Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hétfőn megyek vele Pestre
elvégzem egy nap alatt
Van nekem egy gyári plekóm, viszont nincs nekem csavar és minta hozzá, hogy hova fúrjam a lukat vagy vágjam a menetet vagy hajtsam a menetvágó csavart vagy mittudomén mit kell csinálni vele. Szóval érted Enélkül jobban tetszik, de túránál hasznos. Aztán le lehet venni, majd fel...
Plexi miben zavart ?
Hmm, hát ez Pesten van sajna, Nagytétényben. De hát az motorral nem távolság... Mi a május 31.-júni 1. hétvégén megyünk, de van majdnem minden hétvégén. Szerintem az egyik legjobb vezetéstechnikai tréning. www.mobitt.hu
Ha Veszprémben ill környékén lenne ilyen az érdekelne...
Amit te írsz, az a "standard", a gyári olaj, nem az, hogy azt ajánlják. 98-óta eltelt 10 év, és azóta fejlődtek az olajok, hidd el.
A service manualban az áll: "Recommended engine oil: Honda 4-stroke oil, or equivalent motor oil API service classification SE, SF or SG Viscosity: SAE 10 W- 40"
a service manualban kifejezetten a Honda olajat ajánlják, pro Honda GN4 vagy HP4.
A Honda mérnökei nem hülyék, ha ajánlják a GN4 ásványi olajat, akkor azt fenntartások nélkül lehet használni.
Hy! Plexi engem pl. pont zavart, kell egy jó sisak, meg egy bőrdzseki, és máris nem vitorlázol a szélben olaj kapcsolatban: Szerintema Hornetbe szintetikus olaj való, az F1-es CBR-ekbe kell ásványi olaj, azzal nincs olajfogyasztásuk, de a Hornetbe már F2-F3-as blokk van, amit szintetkus olajra terveztek sz.tem. Amúgy a Repsol olaj se olyan vészes árban, 2500 ft/l+ szűrő, 12.000-ből megáll egy olajcsere.
Gyere a MOBITT vezetéstechnikai tréningre, most szervezek össze egy csapatot, bár 90% kawás... De jó fejek.
A plexi szerintem nem olyan fontos beruházás, meg lehet szokni a szelet, és max autópályán, hosszútávon számít, hogy van-e.
Igen Ő az enyém...
egyetértek
Köszönöm a válaszokat, amint lesz rá lém kicserélem.
Ez a hónap a kiadásokról szól, kisebbik rész, hogy hó végén pályamotorozás, h megtanuljak rendesen motorozni.
Mondjátok, hogy mindenképp vegyek plexit , mert anélkül nem lehet kibírni. Az a +10es már oly
mindegy
olajat tudom ajánlani a gyári ásványi hondát 3,6 liter pont amennyi kel kb:6000 pénz !
Sztem jobb mint a repsol! Ásvány egyetlen hátránya hogy évente cserélni kell! De annyit ugyis mész hogy megérjen a cserére! Én minden tavasszal cserélem! És ha 6-10 ezret kötesz olajra azt a 2000-et ne sajnáld szüröre!
Akkor plane! Olajcsere, szurocsere amint lehet! Nem tudhatod hogyan hasznaltak. Ha olasz, akkor... Hany km van benne? A legszurot is meg kene nezni, meg a lancot. Egy hasznalati utasitast szerezz hozza, az sosem art, es abban benne van, hogy mikor mit kell csinalni!
Az a narancs, ami a kepeid kozott van? Szeeeeeeeep.
Szervízkönyvem az nincs
a mocit Kecskeméten vettem, amugy olasz.
Így van egy kis bizonytalanság , mit csináltak-cseréltek eddig bla-bla... DE 2006os !Legfeljebb 2 éves lehet az olaj...

Kösz
A legjobb ugy csinalni, ahogy a szervizkonyvben benne van. Az biztos a legjobb. Nem jo evekig benne hagyni ugyanazt az olajat, mert megoregszik, es idovel romlik a kenesi hatekonysaga. Ha nem is hasznalod a gepet, 1-2 evente cserelni kell az olajat. Ha sokat mesz vele, evente tobbszor is. A szurot altalaban az olajjal egyutt cserelik.
Nem tudom, azért kérdezem!
Most akkor minden évben cserélsz szűrőt vagy több évig használod az olajat?
Lehet több évig használni, nem illik lecserélni?

De a kérdésed ott van...jogos
Szurocsere nelkul minek olajcsere? A regi olajbol csomo marad a szuroben.
Hello/

Motorolaj cseréhez mekkora mennyiség kell?
Csak oljcsere, szűrő később...
Oksa akkor marad a gyári szürö! Nem piszkálgatok 1/4-loeröért! Gyertyát nem tudsz hol lehet nézni neten?
Nekem sportkipufogó van fent, és vettem hozzá K+N sportlégszűrőt, alul picit jobban ment, olyan 2500-3000-ig, de 10.000-től egyértelműen gyengébb lett, nem vette üresben a gázt normálisan, meg lehet hozzá venni a Dynojet-et 40 ezer körül, és fékpadon összelőni mindent, akkor tényleg lenne teljesítménynövekedés is. Másik lehetőség, hogy egy a dologban jártas szerelő hozzá tudja fuvókázni, és a kipufogógázok mérésével is össze tud hozni normális eredményt, ez olcsóbb azért, de mindenképpen hozzá kell nyúlni a fuvókákhoz sajnos.
Fúvokáztatni? hoppá! Olyat nem akarok A kereskedésbe azt mondták elég egy szinkronizálás és jobban kap levegöt meg cserélni se kell mert moshato! Bár az autos izzokészletet is rám akarták sozni mert az pont jo hozzá! (pont nem)! Szervizbe nem akarom vinni, az olajcserét is 25 ezerért akarták csinálni
én megusztam 8500-bol! Köszi a segitséget!
Hali! Sportlégszűrőt hagyd, ha nincs kedved újrafuvókáztatni a gépet (tapasztalat) Gyertyát (CR9EH-9(NGK) vagy V27FER9(DENSO) az owners manual szerint) meg azt vedd meg amit a gyár előír, esetleg mehet bele az íridium gyertya, ami elvileg kétszer annyit bír, és kétszer annyiba kerül Az alkatrészek árában nincs nagy különbség, ha te cseréled, de ha szervízbe viszed, akkor számolj plusz jónéhány ezerrel, légszűrőcseréhez elég egy tizes kulcs, meg egy csillagcsavarhúzó, gyertyához lehete le kell venni a tankot, de nem nagy cucc.
Sziasztok!
2004-es horneten szeretnék cserélni gyertyát, levegöszüröt (sportszüröre?) ! Ha lenne ötletetek hogy honnan és milyet érdemes venni azt megköszönném!
Hello!

Banális kérdés
Honda Hornet, CB600F
F az burkoltságot vagy mit akar jelölni?

thx