hatás az...az más kérdés h mennyit érzel meg valójában, mert nem a lóerőt érzi az ember hanem azt h hátba vágták-e lapáttal avagy sem....és azt a hátbavágást nem LE-be mérik hanem Nm-ben...(nyilván nem ennyire fekete fehér de gondolom értitek mire gondolok)
2003-2004-es Hornet 600-hoz keresnék Akrapovic dobot, ha valakinek lenne esetleg elfekvőben, jelezzen.
Köszi előre is.
Ha még is az a baj, akkor írd meg lééééccccci milyen aksi volt, nehogy olyat vegyünk.
Nem gagyi, erős maszív és jólcsúszó danamidból készült, méretes darabok. Végei lekerekitve, hogy ne akadjanak fel. Méretei: 80 mm hosszú, 60 mm átmérőjü. Bukásnál nagyon megtudja védeni a motort.
Nos, a méréssel nem akartam többet bizonyítani mint az ellenkezőjét, nem csökken... Hogy nőtt-e? A gyári adathoz viszonyítva igen. Igen, faszább lenne, ha lenne egy mérés a gyári dobbal is, de erre nincs lehetőség. Viszont nagyon ostoba gondolat, hogy egy katalizátoros fojtott dobbal is hozza ezt a szintet.
Van egy ötletem, fizesd ki Chubby-t meg AGO-t, én meg viszem a motort a gyári kipufogóval. Na?
Én innen kezdve leszarom a témát...