en meg mennek, de az enyem meg nem hajlando beindulni csak ha melegbol viszem az aksit:) De mar uton van az uj. Varta aksit ne vegyetek, alig tobb mint fel evet birt ki. Jo persze igenybe is van veve rendesen de akkor is. Jon a gyari Yuasa kivancsi leszek...
Üdv márkatársak! A mai nap már nem birtam tovább, jól beöltözve meg volt az idei
első gurulásom a darázzsal. Egy kicsit csuszkált a hátsója, na meg nagy döntögetés azért nem volt, de még igy is teli vigyor volt a cirka 100km-t
Jöhetne még olyan idő amilyen ma is volt.
balesetmentes km-t és széles útat kivánok mindenkinek az idei szezonra is!
Szia!
Köszi, olajszintet néztem, normális, addig van ameddig szokott. De ami fura, hogy nem befele folyt a benzin hanem ki a betonra valahnét fentről, a légszűrő műanyagburkolatán már kívül-felül folyt.
A karburátorban valamelyik tűszelep nem zár el. Valoszinuleg a motorolajba is befolyt a benzin a szivotorkon keresztül.
Nézd meg az olajszintet illetve az olajból vegyél mintát. Ha benzines akkor csere. A karbit meg szét kell szedni.
Sziasztok!
Szerintetek mi lehet? 2001-es Hornet, decemberben valamikor huszadika környékén lett megjáratva , de csak garázsban, álló helyzetben, kétszer addig hogy a hűtőventi beinduljon, akkor semmi baja nem volt, járt szépen. Akkor le lett takarva, és két nap múlva iszonyat benzinszag volt a garázsban, de nem a motorra tippeltem mert az autó utasterében is olyan büdös volt , hogy alig lehetett megmaradni, és egy hétig utána olyan maradt pedig a garázs környékén se volt, tehát tudott szellőzni ugyhogy annak az ac tömítésére tippeltem. Ma el akartam menni gurulni egyet, ha már szép idő meg minden, de az istennek nem akart indulni, csak szivatóval kb a 30-ikra, és akkor is az alapjárat 1000 alatt maradt , ahogy gázhoz nyúltam leállt. Akkor gondoltam átkapcsolok tartalék, hátha az a baj, de ott se indult( csak igy el el kapta) akkor átcsavartam a harmadik állásba( nem tudom mi a neve onnét hiányzik a felirat, de a bal oldali - jobbra ON) akkor mintha megnyitottam volna egy csapot a blokk aljáról kezdett ömleni a benzin. Nem csak csöpögött, kb 5 másodperc alatt egy 2-3 liter. Ahogy viszatettem on-ra elállt. Hoztam kútról benzint hogy akkor megtöltöm, és ugy elmegyek a szervizig, beleöntöttem, nem is folyt, csak amikor az inditot megnyomtam abban a percben ugyan úgy zuhé, cask akkor állt el amikor a benzincsapot elforgattam lefelére. Utána vissza on-ra és megint nem folyt. Ötlet?
Köszönettel
István
Sziasztok! Tanácsot szeretnék kérni! Gyári 2004 es PC36 600ccm... Világítás kapcsolót szeretnék bekötni, de ami hihetetlenül fúrcsa, nincs biztosítéka a világításnak csak egyedül a távolsági fényszórónak van külön biztosítéka.. Relét se találtam. Valaki tanácsot tudna adni, hogy hova kössem a kapcsolót? Mert hülyeségnek tartom hogy az első lámpához meg a hátsóhoz egy külön vezetéket viszek és úgy... köszi előre is!
Sziasztok!
Lehet, hogy buta kérdés, de van facebook-on magyar hornet csoport, vagy baráti kör amiről tudtok vagy hasznos lehet? (akár túrák, csere-bere, vagy okosságok miatt...)
Irígyellek, én mire hazaérek már hideg és sötét van, hétvégén meg mindig esős-szar az idő..
első gurulásom a darázzsal. Egy kicsit csuszkált a hátsója, na meg nagy döntögetés azért nem volt, de még igy is teli vigyor volt a cirka 100km-t
Jöhetne még olyan idő amilyen ma is volt.
balesetmentes km-t és széles útat kivánok mindenkinek az idei szezonra is!
Jelentkezem! Szólt a kisGabó!
Nekem ne pont ilyen van. De van eladó. Ha adsz egy email címet,elküldöm a képet róla.
Köszi, olajszintet néztem, normális, addig van ameddig szokott. De ami fura, hogy nem befele folyt a benzin hanem ki a betonra valahnét fentről, a légszűrő műanyagburkolatán már kívül-felül folyt.
Nézd meg az olajszintet illetve az olajból vegyél mintát. Ha benzines akkor csere. A karbit meg szét kell szedni.
Szerintetek mi lehet? 2001-es Hornet, decemberben valamikor huszadika környékén lett megjáratva , de csak garázsban, álló helyzetben, kétszer addig hogy a hűtőventi beinduljon, akkor semmi baja nem volt, járt szépen. Akkor le lett takarva, és két nap múlva iszonyat benzinszag volt a garázsban, de nem a motorra tippeltem mert az autó utasterében is olyan büdös volt , hogy alig lehetett megmaradni, és egy hétig utána olyan maradt pedig a garázs környékén se volt, tehát tudott szellőzni ugyhogy annak az ac tömítésére tippeltem. Ma el akartam menni gurulni egyet, ha már szép idő meg minden, de az istennek nem akart indulni, csak szivatóval kb a 30-ikra, és akkor is az alapjárat 1000 alatt maradt , ahogy gázhoz nyúltam leállt. Akkor gondoltam átkapcsolok tartalék, hátha az a baj, de ott se indult( csak igy el el kapta) akkor átcsavartam a harmadik állásba( nem tudom mi a neve onnét hiányzik a felirat, de a bal oldali - jobbra ON) akkor mintha megnyitottam volna egy csapot a blokk aljáról kezdett ömleni a benzin. Nem csak csöpögött, kb 5 másodperc alatt egy 2-3 liter. Ahogy viszatettem on-ra elállt. Hoztam kútról benzint hogy akkor megtöltöm, és ugy elmegyek a szervizig, beleöntöttem, nem is folyt, csak amikor az inditot megnyomtam abban a percben ugyan úgy zuhé, cask akkor állt el amikor a benzincsapot elforgattam lefelére. Utána vissza on-ra és megint nem folyt. Ötlet?
Köszönettel
István
2001-es évjárathoz keresnék bukócsövet. Használt érdekelne leginkább, de egy új is jöhetne.
Köszi
Hornet Klub Magyarország névvel
Lehet, hogy buta kérdés, de van facebook-on magyar hornet csoport, vagy baráti kör amiről tudtok vagy hasznos lehet? (akár túrák, csere-bere, vagy okosságok miatt...)