"Motorozás közben a KRESZ betartása nagyon nehéz feladat, egy Honda Hornet nyergében meg egyenesen lehetetlen, mivel a kis 600-as gép karaktere még a legszelídebb hétvégi huszárból is vicsorgó ámokfutót farag. A Hornet jellemformáló tevékenysége ráadásul ezzel még nem ér véget, ugyanis rendkívül gyorsan függőséget is okoz, amin állítólag csak egy Csernus Imrével eltöltött hosszú hétvége tud valamelyest segíteni..." /Origo.hu/
Csak szár kell igen.20ezret kér érte.Csak az a bajom hogy lefényképezni le lehet ugye úgy is hogy ne látszódjon a sérülés.
Tegnap találtam Vecsésen bontóban 18-ért.Postán küldik ők is.
Sziasztok már jó idelye Hornet tulaj vagyok kb 2 éve.Most találtam az oldalra.
2002-es 600S moci.
A kérdésem következő lenne , olcsó doboz , tartó, középsztendert nem tud valaki?
Előre is köszi.
Sziasztok! Nemrég vásárolt Hornetemhez motorolajat akarok venni, és azt akarom kérdezni, hogy mennyi kell bele? Literenként árulják amit kinéztem, de nem tudom, mennyit vegyek. 3, 4, 5 liter? Előre is köszi a segítséget!
kisGabó
Vágom,h miért is jó a fém fékcső elméletben,csak arra voltam kíváncsi,h használ e valaki ilyen csövet,h valóban érezni a változást.Én is csak a design miatt tenném fel,én meg vok elégedve a fékkel,gyári betéteket használok,fényévekkel jobb mint az utángyártott.Jobb a fék a Horneten,mint a 600-as Fazereken.
Igen az...a szervízkönyv szerint is. Lefele tudom állítani...csak fentebb nincsen....a könyv szerint meg 1300(+-) 100rpm az alapjárat jó értéke.
Vezettem haverom Kawa ER-6N-jét...ott nem volt gond az üressel...lehet, hogy ez Honda jelleg? Vagy az enyém a rossz? Állítólag ezeket ugye lefelé kell pakólgatni, de hogy 2.-ból sem tudjam egyből üresbe rakni....hát...szó-szó. Na persze nem győzöm hangsúlyozni hogy még csak 200Km-es nagymotoros múltal rendelkezem. :):)
Bizti az, az alapjárat állító csavar?
A váltó hoz nem tudok hozzá szólni mert sosem úgy állok meg, hogy 2 vagy nagyobb fokozatban legyen, nálam vele jár ha megállok, folyamatosan pakolom vissza, így a motor fék is segít a lassításban.
1-ből is könnyen kinullázom!
Tibite (bitang):-)
Szerintem, ha csak utcán használod a gépet, semmi szükség nincsen a fém fékcsőre. Ennek ellenére sokan felteszik, vagy flancból, vagy a maguk megnyugtatása végett, esetleg anyagilag bőven megtehetik. Tudtommal a fékhatás nem lesz jobb, csak a fékkaron érzel külömbséget, nem olyan puha hanem határozottabb lesz. mivel a gumi keresztmetszete megtud nőni a fémmel szemben, így azt is az olajnak kell kitölteni ami plusz tized milimétereket tesz a főfékhengeren, és addíg sem a munkahenger dugattyúit nyomja.
Remélem érthetően írtam!
Sziasztok,
én egy 2002-es 600S Hornet tulaj lennék nemrég óta.
Jó moci,de két problémám lenne vele...az egyik hogy olyan 900rpm-nél van az alapjárat, és az alapjárat állító csavarral nem tudom feljebb tenni...valószínűleg ez az oka annak is, hogy ha behúzom a kuplungot néha menet közben lefullad. Min lehet még állítani, hogy feljebb kússzon az alapjárat?
A másik problémám még ennél is zavaróbb, elméletileg 15000km van a gépben, de olyan probléma jelentkezik, hogyha 2-esbe vagy nagyobb seb. fokozatba állok meg vele akkor a Nullába tevést el is felejthetem....ugyanis nem találja meg....ez néha 1-esben történő megállásnál is jelentkezik....lévén hogy kezdő mocis vagyok ez nekem nagyon zavaró. Mi lehet a problem? A váltó egyébként tökéletesen működik. (A moci az eladó szerint most ment át egy olajcserén (Motul), amit igazol az olaj és az szűrő állapota is)
Nektek már volt már valamelyik ezekből a problémákból?
Egyébként tényleg nagyon fasza a vas....a széles kormányt nem ajánlom rá....én azzal vettem.....hamar lett is csere belőle.
Nekem nincs fém fékcsövem,de én így is meg vagyok elégedve a fékkel.Gondolom nyáron lehet jobban észrevenni,hogy mennyivel jobb a fém mint a gumi.Mert ilyen hidegbe a gumi sem tágul.
