Wayteq-re felmegy az igo,ugy tudom, de nem legalisan. Probald ki napon a kijelzo fenyerejet, tokban meg jobban tukrozodik minden es lehet latni se fogod.
Sziasztok! 98-as Hornetemre keresek fekete vagy dark smoke plexit ( A Puig ami idáig fent volt egyszerűen darabokra tört úgy hogy nem csináltam vele semmit :D ) Hol nézegessek? Vagy ha van valakinek eladó az is érdekelne.
Tudom, hogy magam ellen beszélek, de szerintem nincs értelme megvenni.
Külső borítás ripityára törött, folyadékkristályos részből csak az üzemanyagszint és talán a vízfőfok használható. (Törött az üveg.) Az egyéb visszajelzők: olaj, index, refi, stb. okésak. A tartókonzolra felfogató aszem 3 csavarból az egyik tőben letörött. Próbálok majd a jövő héten képet feltenni.
2008-as Hornet (PC41) esetében, mi tárolja a futott km-ek számát? A műszerfalban lévő valami kis memória? Ha igen, akkor csere után hogy lehet belőni a régi kmóra állást?
Történt ugyanis a hétvégén olajcsere után egy kisebb malőr és a műszerfal tartókonzollal együtt tuti cserés.
Tudtok esetleg olyan motorbontót, ahol vannak ilyen "frissebb" cuccok is?
Megértelek, az ilyen hang megmozgatja belülről az embert, én is odavagyok érte!
Csak hát ugye ez egy bazi nagy V2, egy 1700 köbcentis chopper blokk (talán a Yamaha Wild Star-ból). Nem igazán ugyanaz a kategória...
Hang szempontjából a V2 (és V4) blokkok verhetetlenek - és nem elsősorban a kipufogó miatt.
En eddig a legszebb ha got eddig egy cbr600rrtol hallottam egy leovince dobbal. Ha huzta akkor az az igazi erces hangja volt viszont ha osontunk akkor inkabb mely hangja volt
Hááát... nem tudom. A teljesen ovális Leo Vince SBK pl. egyáltalán nem tűnik "dohogósnak" a Hornet-en. Inkább olyan ...semmilyen. De a k***drága akra sem dohog szerintem. A "dohogáshoz" nem elsősorban kipufogó, hanem V2 vagy V4 kell.
A "dobnak alig nevezhető csövek repedtfazék hangja" ellenben (számomra) leginkább a MotoGP világát idézi.
Koliban sokszor hallgattuk hogy jön valami üvölt, még mindig jön. Gondoltuk majd fénysebességgel elhasít valami. Aha. Egy 600as motor (hornet és fazer volt a leggyakoribb) 50el ment el az úton de olyan volt mintha 200zal jött volna
Azt meg elfelejtettem leirni az xcone dobbal kapcsolatosan, hogy az enyemben szetfurt killer volt...Elvittem a proex-hez, rakattam ra a gyarinal vekonyabb es hosszabb csovet. A poen az, hogy meg igy is 100db-lel uvoltott 4-5e fordulaton.
Sicc komamnak van fent mivv oval dob, killer nelkul is szep hangja van.
a nagyobb, ovaloknak altalaban melyebb dohogos hangja van mig az xcone fele eppen hogy dobnak nevezheto csoveknek inkabb ilyen repedtfazek uvolto, szerintem fulserto hangja van (csak hogy legyen a masik taborbol is )
"...az Oval és az Xcone között hangban van-e nagy különbség?"
Nos, dobok között két fajta van: az X-Cone ...meg az összes többi.
Viccen kívül:
Az X-Cone hangját néhány hozzászólással ezelőtt tárgyaltuk. Érces, rekedt, erőszakos, mega-über-brutális ...nem az az átlagos 600ccm-sor-4-sikítás. És db killer-t bent hagyva is hangosabb mint sok sportdob killer nélkül.
Van aki imádja és van aki gyűlöli (én az előbbi tábort gyarapítom). Mivv Oval-t élőben még nem hallottam, de tök más a két dob alakja, szóval valószínűleg más az "orgánum" is.
Wayteq-re felmegy az igo,ugy tudom, de nem legalisan. Probald ki napon a kijelzo fenyerejet, tokban meg jobban tukrozodik minden es lehet latni se fogod.
Ki milyen GPS-t használ motoron?
Kinéztem magamnak a Wayteq x880-at, mert az Árukereső.hu szerint elég sokan azt választották, de
- Vajon jól használható-e motoron is? Természetesen megfelelő tokba helyezve.
- Vajon milyen navigációs szoftver telepíthető rá, amihez vannak / lesznek megfelelő térképfrissítések is?
Előre is kösz a tippeket, tapasztalatokat!
Engem igazából a számlap érdekelne.
Külső borítás ripityára törött, folyadékkristályos részből csak az üzemanyagszint és talán a vízfőfok használható. (Törött az üveg.) Az egyéb visszajelzők: olaj, index, refi, stb. okésak. A tartókonzolra felfogató aszem 3 csavarból az egyik tőben letörött. Próbálok majd a jövő héten képet feltenni.
2008-as Hornet (PC41) esetében, mi tárolja a futott km-ek számát? A műszerfalban lévő valami kis memória? Ha igen, akkor csere után hogy lehet belőni a régi kmóra állást?
Történt ugyanis a hétvégén olajcsere után egy kisebb malőr és a műszerfal tartókonzollal együtt tuti cserés.
Tudtok esetleg olyan motorbontót, ahol vannak ilyen "frissebb" cuccok is?
Csak hát ugye ez egy bazi nagy V2, egy 1700 köbcentis chopper blokk (talán a Yamaha Wild Star-ból). Nem igazán ugyanaz a kategória...
Hang szempontjából a V2 (és V4) blokkok verhetetlenek - és nem elsősorban a kipufogó miatt.
http://youtu.be/tm8xy-n58Ts
A masik meg egy daytona a gyari arrowval
A "dobnak alig nevezhető csövek repedtfazék hangja" ellenben (számomra) leginkább a MotoGP világát idézi.
Sicc komamnak van fent mivv oval dob, killer nelkul is szep hangja van.
Nos, dobok között két fajta van: az X-Cone ...meg az összes többi.
Viccen kívül:
Az X-Cone hangját néhány hozzászólással ezelőtt tárgyaltuk. Érces, rekedt, erőszakos, mega-über-brutális ...nem az az átlagos 600ccm-sor-4-sikítás. És db killer-t bent hagyva is hangosabb mint sok sportdob killer nélkül.
Van aki imádja és van aki gyűlöli (én az előbbi tábort gyarapítom). Mivv Oval-t élőben még nem hallottam, de tök más a két dob alakja, szóval valószínűleg más az "orgánum" is.