Sziasztok! Sikerült nekem is bekerülnöm a darazsak klubjába! Nagyon szépek ezek a motorok! Az egyetlen problémám a kipufogó! Elég halk hangja van! Szeretnék venni rá egy dobot (más beavatkozás nélkül) aminek erősebb hangja lesz! Milyent tudtok ajánlani? Válaszotok előre is köszönöm!
Hmmmm...Nincs valóban de a Salamon Hondánál szervízelik őket. Hogy miként van ez hivatalosan ne kérdezd, annyira nem mélyedtem bele a dologba...Nekem azt a Salamon úr mondta személyesen...
Háát igen:)) De azért, ha a régi rohadós vázat egy ugyanolyan rohadósra cserélik, az nagyon nem oldja meg a problémát, csak elodázza...Egyébként nekem tetszik a kis gép, sokáig szemeztem vele jómagam is:)
Aztán darázs lett végül.
Nem is eszi az olajat, csak ha az ember idiota modjara hasznalja... De azt egy motor se birja sokaig... A regebbi vazat meg ki kell cserelni gariban. Az ujabbaknal mar uj tipusu a vaz. Az enyemen ki lett cserelve a vaz, nem eszi az olajat, es csak 1 milla. Mondjuk mar nem az enyem, mert a kereskedoe, de azert orulnek, ha valami jo gazdija lenne.
Az ER6 problémás típus...eszi az olajat, rohad a váz, és viszonylag hamar kinőhető. Azonkívül a soproni szervízben van egy példány belőle, amibe cirka egy éve nem jön meg az alkatrész.
Sziasztok hornettesek.
Az utobbi idöben nagyon kezdenek tetszeni a hornettek.Mi a tapasztalatotok a darazsakrol?Megbizhatoak?Fogyasztás?Kényelem?Én eddig az endurokért voltam oda-vissza de szeretném kiprobálni azt a stilust is.Ha esetleg tudtok valakit akit érdekel egy honda xr 600-as 1998-as évj. rendszámos szép állapotu gép irányára 750000Ft vagy 390000Ft és hitelátválalás.Esetleg hornet csere is érdekelne.
Hali!
Az alapjárat ingadozást valszeg megoldja egy karbi szinkronizálás, a jobbra huzásnak pedig lehet oka a kopott gumi is! Mivel általában jobban szeretik a jobbos kanyarokat ezért az jobban is kopik!
Hát, köszi az infót. Nem mondom, hogy megnyugtatál :)
Csúsztak a motorral, mert a tank csúcsán, meg a farokidom csúcsán látszik kis horzsolás (meg persze a bukógombán is), de valszeg csak kicsit csúsztak vele. Legalábbis ezekből a sérülésekből erre következtetek, mert nem olyan mélyek a "horzsolások". Illetve a jobb első villán van egy kb 1-2mm mély karc.
Alapjárat nem alacsony, az előírt 1200+-100 -ban van. Mondjuk nem nagy a kilengés, a mutató kb. 1200 és 1250 között szokott mozogni.
Aksival kapcsolatban esetleg valami know-how?
és az alapjárat ingadozás sem természetes .. legalábbis egy egyhengeresnél még az lenne de ennek nem kellene ingadoznia.. lehet túl alacsony az alapjáratod? vagy rosszul van beállitva vmi !
de majd jönnek mindjárt a jobban hozzáértők és elmondják neked
Ja, meg foglalkotat még két kérdés:
1. az normális, hogy alapjáraton a mutató kb. 50-100rpm-es sávban mozog és nem áll be koppra egy pontra?
2. ha elengedett kormánnyal megyek vele, egészen picit jobbra húz (vagyis inkább dőlne, legalábbis ez az érzésem). Ez lehet attól, hogy jobb oldalt van a kipufogó, vagy komolyabb gondok vannak a paripával?
Segítségeteket kérném aksi ügyben. Nemrég vettem egy 2003-as darazsat (600-as) és sanszos, hogy le kell cserélni az akkut. Megkérdeztem egy eladót, hogy ilyen motorba mennyibe kerül és, hát 32E-t mondott, merthogy ebbe vmi spéci cucc kell... Kicsit meglepődtem rajta, mondanom se kell... Ti milyen aksikat használtok, milyet lehet egyáltalán beletenni? Annyit tudok, hogy 12V, meg 6Ah (bár az egyik cikkben meg 8Ah volt írva Hornethez...).
thx
Aztán darázs lett végül.
Én 1 milla környékén árulom az enyémet. Egy kép van az adatalpon, de ha kell, akkor tudok küldeni e-mailban.
Az utobbi idöben nagyon kezdenek tetszeni a hornettek.Mi a tapasztalatotok a darazsakrol?Megbizhatoak?Fogyasztás?Kényelem?Én eddig az endurokért voltam oda-vissza de szeretném kiprobálni azt a stilust is.Ha esetleg tudtok valakit akit érdekel egy honda xr 600-as 1998-as évj. rendszámos szép állapotu gép irányára 750000Ft vagy 390000Ft és hitelátválalás.Esetleg hornet csere is érdekelne.
hasznalauto.hu-n van egy jófajta, 1,130-ért. Paraméterei alapján nagyon megéri, bár élőben nem láttam.
Eladó Hornetet keresek, ha lehet egymillió környékén. Ha tudna valaki ajánlani egy jófajtát..:)
Az alapjárat ingadozást valszeg megoldja egy karbi szinkronizálás, a jobbra huzásnak pedig lehet oka a kopott gumi is! Mivel általában jobban szeretik a jobbos kanyarokat ezért az jobban is kopik!
Csúsztak a motorral, mert a tank csúcsán, meg a farokidom csúcsán látszik kis horzsolás (meg persze a bukógombán is), de valszeg csak kicsit csúsztak vele. Legalábbis ezekből a sérülésekből erre következtetek, mert nem olyan mélyek a "horzsolások". Illetve a jobb első villán van egy kb 1-2mm mély karc.
Alapjárat nem alacsony, az előírt 1200+-100 -ban van. Mondjuk nem nagy a kilengés, a mutató kb. 1200 és 1250 között szokott mozogni.
Aksival kapcsolatban esetleg valami know-how?
de majd jönnek mindjárt a jobban hozzáértők és elmondják neked
1. az normális, hogy alapjáraton a mutató kb. 50-100rpm-es sávban mozog és nem áll be koppra egy pontra?
2. ha elengedett kormánnyal megyek vele, egészen picit jobbra húz (vagyis inkább dőlne, legalábbis ez az érzésem). Ez lehet attól, hogy jobb oldalt van a kipufogó, vagy komolyabb gondok vannak a paripával?
Segítségeteket kérném aksi ügyben. Nemrég vettem egy 2003-as darazsat (600-as) és sanszos, hogy le kell cserélni az akkut. Megkérdeztem egy eladót, hogy ilyen motorba mennyibe kerül és, hát 32E-t mondott, merthogy ebbe vmi spéci cucc kell... Kicsit meglepődtem rajta, mondanom se kell... Ti milyen aksikat használtok, milyet lehet egyáltalán beletenni? Annyit tudok, hogy 12V, meg 6Ah (bár az egyik cikkben meg 8Ah volt írva Hornethez...).
thx