Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

"Motorozás közben a KRESZ betartása nagyon nehéz feladat, egy Honda Hornet nyergében meg egyenesen lehetetlen, mivel a kis 600-as gép karaktere még a legszelídebb hétvégi huszárból is vicsorgó ámokfutót farag. A Hornet jellemformáló tevékenysége ráadásul ezzel még nem ér véget, ugyanis rendkívül gyorsan függőséget is okoz, amin állítólag csak egy Csernus Imrével eltöltött hosszú hétvége tud valamelyest segíteni..." /Origo.hu/
Csak szár kell igen.20ezret kér érte.Csak az a bajom hogy lefényképezni le lehet ugye úgy is hogy ne látszódjon a sérülés.
Tegnap találtam Vecsésen bontóban 18-ért.Postán küldik ők is.
Így van pont egy u.s. gallon kell bele
Gyári Honda olaj, pont akkora kiszerelés, amennyi kell bele. 3,785L
Sziasztok már jó idelye Hornet tulaj vagyok kb 2 éve.Most találtam az oldalra.
2002-es 600S moci.
A kérdésem következő lenne , olcsó doboz , tartó, középsztendert nem tud valaki?
Előre is köszi.
Helló Pityuli!
A Hornethez 4 liter olajat vegyél.Asszem 3.6 megy bele,de ilyen kiszerelést nehezen kapsz!
Csak egy szár kellene?

Mennyit kér az ember érte?
jah és 2000-es évjáratú Hornet
Sziasztok! Nemrég vásárolt Hornetemhez motorolajat akarok venni, és azt akarom kérdezni, hogy mennyi kell bele? Literenként árulják amit kinéztem, de nem tudom, mennyit vegyek. 3, 4, 5 liter? Előre is köszi a segítséget!
kisGabó
Vágom,h miért is jó a fém fékcső elméletben,csak arra voltam kíváncsi,h használ e valaki ilyen csövet,h valóban érezni a változást.Én is csak a design miatt tenném fel,én meg vok elégedve a fékkel,gyári betéteket használok,fényévekkel jobb mint az utángyártott.Jobb a fék a Horneten,mint a 600-as Fazereken.
Igen az...a szervízkönyv szerint is. Lefele tudom állítani...csak fentebb nincsen....a könyv szerint meg 1300(+-) 100rpm az alapjárat jó értéke.
Vezettem haverom Kawa ER-6N-jét...ott nem volt gond az üressel...lehet, hogy ez Honda jelleg? Vagy az enyém a rossz? Állítólag ezeket ugye lefelé kell pakólgatni, de hogy 2.-ból sem tudjam egyből üresbe rakni....hát...szó-szó. Na persze nem győzöm hangsúlyozni hogy még csak 200Km-es nagymotoros múltal rendelkezem. :):)
Bizti az, az alapjárat állító csavar?
A váltó hoz nem tudok hozzá szólni mert sosem úgy állok meg, hogy 2 vagy nagyobb fokozatban legyen, nálam vele jár ha megállok, folyamatosan pakolom vissza, így a motor fék is segít a lassításban.
1-ből is könnyen kinullázom!
Tibite (bitang):-)
Szerintem, ha csak utcán használod a gépet, semmi szükség nincsen a fém fékcsőre. Ennek ellenére sokan felteszik, vagy flancból, vagy a maguk megnyugtatása végett, esetleg anyagilag bőven megtehetik. Tudtommal a fékhatás nem lesz jobb, csak a fékkaron érzel külömbséget, nem olyan puha hanem határozottabb lesz. mivel a gumi keresztmetszete megtud nőni a fémmel szemben, így azt is az olajnak kell kitölteni ami plusz tized milimétereket tesz a főfékhengeren, és addíg sem a munkahenger dugattyúit nyomja.
Remélem érthetően írtam!
Sziasztok!

Ajánlom figyelmetekbe!

http://www.sportmotor.hu/motor...
Sziasztok,
én egy 2002-es 600S Hornet tulaj lennék nemrég óta.
Jó moci,de két problémám lenne vele...az egyik hogy olyan 900rpm-nél van az alapjárat, és az alapjárat állító csavarral nem tudom feljebb tenni...valószínűleg ez az oka annak is, hogy ha behúzom a kuplungot néha menet közben lefullad. Min lehet még állítani, hogy feljebb kússzon az alapjárat?

A másik problémám még ennél is zavaróbb, elméletileg 15000km van a gépben, de olyan probléma jelentkezik, hogyha 2-esbe vagy nagyobb seb. fokozatba állok meg vele akkor a Nullába tevést el is felejthetem....ugyanis nem találja meg....ez néha 1-esben történő megállásnál is jelentkezik....lévén hogy kezdő mocis vagyok ez nekem nagyon zavaró. Mi lehet a problem? A váltó egyébként tökéletesen működik. (A moci az eladó szerint most ment át egy olajcserén (Motul), amit igazol az olaj és az szűrő állapota is)
Nektek már volt már valamelyik ezekből a problémákból?

Egyébként tényleg nagyon fasza a vas....a széles kormányt nem ajánlom rá....én azzal vettem.....hamar lett is csere belőle.

Üdv
Szia Zoli!
Köszönöm az olajjal kapcsolatos információt!
Nekem nincs fém fékcsövem,de én így is meg vagyok elégedve a fékkel.Gondolom nyáron lehet jobban észrevenni,hogy mennyivel jobb a fém mint a gumi.Mert ilyen hidegbe a gumi sem tágul.
Mondjuk az én véleményem az hogy inkább azok veszik észre a különbséget akik pályára járnak,és ott a sorozatos kemény fékezéseknél biztos nagyon jó.Na meg ugye azt írják hogy ha egyszer megveszed akkor az örökös,nem úgy mint a gumi.
Telószárat keresek a vashoz.Nagy nehezen találtam egyetlen darabot egy magánszemélynél elfogadható áron.Postán el is küldené.Újra sajnos nincs lóvém.Küldött róla képeket.Szerintetek?
Steven66 én olajszűrőből csak gyárit (Kb:3000-) Olajból Repsol MOTO SINTETICO 4T 10W40-et.(Kb:10000/5L)UNIX is árulja tudtommal. Sajnos nem fűtött garázsba áll a gépem 0, -2fokba indítás után azonnal fent van az olaj semmi szelepcsattogás pedig 33000km-es a darázs és mint a doxa. Ja és nem eszik belőle! Szerintem ez jó olaj szerintem.
Kössz az infót,neked van a gépeden fém fékcső?Vagy van itt aki átszerelte a gépét fém fékcsövesre?Mik a tapasztalatok,valóban jobb lesz a fék?
Megint tél van,hogy rohadna meg....
Itt találsz fém fékcsövet.
http://www.nagyvas.hu/motorosb...
Típus és évjárat szerint ki lehet választani.
Holnap felrakom a bukógomba rajzát mert fejből nem tudom a méreteket most.
Köszi a linket
A képen lévő hornet az enyém,2004 6. havi és magánszemélytől vettem egy Szombathely melletti faluban.
Hello SinkoHornet,

Ezen a linken van pár teló

http://shop.ebay.de/items/?_nk...

Üdv
Mihu