Most mar csak sv van, ezres. Eddigi atlag 6-7liter kozott volt, amikor varosban brummogtunk csak akkor megette a 10et. Kivancsi vagyok normalis tempoban (90-110) mennyit fog enni, mert az idei 1600km alatt meg nem mentem vele 2kmnel tobbet 130 alatt
Nekem a legjobb két személlyel 4,5. Nagy átlagban gyári leömlővel 5-5,5l. Autópályán tartós 150-es tempónál viszont elég szomjas lesz
Nekem PC41 van, a PC36 szerintem ettől kicsit többet ehet.
Sziasztok! A fogyasztás témába szeretnék beszállni :) Nekem a pc34-es nyugis túra tempóval 4.5-5 liter között fogyaszt, van amikor elkap a hév és cibálni van kedvem a száját :D akkor olyan 6-7 között megáll, de tény nem vagyok egy őrült motoros :) Jó lenne tudnunk, hogy van-e sportdob a gépeden mert az is megnövelheti a fogyasztást, vagy tévedek? :D Ja és megnyugtatlak a fogyasztás a legkisebb probléma, összeszámoltam eddig mennyit költöttem a motorra és a benzin a legcsekélyebb közülük :D
Jaigen: a múltkor tanpályán gyakorolgattam vagy 2 órát (intenzív gyorsítás-lassítás, lendületes szlalomok, szűk fordulók, 1.-2. sebességfokozat), na ettől is szomjasabb lett, mint általában!
Hú, izgalmas körkérdés! Írjatok minél többen, én is kíváncsi vagyok, kinek mennyit eszik a vas!
Város és város környéki használat:
sok elindulás-megállás, sűrű váltogatás, átlag 5-6 ezres fordulat, max. 3.-4. sebességfokozat
7 liter / 100 km
Túra:
egyenletes haladás, kb. 4 ezres fordulat, felpakolva 6. fokozatba
5,5 - 6 liter / 100 km
@KisCefi: a leírás alapján te főleg "túra üzemmódban" használod, szerintem ezért az alacsony fogyasztás. A 3-4 ezres fordulattal nekem személy szerint az a "bajom", hogy a Hornet ott még bőven alszik, az ereje, karaktere (és ezzel együtt az örömfaktor) jóval feljebb jön csak meg.
Azt kell mondjam nem sok a 7 liter. Nekem karbis PC34-esem van és ha túrázgatok, akkor az etalon 5 literrel megyek, szóval nincs benne hiba. Országúton ha megcibálom, 10 ezernél váltom el, simán megvan a 7 liter. EuroRing-en megitattam már vele 8 litert is. A teljesítmény oltárán áldozni kell.
Üdvözletem!
A felhasználásod alapján szerintem marha sokat fogyaszt a géped
Nekem nagy átlagban 5-5.2 között fogyaszt kb 250-260 km között szokott az
üa. szintjelzöm szaladni, ugrálni és akkor tankolok 13litert.
Hozzáteszem 80% ban 3-4ezres fordulaton használom a gépet, csak én vagyok rajta, na persze nem vok egy nagy darab a 70kg-al. Na meg persze a belvárost nagyba elkerülöm. Szerintem a nagy átlagnak 5-5.5 között eszik a gépe, de ha kinyomják a szemét azért a 7 liter sok, nah persze a ringen lehet hogy ezt is lenyeli, bár kiváncsi vagyok hogy a pc41-es injektoros gépek mennyit esznek nyugis gurulás mellett.
Ha megfogadod a tanácsomat, akkor átnézeted a gépedet egy hozzáértövel
Srácok! Csak kíváncsiságból: alattatok mennyit eszik a Hornet?
Nekem 7 liter / 100km: kb. 170 km-t megyek el egy tankkal, majd 12 litert szoktam tankolni.
Főleg Budapest + agglomeráció, átlag 5-6 ezres fordulat.
Persze van benne 3 ezres araszolás és 8-9 ezres döngetés is. 10 ezer fölé nem szoktam pörgetni.
600-as Horneten (2008-as évjárat - PC41) ha műszerfalat cserélek, akkor az új műszerfalon, hogy tudom beállítani (beállíttatni), hogy a réginek megfelelő km-t mutassa? Nem trükközni akarok, csak azt, hogy az új óra is a régin szereplő óraállást mutassa.
A gond az, hogy a réginek pont ott sérült a folyadékkristályos része, ezért csak a saját kimutatásom alapján tudom megmondani +-100km, hogy mennyit kéne az újnak mutatnia. A vezérlésből kinyerhető-e valahogy a pontos adat? Hogyan? Esetleg van valaki, aki tud ilyet csinálni?
