Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az árak nem tudom, hogy mikoriak.
A revolutionmotor.hu árlistája szerint: ("R"=hátsó)

BRIDGESTONE 180/55 ZR 17 (73W) TL BT 023 R 120 €
BRIDGESTONE 180/55 ZR 17 (73W) TL BT 023 R E 127 €
BRIDGESTONE 180/55 ZR 17 (73W) TL BT 023 R F 127 €
BRIDGESTONE 180/55 ZR 17 (73W) TL BT 023 R GT 120 €
Neked is köszi a választ!
Akkor lehet, hogy csak én vagyok türelmetlen. Battlaxx S20-al próbálkozunk. Választ vár a gyártól a méretet illetően, csak már egy hete. Végül is még nem sürgős, úgyhogy várok akkor türelemmel, ha azt mondjátok megbízható. Köszi!
Legutoljara Chubbynal vettem.
én is Őt ajánlottam volna. Vettem egy pár gumit ami felrakásnál kiderült hogy gyári hibás. Telefonáltam és még vissza sem vittem már rendelte a másikat hogy mire visszaviszem meglegyen és ne essen ki sok idő a nyárból 2 nap múlva ott volt. Értt is hozzá nem csak árulja, nem próbálja rádbeszélni a drágábbat, mindig firss DOT számmal rendelkeznek, ráadásul a legolcsóbbak egyike.
Pedig talán a legjobb gumis cég. Én egy-kettőre letárgyaltam velük mindent.
mármint nem nagyon...
Ti hol veszitek a gumikat? Én VELÜK próbálkozom, de nagyon jutunk 1-ről a 2-re.
Sziasztok!
A bridgestone BT-023-at elöl F-el jelöli a Hátsót pedig R-el és úgymond
csak ez a jelölés van vagy pedig a nagyobb testesebb gépeknél GT verzió létezik! Bővebben http://www.tesztmotor.hu/hirek/uj_sport-tura_gumi_bt-023
És kb 60e ft-tól már lehet szettbe is kapni, ami szerintem jó ár
meg a ketto kozott meg egy kozepes kemenysegu reteg is van.
Nem tudtam, hogy alapból az. Szóval a 3 zónás azt jelenti, hogy közép csík az kemény keverés és a két oldalsó az meg lágy?
Nem tudom pontosan mire gondolsz, mit értesz az "R" alatt. Talán a "GT"-re gondolsz, ami a nehezebb túragépekre van?

Az én tudomásom szerint a BT023 alapból 3 zónás, legalábbis a hátulja biztosan, az eleje aszem valami más technológia.

Nem emlékszem pontosan, de tavaly, amikor a hátuljára nézegettem, akkor valami "R", "E", stb. jelölésekbe belefutottam, de mint kiderült ezek a jelölések csak arra vannak, hogy valamelyik gyártó valamelyik típusához "igazították" a gumit. Ezügyben AncsyGSX-R vagy a párja (revolutionmotor.hu) segítőkészek, hívd fel őket.

Azt meg nem mondom most, hogy végül is nekem "R" vagy akármi más van fent, amíg nem néztem, addig nem is tudtam, hogy van ilyen "jelölés" is.

Szóval a hátsó tavaly májusban 38.000,-Ft volt szereléssel együtt. Idén az eleje aszem 25.000-30.000,-Ft között lesz szereléssel együtt.
Sziasztok. Nem tudja valaki hogy hol tudnák venni osztott foncsoros első lámpát Hornethez? Előre is köszönöm a válaszokat.
Van többféle belőle. Az R változat 3 zónás. Sokat járok város között megéri 3 zónásat venni? Jóval drágább.
Basszus! Nekem még 3 ezernél többet nem bírt ki egy hátsó gumi!
Szia!
BT 016 Pro :) Nekem ez az első szett amit koptatok. Hidegen csúszós, melegen nagyon jó. És olcsó.
Szerintem a BT023 teljesen jó. Nekem a hátulja 18.500km-t ment el. Az eleje eddig 23.000kmt-t ment, idén lesz cserés, de szerintem még belemegy kopásjelzőig min. 2.0000km. (Tavaly hátra ugyanúgy Bt023 ment fel és idén az elejére is megint az megy.)
Igaz az oldalán már közelebb van a kopásjelzőhöz, mint a közepén, amiben szerepe van a kecskeméti gokartpályának és az olasz, osztrák túráknak, a kőröshegyi felhajtónak, a mecseki és orfűi kanyaroknak is.
Szerintem hidegben is jók, jan. 10-én kihasználva a 7-10 fokos "meleget" mentünk egy karikát és nem volt gond vele. Nyilván kicsivel visszavesz ilyenkor az ember, ez alap. Pl.: az egyik jó kis kanyart normál időben simán lehet húzni 2kiló-20-szal, most -50-nel haladva is simazsír volt. (Pl. 2013-ban a Stelvion 4-5 fokban, hószállingózásban se volt gond a visszafordítókban.)
486ccm olaj kell / telószár ! A szétszedés, a gondos elmosáshoz szükséges. Ajánlott a 7-es, 8-as 17-es és esetleg a 22-es alkatrészt cserélni. A 15W olajat nyugodtan beleteheted ! A szimeringen lehet spórolni de szerintem nem olyan drága, hogy ki kéne hagyni !
Én a Power Pure 2ct-t tudnám ajánlani bár már csak túltárolva lehet talán beszerezni, 12ezer van benne most már kopásjelzőig kopva. Pályán csúszott meg csak amikor túlhevítettem pedig utcán sem volt kímélve
nekem meg nem volt, de eddig csak jot hallottam a michelin pilotroad seriarol, foleg a 3-rol, a 4 meg meg eleg uj. Kovetkezonek en azt veszek.
Sport túra érdekelne. Nem pályázom vele :) Utána nézek.
Hát igen. Kinek mi. Nekem pl. a Bridgestone BT016 PRO
Üdv!
Én jelenleg Bridgestone BT-023-at használok amolyan sport-túra gumi.
Még nem mentem vele sokat kb 5000km-t de még mindig úgy néz ki mint az új! Viszonylag gyorsan bemelegszik és akkor nagyon jó visszajelzéseket ad, de hidegen képes táncolni és meg megcsúszni a hátulja. Ettől függetlenül én ajánlom ezt vagy a bt-30-at
Itt sokan a michelin pilot power vagy 2ct használják ami szintén egy nagyon jó gumi, bár gyorsan kopik.
Ha te inkább öröm motorozol pályán meg kihasználod a majré csikot ,akkor én a heledben sport gumit vennék, de ha inkább túrázol akkor sport-túra gumit tennék rá, ahogy érzed.
Bár árat azt nem mondtál, de sztem 60e ft körül már jó szetteket lehet kapni!
Sziasztok!

Tudom többször volt ez a kérdés de nem sikerül döntenem gumi terén. Valami lágyabb keverést szeretnék, jelenleg Metzeler kemény keverés van rajta, eléggé a végét járja. Mit ajánlotok, kinek mi vállt be?