hát ha elvállalják a melót anyniba amenynit reális pénznek artok akkor lesz rajta
az a baj karbont ne mtudnak csinálni előző motoromon az vot és nagyon tetszett
elvileg nagyon picit dob rajta, ha jól be van állítva minden, de a hanghatás az mindenképpen megér egy jó dobot Enyém például nagyon szépen szól, alacsony fordulaton mély, dübörgős, magas fordulaton meg visít, meg ordít meg minden, a dob könnyebb és szebb, mint a gyári, úgyhogy a csere kötelező
amúgy látom sportdobotok van.. dob rajta vmit a dob érezhetően (nem mintha nem menne jól ) vagy csak a hang lesz nagyobb?
mert ahogy lesz pénzem veszek rá egy kéményt mert sosem szerettem halkkipuffogós lenni hllja az egész ucca ha jövök vazze
Muszáj volt, mert jogsira is ezzel a géppel jártam, aztán a tanpályán a 40 fokban mindig megrottyantotta a vizet, és folyt ki a hűtő csövén, nem a kiegyenlítőbe ment. Ennek hatására asszem a nyomás is mindig elmehetett valahogy, aztán nem kapcsolt be a ventillátor se, helyette mindig kinyomta a vizet. Aztán reggel 7-re kellett mennem mindig vezetni, hogy maradjon vizem meg mentem 2 kört a tanpályán, aztán mehettem mindig a pálya mögé megküldeni, hogy legyen neki egy kis szél. De 20 perc alatt vissza lett téve, aztán tökéletesen működik azóta is
Száraz tömeg 176 kiló
teletankolva elvileg 196 kiló a ventillátort valami elektronika kapcsolja be amikor igen melegszik a motor(kb amikor a hőfokmérő az utolsó vastagabb piros strigula előtt eggyel-kettővel van) de nemkem ez csak nyári napokon városi araszoláskor fordult elő, meg találkozokón felvonulásokon... Amúgy nem valami túlmelegedős motor, a ventillátor visszahűti, mindig az utolsó előtti előttti előtti striguláig, és ott marad a mutató mindig. 160-170 felett meg a 2.-3. ban szokott lenni, úgyhogy nem kell foglalkozni vele. Meg ott az ülés alatt a kiegyenlítőtartály, abba tágul a hűtővíz, úgyhogy gőzfelhő nemigen lesz
Mi az az őár adat? pár adat? Mondd, mi kell és megmondom, de a forgalmiban nagyon sok hülyeség van. Ajánlom inkább a service manualt letölteni, abban aztán bent van minden, ami csak kellhet valamikor az életben. http://www.blackbears.ru/index...
megéri leszedni tényleg.
egyébként lenne egy olyan kérésem vmelyik lehetőleg 2000 res évjátarú Hornet tulajhoz hogy a forgalmit fényképezze le nekem? mert kéne egy őár adat... persze alváz meg motorszám nem kell
3 órát szenvedtem vele és végre MŰŰŰŰŰKÖDIIIIIIIIIIIIIKKKKKKKKKKKKKKK
kiszedtm a gyertyákat kb 5 pecig kiégettem őket madj miután lehültek benzinben átmostam őket majd fémtisztára csinszoltam aztán össze minden és hidegen elsőre beindult !
mentem is vele egy karikát a nedves úton és majdnem össze is csuktam mondom egyenesben csak nem csúszik meg ... hát de
hihetetlenül megy amúgy... egy kicsit félek is tőle...
az a baj karbont ne mtudnak csinálni előző motoromon az vot és nagyon tetszett
akkor 176 és 384 köszöntem
amúgy látom sportdobotok van.. dob rajta vmit a dob érezhetően (nem mintha nem menne jól ) vagy csak a hang lesz nagyobb?
mert ahogy lesz pénzem veszek rá egy kéményt mert sosem szerettem halkkipuffogós lenni hllja az egész ucca ha jövök vazze
teletankolva elvileg 196 kiló a ventillátort valami elektronika kapcsolja be amikor igen melegszik a motor(kb amikor a hőfokmérő az utolsó vastagabb piros strigula előtt eggyel-kettővel van) de nemkem ez csak nyári napokon városi araszoláskor fordult elő, meg találkozokón felvonulásokon... Amúgy nem valami túlmelegedős motor, a ventillátor visszahűti, mindig az utolsó előtti előttti előtti striguláig, és ott marad a mutató mindig. 160-170 felett meg a 2.-3. ban szokott lenni, úgyhogy nem kell foglalkozni vele. Meg ott az ülés alatt a kiegyenlítőtartály, abba tágul a hűtővíz, úgyhogy gőzfelhő nemigen lesz
egyébként a hűtőnél lévő ventillátornak van vmi kapcsolója? vagy csak az elektronika tudja ki be kapcsolgatni?
http://www.blackbears.ru/index...
megéri leszedni tényleg.
előre is kösszi
majd ha jobbidő lesz gyere le megnézni... nagyon zsír
kiszedtm a gyertyákat kb 5 pecig kiégettem őket madj miután lehültek benzinben átmostam őket majd fémtisztára csinszoltam aztán össze minden és hidegen elsőre beindult !
mentem is vele egy karikát a nedves úton és majdnem össze is csuktam mondom egyenesben csak nem csúszik meg ... hát de
hihetetlenül megy amúgy... egy kicsit félek is tőle...
köszi a segitséget mindenkinek