Meglatjuk. Az en szettem hasznalt es meg nem ert ide, lehet nem lesz benne az a plusz konzol:-) Orulnek neki, ha nem kene atrakni, mert nem akarom babralni.
Valahol a neten talaltam ezt a kepet, igaz nincs rajta a doboz, de az iranyjelzo maradt a helyen.
A Givi cuccban benne van az áthelyező konzol, fel kell hozni a hátsó doboz platnijára az indexeket. De én hagytam őket a helyükön. Ilyenkorannyia hátrány,hogy oldalról nem mindig látni.
"Alapjárattól egyenletesen ketyeg, nem dadog 3000-ig. 5000-ig használva tanulómotornak is ideális, 10000 felett meg csurog a nyál."
Ezzel a mondatoddal tökéletesen leírtad a Hornet-et.
Én ezen tanultam annó, sose húzattam ki órákon. Mondtam is az oktatónak, hogy ez egy igazi kezdő motor. Mire ő azt mondta, hogy azt én csak hiszem. És milyen igaza volt.
Volt már néhány vasam, de Hondám még soha. Annyi jót hallottam, különösen a kezelhetőségéről, hogy ezért választottam. A nejemnek vettük, így ha olyan az idő, leszáll mögülem és külön gurul. Nagyon jó döntés volt. Hihetetlenül kezes, mindene könnyen működik. Alapjárattól egyenletesen ketyeg, nem dadog 3000-ig. 5000-ig használva tanulómotornak is ideális, 10000 felett meg csurog a nyál. Egy fokozatjelző kell rá, aztán erre a célra, nála jobbat nem tudok.Kalocsán voltunk először. Az asszony az elindulás gyakorlás helyett 3 órát motorozott a nedves decemberi betonon. Imádja. Ez a motor, nagyon sokkal jobb, mint a mit vártam tőle. Megérdemli a nagybetűket. HONDA HORNET CB600F. ( Kihasználva a tavaszt, néha én is elviszem egy kőrre)
Sicc kollégát láttam bevetésen dobozzal.