ha van E jeles tükröt azt tegyél rá de szerintem meg sem nézik nekem se nézték pedig mondták hogy mindennek E jelesnek kell lennie de én azt a rendszámtábla tartót átalakítanám mert SZERINTEM! ronda de ha tetszik neked akkor hagyd
Köszönöm Igen a karokat lecseréltem meg kapott ebayes tükröt amit még nem raktam fel mert megy kpmhez forgalomba helyezésre. A kipu egyenlőre marad aztán meglátjuk .
Műszakilag nem tudom, hogy milyen, de kinézetre...
Bocs, de egyelőre még nem a te motorod, ezért ilyen "kegyetlen" a kritika.
Az a fejidom például teljesen aránytalan, nem illik hozzá.
Aztán még: kék motoron az a piros felni, meg a piros hűtő...
De komolyan, az egész úgy néz ki, mint amit összeguberált alkatrészekből férceltek össze. Nem harmonikus a megjelenése, egyszerűen hülyén néz ki, na.
Hogy mennyi szervizt igényel az jó kérdés, plusz ízlésesre csinálni sem lesz majd két forint, ha fél év múlva rájössz, hogy inkább az eredeti állapotra vágysz.
Tényleg ne haragudj a kritikáért, de inkább még most halld (olvasd) ezeket, mint amikor majd tényleg a te motorodra mondja valaki.
Szia bocs, hogy ezt mondom, de szerintem ez valami förtelem!
De ha neked bejön, akkor egy próbát megér, de max 630at adnék érte.
Szerintem is elég gyanus, hogy nem e estek keltek vele
Gyári cuccai megvannak?
Sziasztok! Motor vásárlás előtt vagyok, és a 900-as horneten gondolkodom. Ki is próbáltam ma egyet. Elsőre nagyon jónak tűnt, erős, határozott. Gázreakció nagyon durva, első fék kicsit mászós, de jó, hátsó nagyon bika. Esetleg van valami típushibája a 900-as hornetnek? Mire figyeljek oda vásárlásnál? Amit észrevettem, a bal oldali dekli már bontva volt, vágott tömítés és tömítőpaszta nyomait fedeztem fel. A leömlőnél a blokk kicsit olajpárás, nem friss olaj volt inkább olajos saras, máshol nem láttam olajfolyást. Rámértem az akksira is, indításkor is mértem, teljesen jó volt. A töltés is hibátlan. Honda CB 900f Ez az a moci amit megnéztem. Ti mit gondoltok róla? Megéri az árát?
Nekem is ilyen hibája volt. Mikor megvettem vibrált az üres visszajelzője és azt hitte sokszor hogy a motor sebességbe van nem forgott ki rendesen és mindig leállt. Szétszedtük az eladóval mert amúgy hibátlan volt a motor és nagyon tetszett ,szerencsére ő is nagyjából értett hozzá meg énis és egyből rájöttünk h ott lesz vmi bibi. Letesteltük a jeladó vezetékét és hibátlan volt minden. Megbeszéltük hogy vesz egyet és miután elhoztam postán elküldte nekem. Kivettem a régit és akkor láttam hogy mintha ellett volna kopva az a tüske amit nyomkod a villa. Az újnak kupos volt a teteje a régin meg mintha levágták vna sima lapos. Kicseréltem és hibátlanul működik minden. :)
nalam el volt kopva az erzekelo gomba tuskeje. Vettem bontottat 1500-ert kicsereltem es tokeletes volt. Mielott kitekered valaki dontse meg a motort jobbra hogy ne folyjon ki az olaj. A csatlakazot meg fogoval huzd le ne a vezeteknel fogva mert leszakad. Ujonnan 7e korul van.
Az adatlapodon lévő képekhez képest látom, új a kuplungkar. A kipufogóra is sort került már? Nem? Mérnem?! Igen? Kééépeeeet!
Bocs, de egyelőre még nem a te motorod, ezért ilyen "kegyetlen" a kritika.
Az a fejidom például teljesen aránytalan, nem illik hozzá.
Aztán még: kék motoron az a piros felni, meg a piros hűtő...
De komolyan, az egész úgy néz ki, mint amit összeguberált alkatrészekből férceltek össze. Nem harmonikus a megjelenése, egyszerűen hülyén néz ki, na.
Hogy mennyi szervizt igényel az jó kérdés, plusz ízlésesre csinálni sem lesz majd két forint, ha fél év múlva rájössz, hogy inkább az eredeti állapotra vágysz.
Tényleg ne haragudj a kritikáért, de inkább még most halld (olvasd) ezeket, mint amikor majd tényleg a te motorodra mondja valaki.
Peace
De ha neked bejön, akkor egy próbát megér, de max 630at adnék érte.
Szerintem is elég gyanus, hogy nem e estek keltek vele
Gyári cuccai megvannak?
(http://www.ebay.com/itm/Neutra...)