Esetleg szüksége lehet rá valakinek.
Eladó lett oldaltáskatartóm (Givi T214, 2000-es Horneten volt, fix 12.000Ft) és textil oldaltáskáim (B-Star, 0km-es, fix 15.000Ft)!
Hát, azt én sem tudom, hogy csak a lámpát, vagy az egész immo rendszert kapcsolja-e ki.
Én minden esetre jobb szeretem, ha villog amikor lerakom a motort, mert legalább messziről látszik, hogy van valami lopás elleni védelem a motoron.
áhh, ezer hála a manual-ért, én az istennek se találtam meg neten.
Igen, sajna az immo nincs benne ahogy látom, de legalább már tudom hogy kell beállítani az órát :D
Egyébként tegnap este kipróbáltam és tényleg a jobb oldali gombbal lehet az immot ki-be kapcsolni, csak azt nem tudom, hogy pontosan mit kapcsolok ki vele.
Város: 7 liter /100 km
Túra: 5 liter / 100 km
És van 1-2 mázlista 4 és 5 liter közötti fogyasztással. Gondolom leginkább túra üzemmódban.
Nekem PC41 van, a PC36 szerintem ettől kicsit többet ehet.
De nyugi, az sv varosban megeszi a 10et es ha adok az elvezeteknek akkor szerpentinen is a 8at
Város és város környéki használat:
sok elindulás-megállás, sűrű váltogatás, átlag 5-6 ezres fordulat, max. 3.-4. sebességfokozat
7 liter / 100 km
Túra:
egyenletes haladás, kb. 4 ezres fordulat, felpakolva 6. fokozatba
5,5 - 6 liter / 100 km
@KisCefi: a leírás alapján te főleg "túra üzemmódban" használod, szerintem ezért az alacsony fogyasztás. A 3-4 ezres fordulattal nekem személy szerint az a "bajom", hogy a Hornet ott még bőven alszik, az ereje, karaktere (és ezzel együtt az örömfaktor) jóval feljebb jön csak meg.
A felhasználásod alapján szerintem marha sokat fogyaszt a géped
Nekem nagy átlagban 5-5.2 között fogyaszt kb 250-260 km között szokott az
üa. szintjelzöm szaladni, ugrálni és akkor tankolok 13litert.
Hozzáteszem 80% ban 3-4ezres fordulaton használom a gépet, csak én vagyok rajta, na persze nem vok egy nagy darab a 70kg-al. Na meg persze a belvárost nagyba elkerülöm. Szerintem a nagy átlagnak 5-5.5 között eszik a gépe, de ha kinyomják a szemét azért a 7 liter sok, nah persze a ringen lehet hogy ezt is lenyeli, bár kiváncsi vagyok hogy a pc41-es injektoros gépek mennyit esznek nyugis gurulás mellett.
Ha megfogadod a tanácsomat, akkor átnézeted a gépedet egy hozzáértövel
Nekem 7 liter / 100km: kb. 170 km-t megyek el egy tankkal, majd 12 litert szoktam tankolni.
Főleg Budapest + agglomeráció, átlag 5-6 ezres fordulat.
Persze van benne 3 ezres araszolás és 8-9 ezres döngetés is. 10 ezer fölé nem szoktam pörgetni.
600-as Horneten (2008-as évjárat - PC41) ha műszerfalat cserélek, akkor az új műszerfalon, hogy tudom beállítani (beállíttatni), hogy a réginek megfelelő km-t mutassa? Nem trükközni akarok, csak azt, hogy az új óra is a régin szereplő óraállást mutassa.
A gond az, hogy a réginek pont ott sérült a folyadékkristályos része, ezért csak a saját kimutatásom alapján tudom megmondani +-100km, hogy mennyit kéne az újnak mutatnia. A vezérlésből kinyerhető-e valahogy a pontos adat? Hogyan? Esetleg van valaki, aki tud ilyet csinálni?
Esetleg szüksége lehet rá valakinek.
Eladó lett oldaltáskatartóm (Givi T214, 2000-es Horneten volt, fix 12.000Ft) és textil oldaltáskáim (B-Star, 0km-es, fix 15.000Ft)!
Tel.:+363066729negyvenöt
Én minden esetre jobb szeretem, ha villog amikor lerakom a motort, mert legalább messziről látszik, hogy van valami lopás elleni védelem a motoron.
Igen, sajna az immo nincs benne ahogy látom, de legalább már tudom hogy kell beállítani az órát :D
Egyébként tegnap este kipróbáltam és tényleg a jobb oldali gombbal lehet az immot ki-be kapcsolni, csak azt nem tudom, hogy pontosan mit kapcsolok ki vele.
Még egyszer köszi!