Azt a hátsó rendszámtartót (fekete műanyag) komplettan leveszed. Vásárolsz egy undertailt. Lefényezteted a motorral azonos színre. Felszereled. Majd csinálsz (vagy vásárolsz egy rendszámtartót) amit relcsavarozol és majdnem kész!
hornetet nekem is jol inditotta az olcso JPmoto. A mostani gep erzekenyebb ha esik a fesz vagy nem tudja leadni az elegendo indito aramot. Ha fasza az akku akkor sem porgeti tul gyorsan, mondjuk masodpercenkent ha egyet forgat.
Ez az akksi tema erdekes, a yuasa is kepes beszarni kovetkezo nap ahogy lejart a gari es a kinai tud akar 3-4 evig tokeletesen mukodni enyemben olcso akksi van. Hibatlanul indit, nem csokken benne a feszultseg pedig nincs se csepptolton se semmin.
2 evet szerintem elmegy az olcso akku is, az en esetemben a vartanal 3e-vel dragabb a yuasa, a leggagyibbnal meg 2* dragabb. De abban nem vagyok biztos hogy be inditana a motort mert vagy 60A-el kisebb az indito arama. A problema ezekkel az aksikkal amikor reggel mennel meloba vagy eppen valahova, es szembesulsz vele hogy megsem mesz
Tudom ,hogy a led szalag rendesen megvilágítaná a rendszámot, de "E" jelzés nincs benne. Itthon biztos nem lenne vele gond, de külföldön(nyugaton) már lehet belekötnek egy igazoltatásnál.
A rendszamtabla megvilegitasra legrgyszerubb megoldas a led szalag. Ha nem vettem volna ledes hatso lampat az lett volna felrakva. 50 euro az e jelzeses hatso lampa. De mar hirdettek a sportmotoron ujat 7500 Ft ert is.
Aha, értem. Így viszont akkor sajnos még drágább dolog ez a rendszámtáblatartó-történet...
Hihetetlen, hogy ezt a kis sz@r fémdarabot ennyiért vesztegetik.
Az enyém nyáron tört el - semmi incidens, tök spontán. Pont ott, ahol az index volt hozzá rögzítve. Persze csak otthon vettem észre, addigra a hátsó kerék szépen bedarálta a leszakadt és vezetéken lógó indexet.
De ennyiért nem veszek újat, marad a hegesztés.
Ha valamiert festeni kene a motort, akkor lehet en is repsol mintat adnek neki.
Amugy goldwinget is lehet talalni repsol mintaval, de az mar tenyleg gaz:-)
Bocs.
Meg lehet ezt igényesen csinálni!
jelenleg valami no name (számomra no name) akku van a biciklibe, és teljesen jól teszi a dolgát
Akkumulátort kell vennem. Mi a véleményetek? Érdemes kínait venni? Kinek melyikkel van jó tapasztalata?
Hihetetlen, hogy ezt a kis sz@r fémdarabot ennyiért vesztegetik.
Az enyém nyáron tört el - semmi incidens, tök spontán. Pont ott, ahol az index volt hozzá rögzítve. Persze csak otthon vettem észre, addigra a hátsó kerék szépen bedarálta a leszakadt és vezetéken lógó indexet.
De ennyiért nem veszek újat, marad a hegesztés.