Állítható. Csak nem érdemes, mert ugyanennél a motornál jobb oldali kormányállásban már semmi holtjátéka nincs a gázkarnak.
Valószínűleg gyárilag ilyen hülyén fut a gázbowden, mert nem csak én tapasztaltam. Mondjuk egy HONDA-nál szerintem ez ciki.
Nagyrészt szubjektív okok miatt, mint pl. az üléspozíció, vagy a műszerfal kialakítása. Ez persze ízlés kérdése.
Objektív észrevétel annyi, hogy a PC41műszerfala a PC36-tal összehasonlítva nagyon (de nagyon) nem leolvasható napsütésben. Egyenes kormányállásban pedig zavaróan nagy a gázkar holtjátéka. 2 nap alatt nem tudtam rendesen megszokni.
sziasztok,szuksegem lenne kis segitsegre,szombaton egy nagyon jo baratomnak gumi cserenele elveszett az elso kerekbol az alatet,tudtok-e segiteni merettel vagy hogy hol tudok vasarolni ilyesmit,elore is koszonom
Üdv mindenki! Egy kedves barátnőm tegnap elesett és a 2002-es 900-as Hornetje összetört. Szükségünk lenne hűtőre, első sárvédőre, szelepdeklire. Tudtok vkit ajánlani Bp környékén? Kb milyen összegbe kerülnek ezek a cuccok? Ha van valakinél elfekvőben, akkor keressen meg a zolmart@citromail.hu címen. Nagyon köszönöm, és mindenki vigyázzon magára, jó hosszú szezont kívánok!
Nézelődök, érdeklődöm több motortípus iránt is, tegnapelőtt haverom mondta hogy miért nem próbálok ki egy 600 Hornetet.
Ma utánanézegettem, olvasgattam a típusnak, 2007 CBF600N-el többször is mentem már, nem rossz a karaktere.Mindenhol kellő erő van benne, kinézetre Hornetből a 2005ös fordított teleszkópos ami bejön.
A kérdésem az lenne hogy mennyivel másabb a karaktere mint a sima CBF-nek, középtartományban ahol az átlag motoros 90%-ban használja a gépet dinamikusabb vagy lomhább?
187cm magasságomhoz ideális, kényelmes?
Válaszotokat előre is köszönöm!
A leállítógombbal egyszer én is megszívtam....
Tönkrement az akksim, és ahogy próbálgattam indítgatni a szar akksival és nem ment, akkor próbáltam kapcsolni a leállító gombot hátha azért nem indít.
Később vettem egy új akksit, beleraktam, persze nem teker az önindító...kb 5 percig emlegettem az akksi bolt tulajdonosának kedves édesanyját mire rájöttem, hogy a leállító gomb rossz állásban maradt... :D
Valamilyen állítási lehetőség van azért? És ha igen, mire terjed ki?
pc41-en lehet szinkront állítani?
Valószínűleg gyárilag ilyen hülyén fut a gázbowden, mert nem csak én tapasztaltam. Mondjuk egy HONDA-nál szerintem ez ciki.
Objektív észrevétel annyi, hogy a PC41műszerfala a PC36-tal összehasonlítva nagyon (de nagyon) nem leolvasható napsütésben. Egyenes kormányállásban pedig zavaróan nagy a gázkar holtjátéka. 2 nap alatt nem tudtam rendesen megszokni.
És a sok okosság mellett, amit tanultunk, arra is rájöttem, hogy hiába újabb kiadás, mégsem cserélném el a PC36-omat egy PC41-re.
Nézelődök, érdeklődöm több motortípus iránt is, tegnapelőtt haverom mondta hogy miért nem próbálok ki egy 600 Hornetet.
Ma utánanézegettem, olvasgattam a típusnak, 2007 CBF600N-el többször is mentem már, nem rossz a karaktere.Mindenhol kellő erő van benne, kinézetre Hornetből a 2005ös fordított teleszkópos ami bejön.
A kérdésem az lenne hogy mennyivel másabb a karaktere mint a sima CBF-nek, középtartományban ahol az átlag motoros 90%-ban használja a gépet dinamikusabb vagy lomhább?
187cm magasságomhoz ideális, kényelmes?
Válaszotokat előre is köszönöm!
Gábor
Meret M
Ár: 23.500.-ft
Címem z.kawa@freemail.hu
Tönkrement az akksim, és ahogy próbálgattam indítgatni a szar akksival és nem ment, akkor próbáltam kapcsolni a leállító gombot hátha azért nem indít.
Később vettem egy új akksit, beleraktam, persze nem teker az önindító...kb 5 percig emlegettem az akksi bolt tulajdonosának kedves édesanyját mire rájöttem, hogy a leállító gomb rossz állásban maradt... :D