Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Interphone F5xt-t hasznalok. Konferncia beszelgetesnel neha szetkapcsol, mas hibaja nincs. Gps melle, telefon kihangositasra, illetve utassal csacsogni bitang jo. Ha nem kinai occo cuccra vagysz, akor erdemes az olasz ebay-en szetnezni, mi is onnan vettuk szinte felaron.
lehet tenyleg jo, mert hamar elparolog. LEszedeshez meg a WD40 is kivalo ha nincs otthon legkompresszor. Persze utana le kell rola takaritani
Köszönöm a tippeket a markolattal kapcsolatban!

Egyelőre a régi visszaragasztásával próbálkozom. Más helyen is olvastam a hajlakkos trükköt, de talán még többen esküsznek a féktisztítóra - ez utóbbit fogom kipróbálni, mert ez van is otthon.

Aztán meglátjuk.
Csak 1 ötlet: nem lehet, hogy gumicsere előtt megérne egy próbát újra kiegyensúlyozni a kereket? Lehet, hogy elvesztettél róla 1-2 ragasztott súlyt, aminek a pótlása rendbehozza a dolgokat.
És anyagilag sem ugyanaz, mint egy gumicsere...
volt már téma de kicsit felélénkíteném újra.
Kinek milyen intercomja volt/van mennyire van vele megelégedve, mik a gyenge pontjai.
Leginkább az érdekelne hogy egyszerű (kisebb túrákra utashoz beszélni) használatra elég e egy kínai féle, vagy használhatatlanok és érdemesebb/megéri e 3* annyiért márkásabbat venni?
Köszi
Aham, nekem is így volt azzal a gumival csinálta amivel vettem, az új gumival elengedtem a kormányt is, és nem rázott...
Ő lesz a ludas....
Így vettem a motort. Az előző tulaj tavaly vette rá a gumikat újan! Ma átteszünk rá egy másik gumit és kiderül, hogy az a gond vagy nem. Írok be ha tudok többet!
Viszont az nem jutott eszembe, hogy a jobb oldali féktárcs átmérőben üt és az is okozhatja! A kérdést/kérést azért írtam be ide, hogy ha esetleg valaki belefut hasonlóba, segítség lehessen!
Akkor irány a gumis, nekem is ez volt, csak nem cseréltem ennyi mindent előtte, bár ha lógott a kormánycsapágy akkor nincs mit tenni cserélmni kellet úgy is.
A gumit te vetted már rá, vagy így vetted?



Igen, ez nekem is eszembe jutott!
Gondolom neked is eszedbe jutott, hogy ha ez mind megtörtént, akkor már csak a kerék maradt......
Gumi, vagy felni, illetve kerékcsapágy..
Sziasztok! Kormány szitálás problémával fordulok hozzátok. Pc36-ról van szó. Mikor megvettem 195 után kezdte el csinálni de gondoltam a kormánycsapágy lesz, mert azt tudtam, hogy lóg egy kicsit. Ki lett cserélve, sokkal rosszabb lett, 140-től csinálja már. 170-nél le akart dobni! Első telókban cseréltünk olajat, mert eléggé ki volt puhulva, jelenség nem változott, csak a gödrökben barátságosabb. Ha valaki találkozott már közületek a problémával, szívesen venném ha megosztaná a tapasztalatát, vagy ha tudtok olyan szerelőt aki biztosan megoldja a gondot, örülnék az elérhetőségének!
Üdv, Balázs
Szerintem cseréld ki :) Az enyém is elforgot ( a gázkaron is ). 2700 ért vettem Progrip supermoto markolatokat. Mérete vágtam aztán 2 perc alatt kicseréltem. Alá kell fújni kompresszorral miközben tolod fel.
Hajlakkal, én ezt hallottam (bevújni rátolni)
van kimondottan markolat ragasztó, de fbs is simán megfogja
Eddig tök masszívan a helyén volt, de ma elkezdett mozogni a bal oldali markolatom. Nem mondom, hogy olyan könnyen forog, mint a gázkar, de nem kell hozzá nagy erő, hogy elforgassam a helyéről. Leesni persze nem tud, mert ott a kormányvég súly, de idegesít, hogy körben forgatható.
Lehet hogy béna kérdés, de... mivel érdemes odarögzíteni, odaragasztani?

Még nem cseréltem markolatot, ezért fogalmam sincs: szokták ezt egyáltalán ragasztani, vagy oda kellene, hogy tapadjon magától?

Köszi a válaszokat!
Sziasztok
A képeken látható hornet re való egyedi hűtőrács eladó 2010 es motoron volt
16.000Ft szállítással együtt utánvéttel. vagy Szombathelyen átvehető
Darázs a hegyekben :) De jó volt a hétvége. Szlovákia Alacsony/Magas Tátra :D
Szerintem fényezés utáni -eladás előtti hanyagság. Vagy...megkemenyszik a gumicso es nincs bilincs rajta gyárilag ...es idővel szimplán leesik...
Érdeke tesómén se volt cső azt hittem leszedte valaki azt nem rakta vissza de ezek szerint nem raktak volna rá gyárilag nem hinném mert ha mégis kijut a benzin akármelyiken is az mindjárt a motorra folyik
Basszus tenyleg:))

Furcsállottam is h mostanság miert nem érzek benzinszgot. Felcsoveztem a vekonyat mert nekem a multheti szerelésnel kiderült egyiken sem volt cső. Igy húztam a kicsire mivel mikor felforditottam a tankot akkor abból jött benya...es automatikusan bennem maradt h akkor az az a cső. Eszembe se jutott kipróbálni mondjuk viz beontesevel vagy bmi...
Úgyhogy szedhetem ismét félig le a tankot h huzzak arra is csövet. Vékony marad mert tenyleg nem érződik igy semmi...
Igen. A par ezres kicsit tulzas volt, most neztem meg, 2 mm a profil.
180-as gondolom igaz?
Erdekelne valakit egy metzeler roadtec z6-os paros? Meg par ezres elfut. Kici occo.
Membrán a neve de elvileg ha az kilyukad akkor állandóan nyitva a csap feltéve ha nincs off-on plusz a vákuum csövön is folyik a benzin az 1-es henger torkába és fulladni fog a motor a csap miatt a tank szellőzőcsövén nem folyhatna benzin