Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

egy vérbeli NAKED
Mondjuk a Hornet-dobbal vigyázni kell, mert ha nincs leburkolva valami hőálló anyaggal, akkor könnyen megsütheti az utas, vagy a pilóta lábát...
hát ha elvállalják a melót anyniba amenynit reális pénznek artok akkor lesz rajta
az a baj karbont ne mtudnak csinálni előző motoromon az vot és nagyon tetszett
elvileg nagyon picit dob rajta, ha jól be van állítva minden, de a hanghatás az mindenképpen megér egy jó dobot Enyém például nagyon szépen szól, alacsony fordulaton mély, dübörgős, magas fordulaton meg visít, meg ordít meg minden, a dob könnyebb és szebb, mint a gyári, úgyhogy a csere kötelező
szabolcs megye felé menjen már az az útvonal
Tavasszal tervezünk 1 túrát a sógorokhoz Minden kaptárlakót szeretettel várunk 1 közös gurulásra Bővebb infó túra elött időbe Küldöm az utvonaltervet késöbb


akkor 176 és 384 köszöntem

amúgy látom sportdobotok van.. dob rajta vmit a dob érezhetően (nem mintha nem menne jól ) vagy csak a hang lesz nagyobb?
mert ahogy lesz pénzem veszek rá egy kéményt mert sosem szerettem halkkipuffogós lenni hllja az egész ucca ha jövök vazze
A forgalmiban 384 kiló van ami kb azt jelenti hogy -196 kiló motor, úgyhogy egy 100, meg egy 90 kilós ember alatt még nem törik ketté a gép
Véletlen elírás De lehet,hogy izgulok a sok innnfó miatt
Muszáj volt, mert jogsira is ezzel a géppel jártam, aztán a tanpályán a 40 fokban mindig megrottyantotta a vizet, és folyt ki a hűtő csövén, nem a kiegyenlítőbe ment. Ennek hatására asszem a nyomás is mindig elmehetett valahogy, aztán nem kapcsolt be a ventillátor se, helyette mindig kinyomta a vizet. Aztán reggel 7-re kellett mennem mindig vezetni, hogy maradjon vizem meg mentem 2 kört a tanpályán, aztán mehettem mindig a pálya mögé megküldeni, hogy legyen neki egy kis szél. De 20 perc alatt vissza lett téve, aztán tökéletesen működik azóta is
na én beszélek súly
jaj te nyelvanórára ne mjártunk ? súy
köszi ... és az össztömeg?
Raktál fel kiegyenlítő tartájyt Pedig a mocidon nemvolt (sújcsökkentés) Vagy mégis a gyári állapot a biztos
Amúgy a termosztát 80-84 foknál kezd el nyitni, és 95 fokon van nyitva teljesen Ld. szervízkönyv
Száraz tömeg 176 kiló
teletankolva elvileg 196 kiló a ventillátort valami elektronika kapcsolja be amikor igen melegszik a motor(kb amikor a hőfokmérő az utolsó vastagabb piros strigula előtt eggyel-kettővel van) de nemkem ez csak nyári napokon városi araszoláskor fordult elő, meg találkozokón felvonulásokon... Amúgy nem valami túlmelegedős motor, a ventillátor visszahűti, mindig az utolsó előtti előttti előtti striguláig, és ott marad a mutató mindig. 160-170 felett meg a 2.-3. ban szokott lenni, úgyhogy nem kell foglalkozni vele. Meg ott az ülés alatt a kiegyenlítőtartály, abba tágul a hűtővíz, úgyhogy gőzfelhő nemigen lesz
őár
igazából a két tömegadat érdekelne..

egyébként a hűtőnél lévő ventillátornak van vmi kapcsolója? vagy csak az elektronika tudja ki be kapcsolgatni?
Mi az az őár adat? pár adat? Mondd, mi kell és megmondom, de a forgalmiban nagyon sok hülyeség van. Ajánlom inkább a service manualt letölteni, abban aztán bent van minden, ami csak kellhet valamikor az életben.
http://www.blackbears.ru/index...
megéri leszedni tényleg.
egyébként lenne egy olyan kérésem vmelyik lehetőleg 2000 res évjátarú Hornet tulajhoz hogy a forgalmit fényképezze le nekem? mert kéne egy őár adat... persze alváz meg motorszám nem kell

előre is kösszi
hát eddig az ideg megett mert ahogy hazaértem végre hogy motorozzak egyet baszott beindulni de mostmár működik

majd ha jobbidő lesz gyere le megnézni... nagyon zsír
3 órát szenvedtem vele és végre MŰŰŰŰŰKÖDIIIIIIIIIIIIIKKKKKKKKKKKKKKK

kiszedtm a gyertyákat kb 5 pecig kiégettem őket madj miután lehültek benzinben átmostam őket majd fémtisztára csinszoltam aztán össze minden és hidegen elsőre beindult !
mentem is vele egy karikát a nedves úton és majdnem össze is csuktam mondom egyenesben csak nem csúszik meg ... hát de
hihetetlenül megy amúgy... egy kicsit félek is tőle...

köszi a segitséget mindenkinek