Üdv
200-230 euro között szép számmal vannak az ebay-en mivv x-cone dobok (személyes kedvencem nekem is)
Bár nem mondanám kínainak, de nekem tetszenek a danmoto dobok is, ami szállítással +1 db killerel amit amugy nem adnak hozzá 150 dollár (50ezer ft) csak azok nem e jelesek...
Akra meg társai meg hát..... annyival nem jobbak, bár kitudja
Hangra akkor is a mivv
Ha meg hazai akkor meg martin dob 50ezer, bár van raptor meg bodis is de azok nem tudom milyen árban dolgoznak
A vadonatúj külföldi, márkás dobok mind olcsóbbak ebay-ről rendelve. Alább egy lehetőség a sok közül. Vagy tudsz ennél olcsóbban vadonatúj Mivv X-Cone-t összekötőcsővel, és minden tartozékkal (csavar, rugó, db killer) együtt? Mellesleg free shipping.
Persze használt márkásat, vagy hazai dobot lehet kapni valamivel olcsóbban itthon is, csak arra nem mindenki vevő.
Sima M8 as menet :) kb. 20mm hosszú megfelel ha a te konzolod kapásból a vázra illeszkedik hézagolás nélkül :) ( PC34 esen legalábis de kizártnak tartom hogy valami spec lenne )
Sziasztok!
Nem rég tettem szert egy Akrapovic dobra.
Sajna a felfogató csavar hiányzik/vagy nem is adnak amúgy sem hozzá... és én meg 400km-re vagyok a motortól.
Tudna valaki segíteni, hogy milyen csavart szerezzek be hozzá? - mert ha jól emlékszem, a gyári az hosszú lesz ide, illetve mint ha nem metrikus lenne, hanem valami speckó japán szabványos...
Tehát egy hosszúság kellene, menetemelkedés meg átmérő.
Előre is nagyon köszönöm!
Nincs eltörve a beforrasztott csöved? Belefújva a gumicsöbe ami a tank aljára van csatlakoztatva, és ha fönt a sapka mellett a kis furatot befogod tömör, vagy szuszog valahol?
Érdeklődni szeretnék, hogy valaki találkozott-e már hasonló problémával és ha igen, mi volt a megoldás.
A túlfolyó csövén folyik a benzinem, teletankolom és annak ellenére is ha nem tankolom túl (oldalsztenderen tankolok). Álló motornál nem vettem észre, csak menet közben, emiatt gyanakszom a tank zárófedelének a tömítésére.
Amikor viszont szinültig tankoltam nem akart megállni a folyás leálltam, oldalsztender és felnyitottam a zárófedelet, néztem a túlfolyó csövét és a benzinszint magától visszaszökkent a túlfolyó csövébe a tartályban lévő benzinszintig. Valami nagyobb dologra kell gondolnom vagy a zárófedél tömítés cseréje megoldaná a problémát?
A technosyntetikust technosyntetizátorral csinálják
Amúgy olyan, mint félszintetikus nincs, mert az is csak rész-szintetikus, ugyanis az ásványi olaj van feljavítva szintetikus adalékokkal.
A fullszintetikus szót csak a 7100-n találod meg. Az 5100-nál valami technoszintetikust használnak, amit senki sem tud mit jelent, de gondolom csak egy jobban hangzó szó a fél-szintetikusra.
olvastam valahol egy tesztet ahol olajakat teszteltek labor korulmenyek kozott, rengeteg tulajdonsagat figyelembe veve. A vegere az jott ki hogy kb mind1 melyiket teszed bele ha rendszeresen csereled. A legtobben a motul 5100 es a dragabbik 7100-et hasznaljak. Szerintem is felesleges a 7100-re kolteni, az 5100 is messze jobb mint amilyen az olajok voltak amikor a motorokat gyartottak es meg azokra sem 6000km-es csereperiodust irtak elo mint ahogy legtobben cserelik. Az 5100 felszintetikus ha jol tudom
200-230 euro között szép számmal vannak az ebay-en mivv x-cone dobok (személyes kedvencem nekem is)
Bár nem mondanám kínainak, de nekem tetszenek a danmoto dobok is, ami szállítással +1 db killerel amit amugy nem adnak hozzá 150 dollár (50ezer ft) csak azok nem e jelesek...
Akra meg társai meg hát..... annyival nem jobbak, bár kitudja
Hangra akkor is a mivv
Ha meg hazai akkor meg martin dob 50ezer, bár van raptor meg bodis is de azok nem tudom milyen árban dolgoznak