Nem biztos, hogy a jobb gomb, lehet, hogy a bal - már nem emlékszem. Úgy kell csinálni, hogy ráadod a gyújtást, pár másodpercig nyomva tartod a gombot, amíg felvillan a HISS, majd leveszed a gyújtást. Visszakapcsolás ugyanígy.
Amúgy azt hiszem, ez a "varázslás" pont nincs leírva a manual-ban, én is itt a fórumon olvastam. És működött.
Szia!
Én is Wayteq X920Bt navit használtam autós tartóval a szélvédő plexire cuppantva és tökéletesen tette a dolgát! Még napsütésben is teljesen jól látható volt a kijelző!
Annyi lett vele, hogy valami oknál fogva alaplap hibás lett (nem hiszem, hogy a motoros használattól), így lett helyette egy X980Bt, de azt még nem próbáltam...
Az X920Bt pár szempontból jobb készülék volt, hiába régebbi fejlesztés! Sokkal tovább bírta az akksija és volt benne fényérzékelő....
Annyi hátránya van az autós naviknak a motorossal szemben, hogy a Bluetooth-ja csak egyirányú, így csak fogadni tudja a jelet, kifelé már nem kommunikál! Tehát Bluetooth head szettel nem tudod használni a navit, csak a telefont tudja kihangosítani... és gondolom kevésbé bírják az esőt..., de egy megfelelő tokban, vagy a szélvédő védelme alatt semmi baja nem lesz!
Én bátran ajánlom, legfőképp az áruk miatt!
A telefonos navi szerintem nem annyira jó megoldás, mert az okos telefonok kijelzője napfénynél abszolút nem látszanak!
Sziasztok! Egy 2003-as 600-as Hornet-em van. Olyan problemam van, hogy esoben, illetve nagyobb tocsan athaldva leall az egyik henger. Gondolom a gyertyapipa vagy kabel letestelhet az adott hengernel. Mas is tapasztalt ilyet? Mi lehet a megoldas erre? Koszi a valaszokat!
Jaja, ez normális.
Sőt, teljesen is ki lehet kapcsolni a HISS lámpa villogását, a műszerfalon az egyik (talán a jobb oldali?) gomb hosszan történő nyomva tartásával. Vissza ugyanígy.
Sziasztok!
Nem rég vettem egy 2003-as Hornetet és csak az lenne a kérdésem, hogy az lehetséges hogy a H.I.S.S. 24 óra elteltével kikapcsolja a villogó piros ledet?
Ma vettem észre hogy nem villog. Majd mikor rátettem a gyújtást,levettem, majd kivettem a kulcsot, újra elkezdett villogni.
Bocsi az amatőr kérdésért, de nem volt még Hondám és nem tudom hogy működik a rendszer.
Nem tudom nekem ott is ment ráadást ausztriában, azt nem is mondom vagyis igen mondom, hogy mobilra hamarabb kijön az új IGO. Itt tartunk, mobilt kell használni, és nem kell tökölni a pakolással, elvégre az mindig nálad van?!
Egyszer volt gondol kint mentem úgy kb 150 körül két személlyel és mondta 50 méter múlva térj le balra, na ez szerintem rossinak se ment volna:-D.Ráadást mivel a képernyő sötét így, nem is kajál áramot annyit mint amit nézni kell.
Nem rábeszéllek de egy próbát megér, gondolom mobilod van IGO-t meg egy 14 éves is rárakja már neked.
Hát... az ár-érték arányt latolgatva kezdem én is emellett a módszer mellett letenni a voksot. Mondjuk városban, ahol sűrűn egymás után kell kanyarogni jobbra-balra, nem biztos, hogy annyira hatékony. Vagy... na majd kipróbálom!
Csak egy pár észrevétel, hogy mekkorát fejlesztett a Honda már megint:
1 egyértelműen látszik, hogy ez már biohibrid
2 a lánc átkerült jobbra, és végre védett házban van!
3 olyan stabil lett a kormány hogy nem kell hozzá már végsúly sem
4 új eldőlésgátló rásegítés került rá
5 Cafe Racer forma:-D
6 kormánymagasító
7 olyan elektronika hogy egy kétéves is simán elvezeti
Köszönöm a válaszod! Utánanéztem ennek a cuccnak és 165 ezer egy GPS-ért ...k*rva drága! De valami eszméletlenül! Hogy a túróba lehet ennyit kérni egy GPS-ért?!
Esetleg másnak egyéb tapasztalat? Vagy valóban csak egy ilyen méregdrága motoros GPS volna az egyetlen használható megoldás?
Inkább úgy fogalmaznék, hogy egy 90 lóerős gépnél felesleges. Egy papírszűrő még sportdobos, nyitott rendszernél is ugyan úgy "kiszolgálja" levegővel, mint a K&N. Nekem van mindkettő és semmi különbséget se lehet észrevenni köztük.
Sziasztok
Kérdésem lenne!
Vettem egy 2001-es 600as Hornetet sérült állapotban! A műszeregység cserés lesz! Jelenleg fehér számlapos és hőfokmérős műszeregység van benne, de láttam hogy létezik üzemanyag szintjelzős is! Kérdésem a következő: Min kell módosítani illetve mit kell beszereznem ahhoz hogy én betudjam ezt kötni? Válaszokat köszönöm!
http://owners.honda.com/assets...
Nem biztos, hogy a jobb gomb, lehet, hogy a bal - már nem emlékszem. Úgy kell csinálni, hogy ráadod a gyújtást, pár másodpercig nyomva tartod a gombot, amíg felvillan a HISS, majd leveszed a gyújtást. Visszakapcsolás ugyanígy.
Amúgy azt hiszem, ez a "varázslás" pont nincs leírva a manual-ban, én is itt a fórumon olvastam. És működött.