Nekem nem kényelmes, nekem viszonylag rövid ujjaim vannak és nem tudom úgy beállítani hogy kesztyűben jó legyen. Más az íve mint a gyárinak és vastagabb is.
Nem kell össze hasonlítani a Safety-s motorokat az utcán ,rendszámmal rohangálókkal.
Más motor-vezérlő egységgel szerelt motorokról van szó (butított), hogy ne törd minden csontod ropira a külső/belső pályán.
Plusz a jelenlegi PC-k már az utolsó szériás Hornet-k, melyek megkapták a 1000R-hez hasonló LCD-s műszer egységet (tényleg egy kalap fos láthatóság szempontjából)
Na de a 2007- 2011 között még eléggé mutatós darab.....
3000 ford. kôrül alacsonyabb fokozatban tapasztalok néha kis akadozást, szerelő szaki szerint az egysoros injektornál elöfordul, viszont indítàsnál egy pillanata felugrik a fordulat, aztán megnyugszik.Hasonló tapasztalat?
egy gyors kérdés miért? Gondod volt vele?
Attila és Tomi voltak a trénerek.
Ki volt az oktató?
(amúgy a tréning alatt egyáltalán nem volt észrevehető a butítás, ha nem mondják, senki nem veszi észre)
Más motor-vezérlő egységgel szerelt motorokról van szó (butított), hogy ne törd minden csontod ropira a külső/belső pályán.
Plusz a jelenlegi PC-k már az utolsó szériás Hornet-k, melyek megkapták a 1000R-hez hasonló LCD-s műszer egységet (tényleg egy kalap fos láthatóság szempontjából)
Na de a 2007- 2011 között még eléggé mutatós darab.....
pest04 motorja és a kamu hirdetés