Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én ugyan nem.Sose teszek fel dobozt.
Sicc kollégát láttam bevetésen dobozzal.
Szia !
Tükröket te vetted rá, vagy így vetted már?!
Nem kicsi dobozokkal nem vitás.

Valahogy így fest feldobozolva.
Amugy gyari iranyjelzovel hasznaltad?
Hátulról nézve elég érdekesen festett.
Mint egy 747-es.
Szuper kis motor a Hornet még egy busa úttán is
Én ilyet tudok, de ez nem valami nagy csoda.
http://translate.google.co.uk/...
Lehet már túl öreg vagyok, de ezek a mondatok , csak kitálálni lehet mit is akarsz kérdezni!
Meglatjuk. Az en szettem hasznalt es meg nem ert ide, lehet nem lesz benne az a plusz konzol:-) Orulnek neki, ha nem kene atrakni, mert nem akarom babralni.

Valahol a neten talaltam ezt a kepet, igaz nincs rajta a doboz, de az iranyjelzo maradt a helyen.
Azt pedig kifelejtettem, hogy gyönyörű!
ilyenre gondoltam, minden benne van ami számít
Rácalmáson lakom.
Code: NH1 van az ülés alatt a vázon.
Gondolom ez a színkód.
A Givi cuccban benne van az áthelyező konzol, fel kell hozni a hátsó doboz platnijára az indexeket. De én hagytam őket a helyükön. Ilyenkorannyia hátrány,hogy oldalról nem mindig látni.
Na ezzel énis egyetértek, +1!

Szépen lehet vele csorogni is, de ha kell, akkor tol.
Mitagadás, jó választás volt.
Van tapasztalatom kofferrel, az elozo motoromon (bmw) gyari volt. Budapesti dugoban nem volt a legpraktikusabb, de amugy imadtam.

Iranyjelzot at kellett epiteni a koffer miatt?
"Alapjárattól egyenletesen ketyeg, nem dadog 3000-ig. 5000-ig használva tanulómotornak is ideális, 10000 felett meg csurog a nyál."

Ezzel a mondatoddal tökéletesen leírtad a Hornet-et.

Én ezen tanultam annó, sose húzattam ki órákon. Mondtam is az oktatónak, hogy ez egy igazi kezdő motor. Mire ő azt mondta, hogy azt én csak hiszem. És milyen igaza volt.
Merre laksz, Kalocsa miatt kérdezem ami nincs nagyon messze tőlem, hátha Te is Tolna megyében élsz
Van valami katalógus szín meg évjáratról ? felni oldalidom fényezés stb, nem találtam még sehol pedig érdekelne.
En ugy tudom,hogy a matricat mar 2003-tol ilelakkozzak gyarilag, legalabbis nalam ugy van. Vagyis nem lehet egyszeruen lehuzni.
Volt már néhány vasam, de Hondám még soha. Annyi jót hallottam, különösen a kezelhetőségéről, hogy ezért választottam. A nejemnek vettük, így ha olyan az idő, leszáll mögülem és külön gurul. Nagyon jó döntés volt. Hihetetlenül kezes, mindene könnyen működik. Alapjárattól egyenletesen ketyeg, nem dadog 3000-ig. 5000-ig használva tanulómotornak is ideális, 10000 felett meg csurog a nyál. Egy fokozatjelző kell rá, aztán erre a célra, nála jobbat nem tudok.Kalocsán voltunk először. Az asszony az elindulás gyakorlás helyett 3 órát motorozott a nedves decemberi betonon. Imádja. Ez a motor, nagyon sokkal jobb, mint a mit vártam tőle. Megérdemli a nagybetűket. HONDA HORNET CB600F. ( Kihasználva a tavaszt, néha én is elviszem egy kőrre)
2003-ban volt fehér.
Na akkor az előző hsz tárgytalan!
Szép a gép, de nekem is az volt az első, hogy újra van fényezve. (mondjuk nekem tetszik a fehér...)
Törött volt, vagy csak a tulajnak ez tetszett?
Matricátlanítva lett. Eredeti a fényezése.