Én felfogtam Levente.
Értem is, hogy miről megy köztetek a vívás.
Nem vonom kétségbe senki szaktudását hozzá értesét a dologhoz.
De egy dolgot sehol nem tanítanak a fiataloknak. Az pedig aTiszteletet, és az hogy normálisan szóljon hozzá a dolgokhoz, vagy esetleg ember társához. Ne várd el azt mástól, amit te sem tudsz teljesíteni.
A legnagyobb szegyen hogy te meg mindig nem fogtad fel hogy mirol beszelunk. Senki nem fikazta, egyszeruen megkerdeztuk hogy mihez kepest lett jobb. Mivel nincs adat arrol hogy a beallitas elott hany loeros volt a motor. Csak igen, ezt felfogni eleg nehéz.
Felesleges. Hulye maradsz mert nem istenited ami itt van. Amikor ok kotnek bele valakibe az teljesen jogos. De amikor most mi rakerdezunk hogy megis mihez lett hasonlitva az a meres akkor hulyek vagyunk Mert ugye a semmihez viszonyitjak hogy milyen remek lett. Csak ezt nem fogjak meg hogy nem tudunk semmit a kiindulasrol.
Általában - jelzem nem én szültem a dolgot hanem olvastam - egy sportdob 2 - 4 LE egy komplet rendszer 8 - 12 LE pluszt hozhat, a megfelelő beállításokkal.
Nándi meg egyszerűen leírta mi lett mérve. A kiindulási érték ebből a szempontból most lényegtelen szerintem.
A jelentése csak annyi lenne, hogy nem parasztvakítás a többlet teljesítmény ígérete (akár katalógusban lévő adathoz viszonyítva, akár egy kezdőméréshez hasonlítva).
Nem érted hogy mit mondok. De nem is érdekel. Tökéletes, legalább 10 lóerő lett szerintem pluszba mert ugye kopott volt már valamennyire az a motor
Arról van szó hogy nem tudunk kiindulási állapotot. Úgy kell kezdeni a tuningolást hogy felmérjük a motor állapotát. Legyen egy kiindulási pont, ami itt nem volt. Aztán a semmihez viszonyítjuk hogy milyen jó lett a gép.
Ha neked nem elég, akkor lehet jelentkezni AGO-nál, le lehet foglalni a padot jó pénzért, aztán ott bohóckodni mindenféle kipufogóval és beállítással.
Elsősorban nem ezért voltam padon, csak megmértük ,ha már ott voltam. Nekem ez elég bizonyíték ,hogy amit egy jó beállítással érezni lehet az nem "placebo"...
Pedig csak ugy lenne ertelme osszehasonlitani. Ugyanazon a padon merni allitas elott es után. Mivel nem 100%osan ugyanazt merik a padok. Most elvinned egy masik padon ott lehet csak 95jonne ki.. De lehet hogy 102
Nincs rajta mit mérni, a HONDA lemérte helyettünk. Elvégre csak van egy padjuk megnézni hány lovas a motorjuk:-DDDDD
Azért nem semmi hogy a hondát, aki "most" kezdte a motorgyártást, majd egy hornet fórumos bejegyzés alapján azt mondja elnézést, de nem is 95 pacis a motor....:-D
Egyébként meg gratula az erősebb gépért, és azért külön, hogy ilyen alapos chubby.....
Hallottam már ilyet is olyat is.......2007-ig 95 LE.....2007 után 104LE.... lehet van amelyikben megvan...lehet az is, hogy többségében nincs meg.
Volt CBR amiben meg sokkal kevesebb volt mint amit ígért a gyár.
El kell vinni, ki kell b@szni a kápét a pénztárba, és le kell méretni....ha izgat valakit ez a kérdés...
Ez olyan mint a "tiéd mennyit eszik?" ki nem szarja le nem azért vesz az embert motort, hogy azt lesse lépten nyomon, hogy mennyit eszik, hanem az élmény amit nyújt
Természetesen nem mértem a gyári dobbal, de ez mekkora baromság is lenne... Majd fékpadon fogja nekem Chubby a karbit is állítgatni még én szétszedem a fenekét a dobcsere miatt...
Értem is, hogy miről megy köztetek a vívás.
Nem vonom kétségbe senki szaktudását hozzá értesét a dologhoz.
De egy dolgot sehol nem tanítanak a fiataloknak. Az pedig aTiszteletet, és az hogy normálisan szóljon hozzá a dolgokhoz, vagy esetleg ember társához. Ne várd el azt mástól, amit te sem tudsz teljesíteni.