Hali!
A gyári honda olajat tudom ajánlani én is azt használom, és több ismerösöm is (pl:gsxr 600) ásványi és jobbnak ézem mint a repsol szintetikust! Olajszüröt gyárit! Az ásványi olaj egyetlen hátránya hogy évente érdemes cserélni! A könyv 12 ezret ir, én minden tavasszal cserélem!
Úgy tűnik megoldható a Hornet fojtása, a karburátor szívócsonkját kell kicserélni. Ehhez a művelethez szét kell kapni a motort, vagy csak kisebb átalakítás?
-olaj 10w40 félszintetikus kell bele? ha igen pontosan mennyi? (a motorrevüben 10w30 ast irtak)
-a leömlőkről vhogy el tudom távolitani a rozsdát? vagy már sehogy sem lehet visszaállitani oylanra mint eredetileg volt?
- illetve első és hátsó gumiba milyen nyomás kell? nézegettem de nem találtam rajta ilyen adatot
Hali Mindenkinek
Hornet vásárláson töröm a fejem (600) Rengeteg kérdésem lenne Mit figyeljek feltétlenül ha moci nézőbe megyek nem akarok lestrapált gépet venni, milyen árulkodó jelek vannak amik arra utalnak h kár vele foglalkozni? Van-e valamilyen tipikus tipushibájuk ezeknek 99-es körüli évjáratuaknak?
Már olvastam h sokan küzdenek az első kerék méreteivel ,Miért?
MI az utazósebesége az ilyen gépeknek ami még jó a mocinak?
Válaszotokat előre is Köszi
Sziasztok!
Én januárban vettem a vasra a sportdobot. Vaterán néztem, 38,000 ft-ért árulta, annyiért is vettem összekötővel, teljesen újan, dobozában, zsacskóban. A hangja brutális. Egy pesti cég. Azt nem tudom, hogy van-e még neki ilyen, vagy csak ez az egy volt. Akit érdekel telfonszám, szóljon, szívesen megadom, aztán lehet érdeklődni.
A motorral 1-ütt vettem a dobot+a gyári is megvan (műszaki miatt) A hangja méj,dübörgő Szigetelve van igy az utas lába se ég oda Neten kb 80 ezer körül van az ára.
ez a sportdob:Bódis cimke nélkül.Hornetre lett gyártva.teljesitmény:nekem azt mondták hogy kb:6-10 LE dob a motorra.nagyon jó hangja van.ha érdekel akkor meg kell nézni.én Somogyjádi vagyok.
Ja, még annyit. A motor ausztriából került hozzánk anno. A sportdobba bele van ütve hogy Hornet. Látott már valaki ilyen dobot? Egyesek szerint kint volt ilyen gyári dob is.
A gyári honda olajat tudom ajánlani én is azt használom, és több ismerösöm is (pl:gsxr 600) ásványi és jobbnak ézem mint a repsol szintetikust! Olajszüröt gyárit! Az ásványi olaj egyetlen hátránya hogy évente érdemes cserélni! A könyv 12 ezret ir, én minden tavasszal cserélem!
tegnap lettem egy 2000 res Hornet boldog tulaja
lenen egy pár kérdésem vele kapcsolatban
-olaj 10w40 félszintetikus kell bele? ha igen pontosan mennyi? (a motorrevüben 10w30 ast irtak)
-a leömlőkről vhogy el tudom távolitani a rozsdát? vagy már sehogy sem lehet visszaállitani oylanra mint eredetileg volt?
- illetve első és hátsó gumiba milyen nyomás kell? nézegettem de nem találtam rajta ilyen adatot
köszi
Hornet vásárláson töröm a fejem (600) Rengeteg kérdésem lenne Mit figyeljek feltétlenül ha moci nézőbe megyek nem akarok lestrapált gépet venni, milyen árulkodó jelek vannak amik arra utalnak h kár vele foglalkozni? Van-e valamilyen tipikus tipushibájuk ezeknek 99-es körüli évjáratuaknak?
Már olvastam h sokan küzdenek az első kerék méreteivel ,Miért?
MI az utazósebesége az ilyen gépeknek ami még jó a mocinak?
Válaszotokat előre is Köszi
Esetleg érdekel valakit? Matrica is van hozzá már.
Neten hol találtad meg?
Én januárban vettem a vasra a sportdobot. Vaterán néztem, 38,000 ft-ért árulta, annyiért is vettem összekötővel, teljesen újan, dobozában, zsacskóban. A hangja brutális. Egy pesti cég. Azt nem tudom, hogy van-e még neki ilyen, vagy csak ez az egy volt. Akit érdekel telfonszám, szóljon, szívesen megadom, aztán lehet érdeklődni.
Az én Bódisom is dettó ugyan ez, csak karbon. Akkor miért mondják, hogy nem jó?
Az én Bódisom is dettó ugyan ez, csak karbon. Akkor miért mondják, hogy nem jó?
ajánljatok már egy oldalt, ahol kiegészítőket árulnak a vasamhoz
Rem nincs harag, mert önkényesen bemásoltam a hirdetésed...
Direkt Hornetre gyártja?
Jobban működik, mint az előbb emlegetett Bódis?
Ár? Hang? Teljesítmény? Utas lába?
De béna vagyok...