Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tibite!

KÖSZ AZ INFÓT!
Sziasztok !
Annyira boldog vagyok, hogy muszály ide leírnom !
Végre megvettem az álmomat, egy 99-es 600as hornetet. Gyönyörű, karcmentes, nagyon megkímélt. Németországból hozták be 30e kilóméterrel. Egyetlen egy dolog zavar kicsit: a zörgés a kupplung felöl (csak kiengedett állapotban). A fórum olvasgatása során kiderült számomra, hogy ez nem egyedi eset, ezért valószínű megmutatom szakembernek.
Végre megvan a hornettem KURVA JÓÓÓÓÓ !
Helló cb1000r,Hornet600-ról tettem fel képet az 1537-es topikban nézdd meg a bukó gombáimat.
Hello Speedee, Árpó
Ezt az irományt már régebben írtam, de érdemes átolvasni.

Nagyon ott kell lenni a szeren amikor elmész megnézni egy masinát.
Én is nagyon sokáig keresgéltem. A tapasztalataim a köv: Nagyon szeretik a fiatalabbnak mondani a motort mint az valójában + a km-el mahinálnak.
Készíts magadnak egy listát amin ha végémész akkor az átnézésnél nem felejtesz ki semmit.
Legyen rajta a listán pl a gumi, ( gyárilag rajta lévő gumi típusa, mérete )a fék ( tárcsa vastagság ), első-teló (roszda, ütésnyomok, olaj-nyom), kormánycsapágy ( lógás, túl szoros ), akkumulátor, világító- irányjelző berendezések stb.

Egy eset Kecskemétről: Sérülésmentes 2006-os masina, 2000 km írva a hírdetésben. De elől már Pirelli gumi, fekete kormány...miért is?
Az is fura lehet ha át van alakítva a masina, de nincs meg az eredeti cucc... egy földközeli kapcsolat után olcsóbb átalakítani, mint normálisan eredeti alkatsrészeből megcsinálni
Készíts nagyon sok, jó felbontású képet, hogy otthon nyugodtan össze tudd hasonlítani a masinákat.

Ha pedig külföldi a masina, vagy csak magyar rendszámmal a nevedre-írva, vagy úgy, hogy adják az eredetiséget igazoló doksit, amit az okmányiroda ad ki ( de még így is lehet probléma a származással).

Ha az eladó belemegy, vigyétek el együtt egy szakműhelybe ahol átnézik a masinát. Ez pénzbe kerül de megéri.

A váz nagyon lényeges! Ne legyen ütve sérülve, megtekeredve! Az nagyon veszélyes! A vázat géppel tudomásom szerint csak a Red Baron tud ellenőrizni,ők pedig csak salyát motorokkal foglalkoznak.

Ja és egy nagyon fontos dolog: motort vásárolni nyugodtan megfontoltan kell, ahol azt mondják, hogy gyorsba, okosba olcsón az már fura.

És utoljára a saját tapasztalatom: kb 8 hónapig kerestem a használt piacon Hornetet...végül pedig vettem egy masinát szalonból.

Ha küldesz egy mail címet, akkor átküldöm az általam készített ellenőrzőlistá.

Jó kersegélést.
Mihu
Helló,köszönöm a segítséget...nehéz lesz találni 1 jó példányt,de remélem összejön..apropó...nincs valakinek 2004körüli jó állapotú eladója?
Köszönöm mindenkinek a segítséget, megnyugodtam, valóban ki lehet kapcsolni a HISS villogóját.
Üdv! Semmiféle típushiba nincs a Horneteknél, a vezérműláncfeszítő kattoghat hidegen nagyon halkan, ennyi az összes, ami felmerülhet.
Ha valamerre félrehúz, valószínű estek már vele, és a futómű nem az igazi, a váltónak simán kell vennie a fokozatokat, az is utalhat a gyilkolásra, meg érdemes megnézni a kormányvégeket, lábtartókat, kipufogót, meg idomon karcokat, amik esésről árulkodnak.
Helló!
Érdeklödnék hogy a Horneteknél milyen tipushibák lennének.
Lett volna 1 kiszemelt példány de annak a kormánya kis sebességnél is jobbra húz nagyon és fel-,visszaváltáskor sem kapcsol egyszerűen. Elöre is kössz a válaszotok!üdv
Helló!

Tudna valaki 2006-os mocihoz való bukógombárol rajzot feltenni ?
Hi Teaser
Ambrusnak igaza van, kipróbáltam ha a műszerfal bal oldalán az alsó kis gombot hosszan nyomod gyújtás alatt, azzal tudod ki be kapcsolni hogy villogjon-e a HISS vagy ne.
Hali Teaser!
A led ha kiveszem a kulcsot, nekem is villog, én úgy szoktam meg... de ki lehet kapcsolni amúgy. Ha jól emlékszem a jobb oldali kis gombocska hosszantartó nyomásával talán, vagy csak párszor megkell nyomni, valami ilyesmi.Ha nem jössz rá, akkor írj, megnézem, hogy is van pontosan...
üdv.
Jajjj!Bocsánat!Bunkó voltam....új vagyok itt,szeretnék csatlakozni a fórumhoz!Mégegyszer bocsi!
Sziasztok!Kormányt szeretnék cserélni a 2007-es Hornetemben,azt szeretném megkérdezni,van-e valaki köztetek,aki már elkövette ezt a merényletet?Milyen gyártmányú lenne,amit fel tudnék rakni rá ehelyett a krómozott csoda helyett?Ja,és hol tudnám ezt megvenni?Előre is köszi a segítséget!Király a fórumotok!
Hello
Nem tudom hogy ilyesmire gondoltál-e én innen töltöttem le a szerelési kézikönyvet
hornet 600
Hello Zoli
Úgy csináltattam a sárvédőt(arra gondolsz gondolom), nem emlékszem pontosan de 13-15 ezer körül volt, egy kicsit kellett csak a lyukakon tágítanom és egyből passzolt is. Fekete színben készíti a srác, mondjuk én már átfújtam narancs színűre. A srácot Csabának hívják a száma 06 20 323 58 96
Ha túl snassznak találod be tudom karbon mintájúra fóliázni
Apropó, kezelési könyv nincsen véletlenül neten, vagy valakmelyik jólelkű embertársamnak? Az sem baj, ha magyar nyelvű
Megkaptam, köszi
Holnap meglesem a gépet, a leírás alapján ezek szerint nincs gubanc, ki lehet kapcsolni
Hogy áll az átalakitás ?

Bukógombárol sikerült rajzot szerezned ?
TEASER!

A mail cimedre átküldtem a kezelési kézikönyv ide vonatkozó részét!
TEASER !

Mivel kivetted az aksit igy van pár dolog ami visszaáll alapállapotba! Pl. a HISS visszajelző beállitása.
gyártási évet honnan lehet kideríteni?

van magyar hornetes oldal?
Szevasztok jola láttam a farokidom alatti részt frankón megoldottad erősen érdekelne, hogy mint készült ha nem titok.
Elméletileg jól kötötted, viszont ha megkérdezted a szervízben beírhatnál hogy mit mondtak mivel kíváncsi lennék hogy mi nem volt jó köszönöm
Típushibákat ne keress a Hornetben
Azt, hogy mire érdemes odafigyelni, azt hiszem Mihu írta le pár sorral lejjebb.
köszi a választ!
tudnál tippeket, tanácsokat adni, hogy mire kell odafigyelni használt darázs vásárlásakor?
vannak típushibái?