Mondjuk az én véleményem az hogy inkább azok veszik észre a különbséget akik pályára járnak,és ott a sorozatos kemény fékezéseknél biztos nagyon jó.Na meg ugye azt írják hogy ha egyszer megveszed akkor az örökös,nem úgy mint a gumi.
Telószárat keresek a vashoz.Nagy nehezen találtam egyetlen darabot egy magánszemélynél elfogadható áron.Postán el is küldené.Újra sajnos nincs lóvém.Küldött róla képeket.Szerintetek?
Steven66 én olajszűrőből csak gyárit (Kb:3000-) Olajból Repsol MOTO SINTETICO 4T 10W40-et.(Kb:10000/5L)UNIX is árulja tudtommal. Sajnos nem fűtött garázsba áll a gépem 0, -2fokba indítás után azonnal fent van az olaj semmi szelepcsattogás pedig 33000km-es a darázs és mint a doxa. Ja és nem eszik belőle! Szerintem ez jó olaj szerintem.
Tegnap találtam Vecsésen bontóban 18-ért.Postán küldik ők is.
2002-es 600S moci.
A kérdésem következő lenne , olcsó doboz , tartó, középsztendert nem tud valaki?
Előre is köszi.
A Hornethez 4 liter olajat vegyél.Asszem 3.6 megy bele,de ilyen kiszerelést nehezen kapsz!
Mennyit kér az ember érte?
Vágom,h miért is jó a fém fékcső elméletben,csak arra voltam kíváncsi,h használ e valaki ilyen csövet,h valóban érezni a változást.Én is csak a design miatt tenném fel,én meg vok elégedve a fékkel,gyári betéteket használok,fényévekkel jobb mint az utángyártott.Jobb a fék a Horneten,mint a 600-as Fazereken.
Vezettem haverom Kawa ER-6N-jét...ott nem volt gond az üressel...lehet, hogy ez Honda jelleg? Vagy az enyém a rossz? Állítólag ezeket ugye lefelé kell pakólgatni, de hogy 2.-ból sem tudjam egyből üresbe rakni....hát...szó-szó. Na persze nem győzöm hangsúlyozni hogy még csak 200Km-es nagymotoros múltal rendelkezem. :):)
A váltó hoz nem tudok hozzá szólni mert sosem úgy állok meg, hogy 2 vagy nagyobb fokozatban legyen, nálam vele jár ha megállok, folyamatosan pakolom vissza, így a motor fék is segít a lassításban.
1-ből is könnyen kinullázom!
Szerintem, ha csak utcán használod a gépet, semmi szükség nincsen a fém fékcsőre. Ennek ellenére sokan felteszik, vagy flancból, vagy a maguk megnyugtatása végett, esetleg anyagilag bőven megtehetik. Tudtommal a fékhatás nem lesz jobb, csak a fékkaron érzel külömbséget, nem olyan puha hanem határozottabb lesz. mivel a gumi keresztmetszete megtud nőni a fémmel szemben, így azt is az olajnak kell kitölteni ami plusz tized milimétereket tesz a főfékhengeren, és addíg sem a munkahenger dugattyúit nyomja.
Remélem érthetően írtam!
Ajánlom figyelmetekbe!
http://www.sportmotor.hu/motor...
én egy 2002-es 600S Hornet tulaj lennék nemrég óta.
Jó moci,de két problémám lenne vele...az egyik hogy olyan 900rpm-nél van az alapjárat, és az alapjárat állító csavarral nem tudom feljebb tenni...valószínűleg ez az oka annak is, hogy ha behúzom a kuplungot néha menet közben lefullad. Min lehet még állítani, hogy feljebb kússzon az alapjárat?
A másik problémám még ennél is zavaróbb, elméletileg 15000km van a gépben, de olyan probléma jelentkezik, hogyha 2-esbe vagy nagyobb seb. fokozatba állok meg vele akkor a Nullába tevést el is felejthetem....ugyanis nem találja meg....ez néha 1-esben történő megállásnál is jelentkezik....lévén hogy kezdő mocis vagyok ez nekem nagyon zavaró. Mi lehet a problem? A váltó egyébként tökéletesen működik. (A moci az eladó szerint most ment át egy olajcserén (Motul), amit igazol az olaj és az szűrő állapota is)
Nektek már volt már valamelyik ezekből a problémákból?
Egyébként tényleg nagyon fasza a vas....a széles kormányt nem ajánlom rá....én azzal vettem.....hamar lett is csere belőle.
Üdv
Köszönöm az olajjal kapcsolatos információt!
Mondjuk az én véleményem az hogy inkább azok veszik észre a különbséget akik pályára járnak,és ott a sorozatos kemény fékezéseknél biztos nagyon jó.Na meg ugye azt írják hogy ha egyszer megveszed akkor az örökös,nem úgy mint a gumi.
http://www.nagyvas.hu/motorosb...
Típus és évjárat szerint ki lehet választani.
A képen lévő hornet az enyém,2004 6. havi és magánszemélytől vettem egy Szombathely melletti faluban.
Ezen a linken van pár teló
http://shop.ebay.de/items/?_nk...
Üdv
Mihu