Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Valaki már megelőzött téged: a gyári "faroknyúlvány", vagy mi (az igazi nevét nem tudom) erről a motorról már le lett vágva.
Mi bajod ezzel a rendszámtábla tartóval?
Helló! Én innen vettem a kormányt:
http://www.kepesmotor.hu/motor...
760mm széles, 63 mm magas. Semmit nem kellett átalakítani hozzá, minden bowden elég hosszú, nem is feszülnek. Ajánlom!
Srácok nagyon sok hornetet láttam és egyiknek se volt rajta ez a gyári ocsmány hátsó rendszámtoldat. Viszont ahogy nézem egybe van öntve az egész hátsó műanyagrész. Hogy lehet ezt ügyesen megcsinálni csak simán levágom és ügyesen veszek egy sima rendszámtartót?
Próbáld ki mind a kettőt! Én is PC36-ost kerestem, de nem találtam olyat ami megérte volna. Sok volt a Km az ár meg magas. Majdnem PC36 árban vettem PC41-est 20e Km alatti futással, szervizkönyvvel.
A PC36-on más az üléspozíció is, a blokk is, néha kell foglalkozni a karbikkal.
hy! érdeklődnék, hogy kormányt hol vetted és hogy a bowdenek elég hosszúak ehhez is vagy cserélni kellett őket?
altalaban az ujabb kiadas jobban is tartja az erteket, nem mellekesen erosebb es kevesebbet is fogyaszt kicsivel. Ha megvan ra az a +200e es tetszik a kulseje azt valasztanam.
Tök más a két motor. Műszakilag nyilván frissebb az új (pl. injektor), ezért is az árkülönbség. De a motorválasztás nem csak erről szól.
Ha az új Hornet tetszik jobban, akkor megéri, ha nem, akkor nem éri meg.
Köszönöm a hasznos kommenteket!
De a kérdésem igazából nem erre irányult. Pontosabban megfogalmazva: Megéri-e egy 2007-es új szériás Hornetet venni egy 2006 előző generációssal szemben, amikor a használtpiacon a kettő közti árrés 200e Ft? Ez nem csak két kiválasztott motorra igaz, hanem jellemzően az összesre, vagyis nem az állapot miatt lehet ekkora a különbség.
Akkor jó lesz az!
Lol elírtam, 185.
A térdét majd könnyen le tudja tenni
A kereskedő el tudja intézni az átíratást. Kitöltötök egy meghatalmazást, hogy eljárhat a nevedben a hatóságnál és el tudja intézni.

A 195 cm tényleg nem kevés. Itt meg tudod nézni, hogy festenél egyik-másik motoron: http://cycle-ergo.com/

Én 186 vagyok, és bár határeset, de még kényelmes a Hornet.
200 km után pedig nincs az a jármű (egy kényelmes autót is beleértve), amivel ne akarnék szünetet tartani.
Szerintem 195cm-hez ez a motor rohadtul kicsi. Én 180 vagyok, de 200km után már nyújtogatom a lábam. Neked valami lóbaszó túraendúró kéne.
Ha kereskedőtől veszem akkor ő az átíratást is tudja intézni vagy arra nem tudom megkérni és azt nekem kell intézni? Szó volt itt a hornet kényelmességéről is, én 195cm vagyok, az nem gond hornetnél?
Épül, szépül :) Holnap már nálam lesznek a cuccok. :D
A Z750 egy kicsit (nagyon?) más karakterű motor. Nekem is kényelmetlen volt az üléspozíció. Nagyon elöl ültem rajta, támadó pozícióban, ami nekem kevésbé bejövős. A Hornet üléspozíciója nekem sokkal lazább, kényelmesebb.
Persze, kinek mi a kényelmes...

Amúgy a Z750 is nagyon jó motor. Mondjuk nem említeném egy lapon a PC36-os Hornettel (2003-2006). Inkább a PC41-gyel (2007-2011) összehasonlítható.
Ülj fel mindkettőre (ill. mindháromra) és az alapján dönts, hogy NEKED melyik a szimpatikusabb.
valamivel jobban megy a z750, nyomatekosabb, es a gyari kipufogonak nagyon jo hangja van. Viszont combnal sokkal szelesebb, nekem kenyelmetlenebb volt a hornetnel. Hornet szerintem kanyarban jobb. Kawa viszont injektoros, korszerubb, talan meg kevesebbet is fogyaszt a karbis horneteknel.
Hornetem van és a Z750-el is van tapasztalatom, nem kell forgatni a Z-t hogy tudja tartani a tempót, az a +150ccm inkább csak ebben számít. Kicsit magasabb kicsit hosszabb kicsit nagyobb kicsit számomra kényelmesebb mert kevésbé van behajlítva a lábam. Mivel nem honda a váltója kicsit nehezebben működik de ezt szerintem cska olyan érzi aki hondáról ül át rá. (meglepően puha az sv-m váltója )

Szerintem fékben futóműben minimális eltérés van, nem számottevő. Fogyasztása is hasonló. Van a csapatban egy nálunk. A gazdája hornetről ült rá és jobban szereti
Sziasztok!
Visszaolvasgattam pár oldalt, és én is szeretnék motort vásárolni a közeljövőben! Amire nem találtam választ, hogy milyen különbségek vannak a 2005-2007 és 2007-2012 modell közt. Persze külsőre nagyon megváltozott, és injektoros lett ha jól tudom. Elsősorban az lenne hasznos számomra ha valamilyen tapasztalatot tudnátok mondani róluk.
A használtpiacon a 2006 és 2007 modellek között 200e-250e ft különbség is van, ezért érdekelnek a vélemények.
A másik alternatíva Z750, habár az nem tűnik annyira kényelmes-túrázós gépnek.
Gyári tükör és kormánnyal én sem láttam jól hátra, de egy szélesebb kormány megoldotta a problémát és sokkal kezelhetőbb is lett a motor. Két legyet egy csapásra
Nekem sem gyári tükör van vagyis cb1000r tükrét dobtam rá az jó mondjuk egy kicsit széles lett vele a moci de látok vele rendesen magam mögé.
Többiek nem panaszkodtak rá. Nekem nem gyári tükröm van. Amikor vettem a motort,akkor sem gyári volt rajta de azzal én sem láttam túl rövid volt a szára.
Igen gyári!