Ehhh mindenki valjon színt
Én amikor vittem volna a gépet eredetvizsgára akkor én sem értettem, hogy miért nem indul a gép, hiszen még csak 1 napja hoztam el, aztán piros gomb off és én is off, baaameg.
Vagy amikor raknám sebességbe, de egyből leáll, aha na mi más, mint a stender
Sebaj az ilyenek bárkivel elöfordulhatnak
Úgy látom srácok, ez a vallomások napja.
Motormosás után nem indult a gép. Kulcs benne, gyújtás ráadva, indítógomb megnyom... semmi. Gyújtás levesz, majd vissza, indítás... meg se mukkan.
Hú mondom biztos beázott, zárlat, kész, biztos egy vagyon lesz.
Fejvakarás, anyázás, kétségbeesés. Majd a megoldás: a vészleállító gomb OFF állásban van. Hangos [b*zdmeeeg!], pöccre indulás, vigyor.
Pedig nem vagyok szerelő.
Semmi gond jómagam is szerelő kolléga vagyok és tartalék állásnál betorpan ugye a gép ( PC34 ) és úgy betojtam hogy azonnal elkezdtem telefonálgatni meg minden. Erre bekérdezett a motorszerelő cimborám hogy a csapod milyen állásban van....
Kidobok én is egy sztorit az elejéről, ciki tudom, de nem tagadom.
Előre jelzem autószerelő is vagyok így még cinkebb....
Mikor meglett a Hornet...hosszú ideje nem motoroztam már, visszaültem úgymond. Szóval meg volt már egy hónapja kb, persze nem újként vettem, és igen csak tartottam a motortól, hogy előjön valami drága hiba...stb.
Egyik nap vittem a páromat egy buliba, időre, mert késében volt így motorral mentünk mondván gyorsabb.
Mentem(tünk) mikor egyszer csak felgyulladt az olajnyomás menet közben. Azonnal félreálltam, leállítottam.
Majd pár perc után újra beindítottam és volt nyomás, akkor megint mentünk pár száz métert...és újra bevillan megint félre álltam.
Ezt kb 10 szer csináltam meg, majd beálltam egy kútra újra megnéztem a lámpát és mit láttam, nem az OLAJNYOMÁS VOLT HANEM A BENZIN FOGYOTT KI A GÉPBŐL.
Azóta ha tankolni kell mindig megjegyzem:
- na megint elment az olajnyomás.
Én mindig szivató nélkül indítom és ahogy beindul rátolom a szivatót. Így nekem mindig pöcröf. Amúgy Nekem szivatóval kb 2000-et pörög sportdobbal. Szivató nélkül 900-1000 környékén mozog.
Hát srácok; én voltam béna... Nem húztam rá rendesen a szivatót. Azt hittem ahol megakad ott a végállás. Reggel ráhúztam teljesen és azonnal elindult. Azért kösz a segítséget :)
Szerintem ezen a fórumon volt régebben, hogy egy Hornetes kolléga szólt, hogy az ő motorját árulja valaki tök olcsón. A telefonszám ott is egy számmal kevesebb volt, hogy még véletlenül se tudd hívni.
haver is talált egy ilyet egy aprilia tuono-val. Mar az a mail cim is gyanus. Eloszor egy magyar kocsoggel emailezet aki atiranyitotta valami "kulfoldihez". Mondtam neki ajanld fel neki a szallitasra a penzt de csak szemelyesen adnank oda.... Termeszetesen nem a penzt .Aztan nem valaszolt tobbet.
Csak a 100% szívatót és a teljesen szívató nélküli állást próbáltad? Motorja válogatja, de szinte egyiknél se kell teljes szívatót húzni. Az enyémnél pl. 2/3-nál jön el a kánaán, de mindenkinek máshol. Ki kell tapasztalni és úgy használni. Ha próbáltad, akkor nem szóltam.
Kíváncsiságból ráírtam erre a hirdetésre a meglehetősen gyanús ár ellenére, hát szó szerint az a story zajlik, amire a piros négyzetben figyelmeztetnek. Mik vannak..
Kicsit túllihegitek. Be kell állítani (állíttatni) a karbit, aztán motorozni. Hogy kinek mennyit forog szivatón, függ a kipufogótól, meg a beállítástól.
czekmeisterd(kukuccs)gmail.com
Ide írhattok. Ez a 2db volt, de ha kell még vkinek akkor tudok szerezni.
Én amikor vittem volna a gépet eredetvizsgára akkor én sem értettem, hogy miért nem indul a gép, hiszen még csak 1 napja hoztam el, aztán piros gomb off és én is off, baaameg.
Vagy amikor raknám sebességbe, de egyből leáll, aha na mi más, mint a stender
Sebaj az ilyenek bárkivel elöfordulhatnak
Motormosás után nem indult a gép. Kulcs benne, gyújtás ráadva, indítógomb megnyom... semmi. Gyújtás levesz, majd vissza, indítás... meg se mukkan.
Hú mondom biztos beázott, zárlat, kész, biztos egy vagyon lesz.
Fejvakarás, anyázás, kétségbeesés. Majd a megoldás: a vészleállító gomb OFF állásban van. Hangos [b*zdmeeeg!], pöccre indulás, vigyor.
Pedig nem vagyok szerelő.
Kidobok én is egy sztorit az elejéről, ciki tudom, de nem tagadom.
Előre jelzem autószerelő is vagyok így még cinkebb....
Mikor meglett a Hornet...hosszú ideje nem motoroztam már, visszaültem úgymond. Szóval meg volt már egy hónapja kb, persze nem újként vettem, és igen csak tartottam a motortól, hogy előjön valami drága hiba...stb.
Egyik nap vittem a páromat egy buliba, időre, mert késében volt így motorral mentünk mondván gyorsabb.
Mentem(tünk) mikor egyszer csak felgyulladt az olajnyomás menet közben. Azonnal félreálltam, leállítottam.
Majd pár perc után újra beindítottam és volt nyomás, akkor megint mentünk pár száz métert...és újra bevillan megint félre álltam.
Ezt kb 10 szer csináltam meg, majd beálltam egy kútra újra megnéztem a lámpát és mit láttam, nem az OLAJNYOMÁS VOLT HANEM A BENZIN FOGYOTT KI A GÉPBŐL.
Azóta ha tankolni kell mindig megjegyzem:
- na megint elment az olajnyomás.
Na jöhetnek az alázó kommentek, megérdemlem