Én végül szerviz nélkül be tudtam indítani, "kijárattam" a benzint és beindult 3/4 szívatóval. Mióta tudom a bűvös szívató állást, azóta nem volt gond.
Mostanában valaki járt úgy, hogy a motoralkatresz.eeúú-ról rendelt terméke még 3 hét után sem jött meg!? Még mindig "beszerzésre vár" státuszban van. (amúgy kerékcsapágyat rendeltem).
Csávónak írtam email-ben de nem válaszolt.
Eddig sosem volt probléma a rendeléssel de most már
Én gáz nélkül inditottam teljes szivatoval, és hogy orvosoltad a problémát? Gyertya ki szikra néz, kicsit megjáratni gyertya vissza vagy esteleg kel még valamire figyelni?
Az első hetekben én is szenvedtem mire kitapasztaltam, hogy szereti az indítást az enyém. Hasonló élményt okoztam én is magamnak azzal, hogy túlszívattam a gázkar cibálással.
Már átnézettem szervizbe volt, és mikor elhoztam indult is de egy hét állás után ma jártam vele így de akkor kikapom a gyertyákat és megnézem azok mit mutatnak de állitolag azt is cserélték :) .Köszönöm a gyors válaszod.
1.
Az indítómotor forog rendesen? Lehet, hogy lemerült az akksi. Töltsd fel és úgy próbáld. Vagy bikázd be pl. autóról.
2.
Esetleg gázt is húztál neki szivató mellé? Akkor valószínűleg beköpte a gyertyákat. Vagy szivató, vagy gáz, a kettő együtt nem jó ötlet. Meg kell tisztítani a gyertyákat és úgy megpróbálni újra.
Egyébként, ha most vetted, szerintem nézesd át alaposan egy megbízható szerelővel, mert valószínűleg akad rajta szerelni való.
Honnan vetted? Magánszemélytől, vagy valamelyik kereskedőtől?
Sziasztok kis problémám lenne vettem egy 2003 as hornetet egy hete pöcre indult.Mai inditásnál szivató ráhuz inditás, be is indult, de utánna nem tudta magát össze szedni leált, és a többi inditásnál már nem indul.Ha tudnátok mondani valamit esetleg másnak volt már ilyen problémája és hogy lehet megoldani azt megköszöném
Üdv szakik !
Volna egy olyan kérdésem hogy 2003as darázsnál gyújtást ráadom és ugye mindkét mutatónak a műszerfalon ki kell mennie végállásig.
DE az enyémen a fordulatszám mérő csak alig 2000ig leng ki és szerintem nem is mutatja a valós fordulatszámot igaz törve volt a műszerfal és a lámpa búra meg a ford. szám mérő óra is vajon csak a mutató volna megszorulva vagy előfordulhat hogy más műszeres gondja is van
Várom a választ köszi
Szia Üdvözletem!
Én már próbáltam felszerelni, de esélytelen
Vagy bukógombát szerelsz fel, vagy marad a mostani állapot.
Én inkább így hagyom, szerintem többet ér a bukócső, mint a gomba, bár ne keljen
egyiket se kipróbálni
Pedig 8000ft lett volna a hasidom felfogatással csavarokkal
Sziasztok!
Volna egy kérdésem!2005-ös 600-as hornetre lehet tenni hasidomot,ha bukócsővel van felszerelve?(Bocs,ha hülyeséget kérdeztem..)Köszönöm!Üdv!
Egy kis segitséget szeretnék kérni. Honda CB1000R motorról van szó.
Elkezdtem lecserélni a gyári indexeket ledesre. Kicseréltem a relét, majd neki álltam az elejének. Villog mind a kettő, külön is, meg együtt is.
Folytattam hátul, felraktam az egyik oldalra(jobb oldal) , villog külön is meg együtt a három(negyediket még nem raktam fel). Megnéztem ismét hogy külön villog-e jobb oldali, nem villog. Megnéztem a biztositékokat, mind ok.
Vissza raktam az összes gyári indexet, meg a relét is. Nem villognak.
Mi lehet a gond? Tudnátok tanácsot, segitséget adni?!
Köszönöm előre is!
Csávónak írtam email-ben de nem válaszolt.
Eddig sosem volt probléma a rendeléssel de most már
1.
Az indítómotor forog rendesen? Lehet, hogy lemerült az akksi. Töltsd fel és úgy próbáld. Vagy bikázd be pl. autóról.
2.
Esetleg gázt is húztál neki szivató mellé? Akkor valószínűleg beköpte a gyertyákat. Vagy szivató, vagy gáz, a kettő együtt nem jó ötlet. Meg kell tisztítani a gyertyákat és úgy megpróbálni újra.
Egyébként, ha most vetted, szerintem nézesd át alaposan egy megbízható szerelővel, mert valószínűleg akad rajta szerelni való.
Honnan vetted? Magánszemélytől, vagy valamelyik kereskedőtől?
Volna egy olyan kérdésem hogy 2003as darázsnál gyújtást ráadom és ugye mindkét mutatónak a műszerfalon ki kell mennie végállásig.
DE az enyémen a fordulatszám mérő csak alig 2000ig leng ki és szerintem nem is mutatja a valós fordulatszámot igaz törve volt a műszerfal és a lámpa búra meg a ford. szám mérő óra is vajon csak a mutató volna megszorulva vagy előfordulhat hogy más műszeres gondja is van
Várom a választ köszi
Én már próbáltam felszerelni, de esélytelen
Vagy bukógombát szerelsz fel, vagy marad a mostani állapot.
Én inkább így hagyom, szerintem többet ér a bukócső, mint a gomba, bár ne keljen
egyiket se kipróbálni
Pedig 8000ft lett volna a hasidom felfogatással csavarokkal
Volna egy kérdésem!2005-ös 600-as hornetre lehet tenni hasidomot,ha bukócsővel van felszerelve?(Bocs,ha hülyeséget kérdeztem..)Köszönöm!Üdv!
Egy kis segitséget szeretnék kérni. Honda CB1000R motorról van szó.
Elkezdtem lecserélni a gyári indexeket ledesre. Kicseréltem a relét, majd neki álltam az elejének. Villog mind a kettő, külön is, meg együtt is.
Folytattam hátul, felraktam az egyik oldalra(jobb oldal) , villog külön is meg együtt a három(negyediket még nem raktam fel). Megnéztem ismét hogy külön villog-e jobb oldali, nem villog. Megnéztem a biztositékokat, mind ok.
Vissza raktam az összes gyári indexet, meg a relét is. Nem villognak.
Mi lehet a gond? Tudnátok tanácsot, segitséget adni?!
Köszönöm előre is!
Mé ne kapnád meg?