Hali! Hát szinte új a vas, (fél éves) és a használati keltezése is rendben van. A könyv egy átlátszó gumicsőre utal, fotó is van róla , de én ilyet sehol nem láttam. Lehet, hogy nem is átlátszó?
Holnap megnézem "nem átlátszóként" is:)
Nagyon köszönöm!
Helló, ha nam ujonnan vetted a gépet akkor nézd meg hogy mikori nyomtatású az útmutató.
Ha minden rendben van a könyvecskével és van a mocin ilyen akkor bal oldalon az első lánckerék burkolata fölött egy elsütött végű gumicső.
Azt nem tudom hogy van e még a 2007 modellen de a 98ason ott van.
Remélem tudtam segiteni.
Űdv.
Sziasztok!
Nemrég vásároltam, egy 2007-es gyártmányú Hornetet. Kis segítségre volna szükségem, ugyanis a szervízkönyvet lapozgatva feltűnt, hogy 6000 km után ellenőrizni, illetve üríteni kell, a forgattyúsház szellőzőt. Na ez az amit én sehol sem találok...Feltétetelezem, hogy itt igazi szakértőkkel állok szemben, legalábbis nálam bizonyosan többet nézegettétek a járgányt, én sehol sem lelem a jelzett egységet, pedig nem ez az első mocim:)
Szeretném, ha segítenétek, amit előre is nagyon megköszönök.
1 es és 4 es gyertyához még a tankot sem kéne leszedni a 2 es már kicsit bonyolult a 3 mashoz pedig vmi kis elektronikus dobozkát is le kell szerelni a vázról meg egy pár vezetéket arrébbhúzni és akkor nagynehezen mindig kicsiket csavarva ki tudod venni őket...
az alapjáratot nem tom én sem hol kell emeli úgyhogy azt megirhatná vki mert csak hétfőn tudom letölteni a szervizkönyvet
Sziasztok!
Egy barátom tegnap vett egy 2001-es 600-as Hornettet. A kérdésem az lenne,hogy hol lehet rajta az alapjáratot állítani,mert olyan 800 körül pörög és szerintem ez egy kicsit alacsony.
A másik pedig ha a tankot leszedi akkor könnyű hozzáférni a gyertyákhoz?
Válaszaitokat előre is köszönöm!
Az autós vs. motoros viták esetében én mindíg azon a véleményen vagyok, hogy nincs olyan hogy csak a motorosok ill. csak az autósok a nagyobb számban a hunyók, hanem az van hogy a szélhámos ember felűlhet motorra is és beülhet autóba is. Aztán az emberekben kialakúlt az, hogy annak adnak igazat amelyik oldalhoz tartoznak. Naponta űlök autóba (a munkámhoz kell) és azon csodálkozom, hogy "csak" ennyi baleset történik, eszméletlen ami az utakon van. Ma a Debrecenből kifelé vezető úton Hszoboszló felé a felűljárón jött utánam egy turaendúró, záróvonal volt és beláthatatlan kanyar. Próbáltam segíteni had haladjon (lehúzódtam index) de nem ment pedig akár két motor is elfért volna (én autóval voltam). Bizalmatlan volt, majd csak akkor előzött meg mikor belátta az utat magaelőtt, de utánna hosszan köszönte (elakadásjelző). Így utólag belegondolva én sem mentem volna egyből, de mégis jó érzés volt segíteni, legalább egy pillanatra közelebb került az autós és motoros tábor.
Helló.
Tényleg észnél kell lenni mert ezek a "kurva autosok" nem figyelnek ránk.
Tegnap csak az isten mentett meg vagy nem tom ki.
Lámpás kereszteződés, én egyenessen a kedves nagypollák tulaj szemből balra nagy ivben ki elém én satu az elsőn már nem volt mit húzni a hátsó megcsúszott és ez mentett meg mert felengedve a fékeket más irányba vitt el a lendület. max 40el haladtam a lábam surolta a pollákot. Gondolom a kocsiba meg anyáztak (a buzi motoros).
Ja 600 as darazsam van.
Nincs valakinek műszerfal alkatrésze?,98-2001 közötti.
Üdv.
Belenéztem a Honda CBR 125 fórumba és bevan linkelve egy baleset aminek szenvedője a volt CBR-ed, a motor rommá tört de a gyerek szerencsére megúszta. Egyik képen látszik a rendszám arról ismertem fel a motort, tanúlságos az eset szerintem vétlen a srác. Még el sem kezdődött a szezon máris több baleset történt, nagyon észnél kell lenni!
Egy kis segítség kellene. Nincs valakinek véletlenül "98-2001 közötti Hornethez ülés alatti műanyag borítás. Az, amelyik a hűtőtartálytól a lámpáig megy az ülés, illetve a váz alatt.
Holnap megnézem "nem átlátszóként" is:)
Nagyon köszönöm!
Üdv, és széles utat!