Sziasztok !
Annyira boldog vagyok, hogy muszály ide leírnom !
Végre megvettem az álmomat, egy 99-es 600as hornetet. Gyönyörű, karcmentes, nagyon megkímélt. Németországból hozták be 30e kilóméterrel. Egyetlen egy dolog zavar kicsit: a zörgés a kupplung felöl (csak kiengedett állapotban). A fórum olvasgatása során kiderült számomra, hogy ez nem egyedi eset, ezért valószínű megmutatom szakembernek.
Végre megvan a hornettem KURVA JÓÓÓÓÓ !
Hello Speedee, Árpó
Ezt az irományt már régebben írtam, de érdemes átolvasni.
Nagyon ott kell lenni a szeren amikor elmész megnézni egy masinát.
Én is nagyon sokáig keresgéltem. A tapasztalataim a köv: Nagyon szeretik a fiatalabbnak mondani a motort mint az valójában + a km-el mahinálnak.
Készíts magadnak egy listát amin ha végémész akkor az átnézésnél nem felejtesz ki semmit.
Legyen rajta a listán pl a gumi, ( gyárilag rajta lévő gumi típusa, mérete )a fék ( tárcsa vastagság ), első-teló (roszda, ütésnyomok, olaj-nyom), kormánycsapágy ( lógás, túl szoros ), akkumulátor, világító- irányjelző berendezések stb.
Egy eset Kecskemétről: Sérülésmentes 2006-os masina, 2000 km írva a hírdetésben. De elől már Pirelli gumi, fekete kormány...miért is?
Az is fura lehet ha át van alakítva a masina, de nincs meg az eredeti cucc... egy földközeli kapcsolat után olcsóbb átalakítani, mint normálisan eredeti alkatsrészeből megcsinálni
Készíts nagyon sok, jó felbontású képet, hogy otthon nyugodtan össze tudd hasonlítani a masinákat.
Ha pedig külföldi a masina, vagy csak magyar rendszámmal a nevedre-írva, vagy úgy, hogy adják az eredetiséget igazoló doksit, amit az okmányiroda ad ki ( de még így is lehet probléma a származással).
Ha az eladó belemegy, vigyétek el együtt egy szakműhelybe ahol átnézik a masinát. Ez pénzbe kerül de megéri.
A váz nagyon lényeges! Ne legyen ütve sérülve, megtekeredve! Az nagyon veszélyes! A vázat géppel tudomásom szerint csak a Red Baron tud ellenőrizni,ők pedig csak salyát motorokkal foglalkoznak.
Ja és egy nagyon fontos dolog: motort vásárolni nyugodtan megfontoltan kell, ahol azt mondják, hogy gyorsba, okosba olcsón az már fura.
És utoljára a saját tapasztalatom: kb 8 hónapig kerestem a használt piacon Hornetet...végül pedig vettem egy masinát szalonból.
Ha küldesz egy mail címet, akkor átküldöm az általam készített ellenőrzőlistá.
Üdv! Semmiféle típushiba nincs a Horneteknél, a vezérműláncfeszítő kattoghat hidegen nagyon halkan, ennyi az összes, ami felmerülhet.
Ha valamerre félrehúz, valószínű estek már vele, és a futómű nem az igazi, a váltónak simán kell vennie a fokozatokat, az is utalhat a gyilkolásra, meg érdemes megnézni a kormányvégeket, lábtartókat, kipufogót, meg idomon karcokat, amik esésről árulkodnak.
Helló!
Érdeklödnék hogy a Horneteknél milyen tipushibák lennének.
Lett volna 1 kiszemelt példány de annak a kormánya kis sebességnél is jobbra húz nagyon és fel-,visszaváltáskor sem kapcsol egyszerűen. Elöre is kössz a válaszotok!üdv
Hi Teaser
Ambrusnak igaza van, kipróbáltam ha a műszerfal bal oldalán az alsó kis gombot hosszan nyomod gyújtás alatt, azzal tudod ki be kapcsolni hogy villogjon-e a HISS vagy ne.
Hali Teaser!
A led ha kiveszem a kulcsot, nekem is villog, én úgy szoktam meg... de ki lehet kapcsolni amúgy. Ha jól emlékszem a jobb oldali kis gombocska hosszantartó nyomásával talán, vagy csak párszor megkell nyomni, valami ilyesmi.Ha nem jössz rá, akkor írj, megnézem, hogy is van pontosan...
üdv.
Sziasztok!Kormányt szeretnék cserélni a 2007-es Hornetemben,azt szeretném megkérdezni,van-e valaki köztetek,aki már elkövette ezt a merényletet?Milyen gyártmányú lenne,amit fel tudnék rakni rá ehelyett a krómozott csoda helyett?Ja,és hol tudnám ezt megvenni?Előre is köszi a segítséget!Király a fórumotok!
Hello Zoli
Úgy csináltattam a sárvédőt(arra gondolsz gondolom), nem emlékszem pontosan de 13-15 ezer körül volt, egy kicsit kellett csak a lyukakon tágítanom és egyből passzolt is. Fekete színben készíti a srác, mondjuk én már átfújtam narancs színűre. A srácot Csabának hívják a száma 06 20 323 58 96
Ha túl snassznak találod be tudom karbon mintájúra fóliázni
KÖSZ AZ INFÓT!