Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv!
A HISS visszajelző az be-ki kapcsolható, kivéve ha gyújtást raksz rá akkor mindenféle képen felvillan! Hogy a 2003-2004-es verziókon hogy lehet be illetve kikapcsolni na azt nem tudom, mert nekem a digi műszerfalas van (2005)
Bár sztem ugyan úgy, gyújtás rá, majd lépkedj az össz km.-re majd utána nyomd sokáig a nullázót és akkor felvillan 1x... ezek után gyújtás nélkül is villogni fog. Kikapcsolni meg ugyan így
Bár a hozzáértőbbek majd megmondják a tutit.
Ha nem villog akkor kikapcsoltak az immojat. Gyari kulcsai vannak ?
Kepeket varjuk
Srácok a minap sikerült hozzájutnom egy 2003as hornethez.
Az lenne a kérdésem hogy a hiss-nek villognia kell gyújtás nélküli állapotban mert úgy rémlik pár videóból viszont az enyémen nem villog de viszont más minden jó indul megy semmi gond.
Na válaszoltak a Revolutionmotor-osok a gumival kapcsolatban. Érkezik a Battlaxx S20 EVO-m.
Szűrőcserével 3.8l, anélkül 3.5l.
Nem látatlanba vettem ! Tőlem 20 kmre van a srác elmentem kipróbáltuk és mindene korrekt, jók a betétek, tárcsák , lánc lánckerekek csak pár apró javítanivaló van amit olcsón meg tudok csinálni illetve csináltatni! Menyiségre menyi olaj megy a blokkba?
Nyilván. És ez csak az amit a képen látunk. Simán van rá esély, hogy meg sem áll egymillióig.
Pont arra próbáltam célozni, hogy az olcsóbb sokszor drágább. Ki tudja, milyen állapotban van a blokk, a fékek, a gumik, a lánc, ... satöbbi.

Látatlanba motort venni, hát... kicsit hidegrázós.
Nem alámpa meg a többi az enyém a magyarítással együtt ellvileg vasárnapra itt lesz a kiufogó is és még lehet pár apróságot is kapok hozzá lehet hogy plusz tükröt meg indexet de ezek még kérdésesek majd mikor hozom úgy is kiderül
ha hozza szamolja a magyaritast, a lampa es km ora javitast mindjart ott van hogy 600e.
Ezert mondtam hogy ki kell probalni es utana tudunk csak velemenyt mondani
Nem tudod, "miket kapsz hozzá"?! Hogyhogy? Látatlanba vetted?

Zsír új fényezés, viszont se kipu, se tükrök, ... azért a dugattyúk ugye benne vannak?
A 400 pedig amúgy gyanúsan alacsony ár egy valamire való PC36-ért.
Annyira nem "kattan" be,mintha feltolod ütközik és kész nincs az a bepattan feeling,mint előtte volt..
annyiert talan meg a nagyker sem adja a kiskernek.
Én Actevo-t használok :) Nincs bajom vele. Szépen vált, nem csörög nem zörög tőle a motor, igaz Motul-t még nem volt lehetőségem kipróbálni mivel a környéken sehol nem jutok hozzá 1500 ft/l áron :D :)
Mit jelent az hogy nem erzed a valtast ? Veletlenul nem az hogy finoman, konnyed mozdulattal tudsz valtani erolkodes nelkul ?
Hali !

Nekem meg a Motul5100-tól ,ha bemelegszik,akkor a váltója olyan hogy nem igazán érzed a váltást..elöző olaj amivel vettem ezerrel jobb volt,de nem tudom milyen fajta volt...
Most Catrol Actevo-val szemezek hátha,vagy tud valaki jobbat ?!?
Estleg tapasztalat ?!?
hy ha felém irányult a kérdés akkor 400 lesz de még nemtudom miket kapok hozzá majd ha az udvarban lesz úgyis csinálok galériát
hy és a silkolone olajat valaki már locsálta ? valami vagy próbáljam ki én?
ja majd ha hazahozom kezelésbe is veszem mert van pár apróság amit meg kell csinálni a műszakira aztán a többit majd decemberbe vagy ha esik nyáron
Sziasztok,kérdésem lenne 99-es a motorom még 16"-os kerékkel van szerelve,és ki szeretném cserélni 17"-esre,elég csak a felnit cserélni vagy a féknél is kell valamit variálni?Köszi a segítséget előre is.
Próbálja a hóhér, nem kell a fájás...
Az a tuti ha kipróbálod, lehet Te nem fogsz észrevenni sokmindent
Nekem eddig csak Motul volt benne, fene gondolná hogy ilyen különbség van köztük. Köszi!
Hangosabban jar a repsollal es a valtoja is mas, csak a repsollal fordult elo hogy lyukat valtottam vagy nem ugrott at egyik fokozatbol a masikba, pedig honda valto, eleg csak megpoccinteni ami igaz a motulra. Én nem fogok tobbszor repsolt onteni bele, a motul majdnem 2x annyiba kerul de nekem megeri.
Ez elég baba darab, bár fújhatták volna egyformára az egészet.