Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én is felkészültem tavaly a karbi szinkronra, amikor felraktuk a DPM-et, de érdekes mód nekem semmi változást nem okozott a sportdob. Nem esett a teljesítmény, nem eszik többet, semmi. Mákom van.
Semmi gond, nem probléma!
A véleményemet írtam le az 5100 és a 7100 között. Remélem nem okoz problémát
Be kell lőni a karbit a nyitott dobhoz! ( én 2007-ben ugyan így voltam)
Én beállítottam a gyárihoz is meg a sportdobhoz is. A gyári nagyon fojtotta az én motoromat
Gyári volt
Ez előtt milyen dob volt?
Nem vettem észre semmi különbséget, fogyasztása is maradt.
Karbi hozzá lett állítva?
Leo Vince SBK
Milyen kipufogó van most a gépen?
Amit az öreg tanácsol !
És vannak olyanok akik bedölneke ennek
Esetleg valami adalékkal tisztítani a rendszert?
Köszi a válaszokat :)
vagy veszel egy ilyet http://www.fuelsharksaver.com/... és minden gond elszáll.


(természetesen csak vicc)
Amugy nincs mar hornet. Szep volt jo volt, most kevesebb a henger tobb a ccm izgalmasabb a motorozas
ha nem volt, egy szelephézag állítás, karb. tisztítás/ellenőrzés + szinkron csodákat tud tenni.
Légszűrőre gondoltam én is, le is fogom cserélni.Csak arra nem hogy ennyire befolyásolná a fogyasztást .
Légszűrőt azért ellenőrizd előtte. Hátha...
Na mondom
Sziasztok!
2000es évjáratú Hornet 600am fogyasztása városban 8L, országúton 6Liter alá nem megy. Én sokallom. Milyen probléma lehet ami miatt ennyit eszik? Nem szoktam csutkázni néha odacibálom de ésszel.
Máshol olvasom hogy 5-6 Literrel járkálnak vele.
Én már arra gondoltam, esetleg a karbiba lejjebb rakni a tűszelepeket.
Szerintetek mit csináljak?
Van dizelbol leengedett olajam, jo fekete. Latszik hogy lebegteti a szennyezodest. Ha gondolod olcson megkapod
Mindjárt jön Levi aztán megmondja. Ő a mi olajdokink