Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

szeva itt a lap alján találsz beszámolot, meg utvonalat ahol votlam, meg pár képet
szlovák túra
próbáld meg a motorszerelés rovatban...
köszi!
Hali.
kérdésem lenne 2 éve van meg a hornettem tavaly vettem rá használtan akropovic dobot tegnap gondoltam megnézem a levegő szűrőt kifulyatom levegővel mikor levettem a műanyagot alatta van 1 összenyomott tömlö ami televolt olajjal e jó vagy rossz.a másik viszont mikor kivettem a szűrőt tök benzin szaga volt meg kicsit fújattam a kezembe meg oda nyoma az olajataszűrőből igaz csak kicsit.előre is köszi
Most néztem a honda.hu-n lessz még pálya nap aug.21
Az elég gáz pedig a kawának vannak a legrosszabb eladási statisztikái azt mégis.
honda nap jun4-én volt 5000ft,abban benne volt az1500ft-os kajajegy...
sajna csak 1egész évben,eből a szempontból jobba kawa...
Ja valószínű az lessz. Most jöttem meg a hringről kawa szabadnap volt. ingyen mehettek a kawások 3*20percet. Én csak nézőnek mentem a tesóm és csapata kawások na szóval a honda nem csinál ilyen akciót? Mert nagyon penge volt.
sztem viddel szervízbe lehet,hogy csak 1szerű elektronika....
Köszi a reakciót tehát a nektek jól működik. Az a gond hogy nem tudom, hogy a melyik része nem jó a tankba lévő vagy a műszerfal. a tankbalévő úszót már kivettem gondoltam hátha felakadt aztán azért nem jó de nem, és kint nem is lehet imitálni úszómozgatással mert érzi hogy nincs a tankba és semmit nem mutat. A tankba lévő része 15000 kedvezménnyel a műszerfalat meg se kérdeztem. az ára nem is olyan vészes csak ha nem az a baja ahoz azért sok.(majd 3 teli tank). Azért köszi.
nekem 2006-os van,azon 6kocka van folyamatosan fogy(gyorsan),
tartalékon elkezd hulámozni,ez 3,6liter.
ezzel elmegy még 50km-ert...
Szeva!
Nekem 2004-es van azon van benzincsap- igy tartalék is ami nagyon hasznos tud lenni, mert szintjelzö nincs! Biztos nincs a 05-ös ön ilyen?
Szevasztok. Van egy 2005-ös darazsam, és a benzinszint jelzője nem igazán működik vagyis csak részben: ha tele van akkor csak 4kockát mutat ha üres még 2kocka (meg is szívtam az első utat úgyebár nincs benzincsap ami jelzett volna) ha volt valakinek már ilyen gondja megköszönném ha megmondaná a hiba okát előre is köszi.
osztálytársam vesz egy 250est,majd ha tényleg jó lesz akkor 400as bandi lesz nsr után 2009 nyarán.
szóval átmentünk mz topikba?!
hát ez is jobb mint semmi?!
kalev vegyél egy banditot ahoz már én is hozátudnék szólni...
A pancsi-ringen is van gokart-pálya, azon karcoltam már Mz-vel, 70-80 ig is fel lehetett húzni a kicsikét , de az már 3 éve volt, akkoriban még nem volt kerítés, Yeti-race volt, és üres volt a supermoto-gokart pálya... amúgy tervezem, hogy majd a Gilerával is felmenjek a ringre... jövő héten jön meg a henger-dugó( 45 e ) aztán meglátom mit bírnak a Heidenauk....
http://www.youtube.com/watch?v...
Ez Rohonc (Rechnitz) Szombathelytől olyan 35-40 km, Kőszegtől olyan 10-15 km, Tőletek nemtom, nézd meg a térképen. Nyugodtan indulj el Ausztriába, 95%-ban jobbak az utak, és ahegyekben általában sok-sok szerpentin van...
a sógorok hozzám közeli részén nem tudsz jó helyet?
kb a Fertő-tó baloldalára gondolok,a határ vonalától 100km-nél nem messzebb.
gondolkodtam már sokat azon h mi lesz mz-vel,ha most elmegy,ha lesz rá lehetőségem(és a tulaj sem fogja szétbarmolni) lehet visszavásárolom majd.ehhez persze meg kell válogatnom h kinek adjam el.
amúgy meg sokkal jobb érzés mz-vel külső íven elmenni egy japonak,mint ha én is japoval lennék
csak én hülye nem cseréltem le a háccsó mitast mikor megvettem,merthogy még új.
nem is tudtam az sp2ről.hát mire van az mz topic?kéretik ezentul mindenről beszámolni,minden nap lejelentkezni
pancsi ring elég gyors,ugye?
ha teszemazt egyszer rászánnám magam h elmenjek,akkor azért inkább ne tegyem nsr-rel,igaz?
arra lefele(felétek) nincs kisebb pálya-gokartpálya?
Tudom, hogy csak viccel ez a kalev-gyerek 2 éve még én is MZ-vel toltam, sőt tavaly ősszel, mikor már rég megvolt a Hornet, majdnem MZ-vel nyírtam ki magam Le volt az döntve, hidd el kalev, majd megmutatom milyen egy végigdöntött-megolvadt Supercorsa.... Amúgy meg szégyenlem magam, mert eladtam az MZ-t, pontosabban elcseréltem egy Gilera SP-02-re, azt hittem, életem végéig meglesz az első motorom, de sajnos nem így alakult, már csak egy szétvágott-faragott féligkész MZ csopperem van....
Amúgy meg eddig nem voltam még pályán, de ezentúl, amikor az anyagiak is engedik ki fogok használni minden alkalmat, a Pancsiring marha jó, itt van fél órára, csakhát 17 ropi egy nyíltnap, plusz 10 simán elmenne benyára, meg 2 gumi kéne, mert most is sztem a 2x20 perc alatt 1 mili eltűnt a széléről, amin amúgy se volt annyi, közepén még van vagy 4 mili.... a pályagumik már csak ilyenek, pláne ha húzza neki kanyarban az ember amúgy meg szerpentinezni szoktam Ausztriában, ott is azért elég jól lehet menni, nem kell félni a kányúktól...
valahol el kell kezdeni a pályázást mindenkinek!
meg a motorozást is erre legjobb az mz,én is azzal kezdtem!
125-el mejnek végsebbesége:107 volt,amit rendszeresen teszteltem hátha 1-el többet megy,
meg a kanyarsebeséget is,de legtöbbször a balesetin végeztem...
kicsit feljavíthatnánk ezt a topicot,nézétek meg a gsr600-at,már az 1900 oldalnál járnak,itt meg 55,
aki hornet-es irjon,de irjon az is aki nem!
és?kanyarban ez is tud annyit menni
amúgy nem hinném h komolyan vette,mivel nem is szántam annak
ja bocs ezt akartam:
igazad van tényleg hallott ez a topic!
szoktam nézegetni a beirásokat,az utsó 1hónapos azt is én irtam!
kalev-el ne törödj,neki még motorja sincs! csak vmi mz?
milyen gyakran jársz pályára?
és miért nincs bedöntve,ha egyszer kanyar van?