Az az olajszerű valami remélhetőleg csak az elégetlen benzin és a korom keveréke nem pedig olaj. Ha olaj akkor lehet szelepszárszimering vagy kopásból eredő bármilyen egyéb hiba de nem kell mindjárt a legrosszabra gondolni. Nekem kazánházban áll a motor egész télen és szivató nélkűl is indúl, 2-3 hetente mindíg beindítom. Véleményem szerint egy rendesen megtisztított vagy egy új gyertyasorral indúlni fog, ha bent áll a motor nem feltétlen kell szivató szerintem. Az elején én is szívtam a sornéggyel ha kiismered nem lesznek vele gondjaid.
Utána meg nézesd meg egy szerelővel, mert hidegen szivatóval nem szabadna fulladnia, inkább pont akkor kéne normálisan üzemelnie, aztán egy két perc múlva szivató nélkül kellene járnia. Nincs rajta esetleg sportkipufogó, vagy sportlégszűrő? Az is ronthatja a beállítást.
Ha felületesen takarítod a gyertyákat nem segít mert belül lehet trutyi az elektród tövében. Ahogy már írta az egyik fórumozó ki kell égetni és alaposan kitakarítani belülről is. Aztán ha tutira tiszta szivató nélkűl indítsd.
összesn 4 szer inditotta mbe és semmikor nem vot semmi gond. ill mikor hidegen járt szivatóval és adtam egy kis gázt akkro fulladt. ma reggel is bendult aztán gázra fulladt és onnantól semmi..
most megtisztogattam a gyertyákat drótkefével meg smirglivel viszsaraktam és mutatott némi hajlandóságot az indulásra de nem indult be.. szivatóval mg őtt egy kúrva nagyot
Inkább ne. Hol vetted a gépet? Lábon jöttél vele haza? Előtte kipróbáltad legalább? NEm szabadna ilyen tünetetket produkálnia. Arra figyelj, hogy a benzin nagyon becsapós benne, szintjelző nincs, nekem tartalékon van mindig a csap, és tele van tankolva, 0-ázom a napi számlálót, él tudom, hogy 200 km egy tank benzin. meg csurig kell tankolni, akkor 16 liter. Én az első héten jártam így vele, elindultunk haverral, aztán egyszer csak megált, áttettem tartalékra, utána megint megállt. 3 hengerrel hazaértem, és réjötem hogy szereti a benzint, meg pici a tankja...
Hát ja, nem kéne ennyitől behalnia, nekem ráhuzott szivatóval veszi a gázt, csak amikor nagyon hideg van kint, akkor kell 10-20 másodperc neki, hogy szivatónál is tudjam picit túráztatni. Nem vagyok szerelő, de vagy karbi, vagy gyertya. A gyertyát az egyszerűbb kivenni, meg megnézni, ezért ott kell kezdeni a dolgot. Ha nagyon kokszos, meg benzines, akkor ki szokták égetni a gáztűzhely lángjánál, de nem akarok ötleteket adni, hogy lehetne még jobban kinyírni rajta valamit
ja és ezután eltoltam egy közeli benzinkutra mert azt hittem a benzin fogyott ki ott szivatóval még inditóztam egy csomó ideig aztán tolhattam haza ... most vettem és még egy kört sem tudtam vele menni.. gondolhatod milyen fasza érzés lehet...
Nem fröcsköli ki, mert nem folyik bele a benzin a hengerbe, csak a benzinpárát nyomja ki, csak benzinszagot érzel max. De elvileg ha vársz vele pár órát, akkor elpárolog magától, és lehet újra próbálkozni. Mitől következett be ez a dolog amúgy? Nekem olyankor van hasonló, amikor kifogy a benzin.
Várj vele 2-3 órát, vagy vedd kia gyertyákat, önindítózz gyertyák nélkül, aztán tedd vissza a gyertyákat és elvileg elindul. Tolni nincs értelme, csak jobban megszívja magát
köszike a segitséget..
remélem holnap megcsip a darázs
fekete volt meg vmi olajszerű trutyi volt rajta
Bocs, Doky ezt nem hagyhattam ki
Milyen volt a gyertyakép?
most megtisztogattam a gyertyákat drótkefével meg smirglivel viszsaraktam és mutatott némi hajlandóságot az indulásra de nem indult be.. szivatóval mg őtt egy kúrva nagyot
szóval továbbra nsem tom mi a baja
ahogy feltöltöttem az akksit megcsinálom. meg amint szereztem egy gyertyakulcsot
köszi a segitséget
mi az eget csináljak ? van értelme betolni ?
egyébként milyen gyertyát ir neki elő a honda?
hátul2.5 ja, hidegen